Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
Nabídka už bohužel skončila, ale níže jsme vám našli pár podobných.
THE MICHIGAN CENTRAL RAILROAD COMPANY, 1.000 USD,  - Sběratelství
THE MICHIGAN CENTRAL RAILROAD COMPANY, 1.000 USD,  - Sběratelství
THE MICHIGAN CENTRAL RAILROAD COMPANY, 1.000 USD,  - Sběratelství
1 z 2

THE MICHIGAN CENTRAL RAILROAD COMPANY, 1.000 USD,

Skončeno
1 přihazoval
300 Kč
Ukončeno v neděli 17. 12. 2023, 18:33:00
Vyhráno uživatelem l...1
Doprava a platba
Doporučená zásilka 80 Kč
Doba dodání 4-6 dní
Bankovním převodem
Podrobnosti
THE MICHIGAN CENTRAL RAILROAD COMPANY, 1.000 USD,
Popis předmětu

ORIGINÁL

STAV CENNÉHO PAPÍRU: VF++

Společnost Michigan Central Rail Road Company. Dluhopisy datované 1890. 50-letý 4% registrovaný. Začleněna v roce 1846 ve státě Michigan. Vlevo dole vyražená firemní pečeť. Sériové číslo 0965 (zelené 1 000 USD) bylo vydáno 11. února 1936 a sériové číslo 1060 (hnědé 5 000 USD). Jistina splatná v roce 1940. První hypotéka na Michigan Air Line Railroad. Ruční podpis viceprezidenta společnosti a asistenta pokladníka. Krásně vyrytá viněta ABNC se dvěma blížícími se vlaky v kolejišti s mostem za ním.

Michigan Central Railroad byla původně začleněna v roce 1846 k vytvoření železniční dopravy mezi Detroitem a St. Joseph, Michigan (na jezeře Michigan, v jihozápadním Michiganu). Železnice později fungovala ve státech Michigan, Indiana a Illinois a v provincii Ontario v Kanadě. Asi po roce 1867 byla železnice řízena New York Central Railroad. Na konci roku 1925 provozoval Michigan Central více než 4 000 mil tratí. Trať mezi Detroitem a St. Josephem byla původně plánována v roce 1830, aby zajišťovala nákladní železniční dopravu mezi Detroitem a St. Josephem a lodní dopravou do Chicaga. Železnice Detroit & St. Joseph Railroad byla pronajata v roce 1831 s kapitálem 1 500 000 $. Malá soukromá organizace se rychle dostala do problémů se zajištěním levných pozemků na soukromém trhu a diskutovalo se o opuštění projektu. Město Detroit do projektu investovalo 50 000 dolarů. Stát Michigan zachránil železnici v roce 1837 tím, že ji koupil a investoval 5 000 000 $. Nyní státem vlastněná společnost byla přejmenována na Central Railroad of Michigan. V roce 1840 byla železnice opět bez peněz a dokončila pouze trať mezi Detroitem a Dexterem v Michiganu. V roce 1846 stát prodal železnici nově začleněné Michigan Central Corporation za 2 000 000 $. Do této doby železnice dosáhla Kalamazoo, vzdálenost 144 mil. Nová soukromá společnost přestavěla původní špatně postavenou trať a do roku 1850 dokončila novou trať se spojením až do Chicaga.

Dokončená železnice byla dlouhá 270 mil. Michigan Central Railroad provozoval převážně osobní vlaky mezi Chicagem a Detroitem. Nová služba, známá jako Canada Division Passenger Service, zaznamenala na začátku dvacátých let velký nárůst. V letech 1920 až 1923 zahájil provoz legendární osobní vlak Wolverine z Chicaga do Detroitu a poté do Buffala, díky čemuž se cesta za 4 hodiny a 50 minut stala nebývalým úspěchem. Před automobilem byl Michigan Central většinou dopravcem přírodních zdrojů. Michigan měl v té době rozsáhlé zásoby dřeva a Michigan Central vlastnil linky z východu na západ státu a ze severu na jih, přičemž využíval všechny dostupné zdroje. Po nástupu automobilu jako jedné z nejdominantnějších obchodních sil, jaké kdy svět viděl, s Detroitem v epicentru, se Michigan Central stal dopravcem automobilů a automobilových dílů. Michigan Central byla jednou z mála michiganských železnic s přímou linkou do Chicaga, což znamenalo, že nemusela provozovat trajekty přes jezero, stejně jako prakticky všechny ostatní železnice provozované v Michiganu, jako Pere Marquette, Pennsylvania, Grand Trunk, a Ann Arbor Railroads.

ORIGINÁL STAV CENNÉHO PAPÍRU: VF++ Společnost Michigan Central Rail Road Company. Dluhopisy datované 1890. 50-letý 4% registrovaný. Začleněna v roce 1846 ve státě Michigan. Vlevo dole vyražená firemní pečeť. Sériové číslo 0965 (zelené 1 000 USD) bylo vydáno 11. února 1936 a sériové číslo 1060 (hnědé 5 000 USD). Jistina splatná v roce 1940. První hypotéka na Michigan Air Line Railroad. Ruční podpis viceprezidenta společnosti a asistenta pokladníka. Krásně vyrytá viněta ABNC se dvěma blížícími se vlaky v kolejišti s mostem za ním. Michigan Central Railroad byla původně začleněna v roce 1846 k vytvoření železniční dopravy mezi Detroitem a St. Joseph, Michigan (na jezeře Michigan, v jihozápadním Michiganu). Železnice později fungovala ve státech Michigan, Indiana a Illinois a v provincii Ontario v Kanadě. Asi po roce 1867 byla železnice řízena New York Central Railroad. Na konci roku 1925 provozoval Michigan Central více než 4 000 mil tratí. Trať mezi Detroitem a St. Josephem byla původně plánována v roce 1830, aby zajišťovala nákladní železniční dopravu mezi Detroitem a St. Josephem a lodní dopravou do Chicaga. Železnice Detroit & St. Joseph Railroad byla pronajata v roce 1831 s kapitálem 1 500 000 $. Malá soukromá organizace se rychle dostala do problémů se zajištěním levných pozemků na soukromém trhu a diskutovalo se o opuštění projektu. Město Detroit do projektu investovalo 50 000 dolarů. Stát Michigan zachránil železnici v roce 1837 tím, že ji koupil a investoval 5 000 000 $. Nyní státem vlastněná společnost byla přejmenována na Central Railroad of Michigan. V roce 1840 byla železnice opět bez peněz a dokončila pouze trať mezi Detroitem a Dexterem v Michiganu. V roce 1846 stát prodal železnici nově začleněné Michigan Central Corporation za 2 000 000 $. Do této doby železnice dosáhla Kalamazoo, vzdálenost 144 mil. Nová soukromá společnost přestavěla původní špatně postavenou trať a do roku 1850 dokončila novou trať se spojením až do Chicaga. Dokončená železnice byla dlouhá 270 mil. Michigan Central Railroad provozoval převážně osobní vlaky mezi Chicagem a Detroitem. Nová služba, známá jako Canada Division Passenger Service, zaznamenala na začátku dvacátých let velký nárůst. V letech 1920 až 1923 zahájil provoz legendární osobní vlak Wolverine z Chicaga do Detroitu a poté do Buffala, díky čemuž se cesta za 4 hodiny a 50 minut stala nebývalým úspěchem. Před automobilem byl Michigan Central většinou dopravcem přírodních zdrojů. Michigan měl v té době rozsáhlé zásoby dřeva a Michigan Central vlastnil linky z východu na západ státu a ze severu na jih, přičemž využíval všechny dostupné zdroje. Po nástupu automobilu jako jedné z nejdominantnějších obchodních sil, jaké kdy svět viděl, s Detroitem v epicentru, se Michigan Central stal dopravcem automobilů a automobilových dílů. Michigan Central byla jednou z mála michiganských železnic s přímou linkou do Chicaga, což znamenalo, že nemusela provozovat trajekty přes jezero, stejně jako prakticky všechny ostatní železnice provozované v Michiganu, jako Pere Marquette, Pennsylvania, Grand Trunk, a Ann Arbor Railroads.

Nabídka č. 7033333007 Vystaveno 10.12. 18:12 Zobrazení: 8