Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
Vývoj výstavby železniční trati Olomouc-Praha 1845 - 178 LET STARÉ !!! - Sběratelství dopravy
Vývoj výstavby železniční trati Olomouc-Praha 1845 - 178 LET STARÉ !!! - Sběratelství dopravy
Vývoj výstavby železniční trati Olomouc-Praha 1845 - 178 LET STARÉ !!! - Sběratelství dopravy
Vývoj výstavby železniční trati Olomouc-Praha 1845 - 178 LET STARÉ !!! - Sběratelství dopravy
Vývoj výstavby železniční trati Olomouc-Praha 1845 - 178 LET STARÉ !!! - Sběratelství dopravy
Vývoj výstavby železniční trati Olomouc-Praha 1845 - 178 LET STARÉ !!! - Sběratelství dopravy
Vývoj výstavby železniční trati Olomouc-Praha 1845 - 178 LET STARÉ !!! - Sběratelství dopravy
Vývoj výstavby železniční trati Olomouc-Praha 1845 - 178 LET STARÉ !!! - Sběratelství dopravy
Vývoj výstavby železniční trati Olomouc-Praha 1845 - 178 LET STARÉ !!! - Sběratelství dopravy
1 z 8

Vývoj výstavby železniční trati Olomouc-Praha 1845 - 178 LET STARÉ !!!

Aukce
Žádný příhoz
49 000 Kč
Končí v pátek 3. 5. 21:45
Kolik přihodit?
Bezpečné přihazování s Aukro Ochranou kupujících
Nakupujete od ověřeného prodejce
Doprava a platba
AKCE
Balíkovna na adresu v květnu již od 40 Kč!
Více informací.
Balíkovna Od 84 Kč
Zásilkovna na výdejní místo Od 97 Kč
Kartou online
Bankovním převodem
Podrobnosti
Vývoj výstavby železniční trati Olomouc-Praha 1845 - 178 LET STARÉ !!!
Popis předmětu
Informace od prodejce
Kód zboží

Výjimečně se vyskytující železniční titul s kulturně a etnograficky významným přesahem viz veduty níže.

 

Vývoj výstavby železniční trati Olomouc-Praha (1841-1845) od trasování přes stavbu železničních náspů, mostů, tunelů a nádraží je ilustrováno dobovými rytinami míst s nádražími a výkresy technických staveb dráhy. Publikace vydaná ke zprovoznění prvé pražské parní železnice (roku 1845) obsahuje 40 dobových rytin moravských a českých míst na trati Olomouc-Praha, v nichž byla zřízena nádraží, dvě horopisné mapy průběhu dráhy a 5 tabulí s rytinami drážních staveb (náspů, tunelů, mostů, propustků) a plánků kolejišť v pěti městech včetně kolejiště pražského Masarykova nádraží. Na přídeštích (ruby desek) knihy jsou dobové plány Olomouce (na přední desce) a Prahy (na zadní desce). Na 24 stránkách textu jsou zaznamenány dějiny stavby trati včetně výstavby drážních staveb a popisu železničních vozidel (s. 24). Titulní list a obě mapy jsou dodatečně vložené kopie viz popisek níže. Více fotografií (nafoceno je cca 50 snímků) na dotaz emailem nebo po dohodě nezávazná prohlídka v našem antikvariátu (výdejní místo antikvariátu kokíčkovi, Praha 1). 

Výjimečně se vyskytující železniční titul s kulturně a etnograficky významným přesahem viz veduty níže. Vývoj výstavby železniční trati Olomouc-Praha (1841-1845) od trasování přes stavbu železničních náspů, mostů, tunelů a nádraží je ilustrováno dobovými rytinami míst s nádražími a výkresy technických staveb dráhy. Publikace vydaná ke zprovoznění prvé pražské parní železnice (roku 1845) obsahuje 40 dobových rytin moravských a českých míst na trati Olomouc-Praha, v nichž byla zřízena nádraží, dvě horopisné mapy průběhu dráhy a 5 tabulí s rytinami drážních staveb (náspů, tunelů, mostů, propustků) a plánků kolejišť v pěti městech včetně kolejiště pražského Masarykova nádraží. Na přídeštích (ruby desek) knihy jsou dobové plány Olomouce (na přední desce) a Prahy (na zadní desce). Na 24 stránkách textu jsou zaznamenány dějiny stavby trati včetně výstavby drážních staveb a popisu železničních vozidel (s. 24). Titulní list a obě mapy jsou dodatečně vložené kopie viz popisek níže. Více fotografií (nafoceno je cca 50 snímků) na dotaz emailem nebo po dohodě nezávazná prohlídka v našem antikvariátu (výdejní místo antikvariátu kokíčkovi, Praha 1).

Nabídka č. 7048726582 Vystaveno 23.04. 21:04 Zobrazení: 6