Autodiagnostický skener MS309 Pro OBD2
Zcela nový a nepoužitý přístroj.
Popis
Tato autodiagnostika umožňuje diagnostikovat nejen motor, ale také životnost autobaterie. Multifunkční design, podpora čtení kódů, mazání kódů, prohlížení dat ze zamrzlých rámečků, stahování pohotovostního stavu I/M, prohlížení informací o vozidle, živá data PCM, měření a monitorování napětí baterie, vyhodnocování výkonu baterie a testování životnosti baterie. A s nastavením jazyků, nastavením měrných jednotek a funkcí nastavení kontrastu displeje. S kompletní knihovnou analýz chybových kódů automobilů, která pokrývá většinu populárních výrobců automobilů na světě.
Vlastnosti:
Digitální displej: Kompaktní velikost, lehký a přenosný, s 2,4palcovým displejem 128*64 pixelů pro snadnější čtení dat a pohodlnější ovládání.
Funkční funkce: Pokud diagnostický nástroj detekuje více než jeden řídicí modul vozidla, budete vyzváni k výběru modulu, ze kterého lze data stáhnout. Nejčastěji volí řídicí jednotka hnacího ústrojí [PCM] a řídicí jednotka převodovky [TCM].
Čtení kódů: Zobrazte diagnostické chybové kódy a jejich definice na obrazovce. Číslo řídicího modulu, posloupnost kódů DTC, celkový počet zjištěných kódů a typ kódů (obecné nebo specifické kódy výrobce, uložené nebo čekající) budou viditelné v pravém horním rohu displeje.
Vymazání kódů: POZNÁMKA: Vymazání diagnostických chybových kódů může umožnit nástroji Car Professional Scan Tool odstranit nejen kódy z palubního počítače vozidla, ale také údaje o „zmrazených rámcích“ a rozšířených datech výrobce. Stav monitoru připravenosti I/M na všech monitorech vozidla je navíc resetován do stavu Nepřipraveno nebo Neúplné. Nevymažte kódy před úplnou kontrolou systému technikem.
Zobrazení dat ze zamrzlých rámečků: Počkejte několik sekund, než nástroj Car Professional Scan Tool ověří mapu PID.
Získání pohotovostního stavu I/M: Pohotovostní funkce I/M používá ke kontrole provozu emisního systému ve vozidle, které je v souladu s palubní diagnostikou II. Je velmi užitečné použít před kontrolou vozidla pro shodu státním emisním programem. Některé nejnovější modely vozidel mohou podporovat dva typy testů připravenosti I/M: A. Od vymazání kódů DTC – indikuje stav monitorů od vymazání kódů DTC. B. Tento jízdní cyklus indikuje stav monitorů od začátku aktuálního jízdního cyklu.
Zobrazení informací o vozidle: Funkce informací o vozidle umožňuje načíst identifikační číslo vozidla (VIN), kalibrační identifikátor (identifikátory), kalibrační ověřovací čísla (CVN) a sledovat výkon při používání v automobilech z roku 2000 a novějších, které podporují režim 9.
Živá data PCM: Funkce živých dat PCM může stahovat data vozidla v reálném čase v režimu 1. Lze číst až 88 typů datových toků v reálném čase.
Test baterie: Funkce testu baterie může měřit a sledovat napětí baterie, vyhodnocovat výkon baterie a testovat životnost baterie.
Nastavení jazyka: Vybere požadovaný jazyk. Výchozí jazyk je angličtina.
Nastavení měrné jednotky: Nastaví měrnou jednotku na anglickou nebo metrickou. Metrika je výchozí měrná jednotka.
Nastavení kontrastu: Nastavení kontrastu LCD displeje. Po nastavení zařízení uloží nastavené parametry.
Kompletní knihovna analýz chybových kódů automobilů: zabudovaná přibližně 3000 chybových kódů veřejných protokolů a více než 6000 soukromých chybových kódů každého výrobce automobilů, které pokrývají většinu populárních výrobců automobilů na světě.
Údaje technické:
Název: Detektor poruch automobilu
Materiál: plast
Displej: 2,4 palcový displej s rozlišením 128 * 64 pixelů
Provozní teplota: 0 ℃ až 60 ℃ (32 ℉ až 140 ℉)
Skladovací teplota: -20 ℃ až 70 ℃ (-1 ℉ až 158 ℉)
Napájení: 5,0 V až 18,0 V dodávané baterií vozidla
Velikost produktu: 133*78*21mm/5.24*3.07*0,83 palců
Hmotnost výrobku: 138 g/4,87 uncí
Velikost balení: 200*130*28mm/7.87*5.12*1,10 palců
Hmotnost balení: 250g/8,82 uncí