Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
Nabídka už bohužel skončila, ale níže jsme vám našli pár podobných.
Elektrická motorka enduro SUR-RON Light Bee S,X,M,H 5000W až 12000W! - Auto-moto
Elektrická motorka enduro SUR-RON Light Bee S,X,M,H 5000W až 12000W! - Auto-moto
Elektrická motorka enduro SUR-RON Light Bee S,X,M,H 5000W až 12000W! - Auto-moto
1 z 2
Nové

Elektrická motorka enduro SUR-RON Light Bee S,X,M,H 5000W až 12000W!

Vyprodáno
1x zakoupeno
105 000 Kč
Ukončeno ve středu 7. 12. 2022, 12:50:17
Doprava a platba
Kurýr Zdarma
Osobní převzetí
Jablonec nad Nisou
Hotově při převzetí
Bankovním převodem
Podrobnosti
Elektrická motorka enduro SUR-RON Light Bee S,X,M,H 5000W až 12000W!
Popis předmětu
Stav zboží
nepoužívaný, nerozbalený produkt ve 100% stavu
Rok výroby

Prodejcem je e-shop meldius.com před koupí prosím ověřte aktuální skladovou dostupnost!

 

Aktualita. Poslední kus černý rv.2022 s akumulátorem 60V/34Ah za cenu 110 000,- zde

 

* Možnost odpočtu DPH

* Záruka, náhradní díly, servis vše od oficiálního a autorizovaného dovozce od výrobce SUR-RON pro ČR

* k dispozici různé barvy, verze X - originální (sinus jednotka, vzduchová vidlice, rekuperační brzďení, větší moment), S - origiánální standardní verze (bez rekuperace, "čtvercová" jednotka), H - verze s homologací pro provoz na silnici, M - modifikovaná dle přání zákazníka výkon až 14kW! s akumulátorem vlastní výroby o větší kapacitě 3000Wh a vysokého výkonu ze značkových článků. Umíme téměř vše i zpátečku na tlačítko :D

 

* bližší info  Meldius Rulez s.r.o. Nová Ves nad Nisou tel. 607*515*099 , po dohodě možno vyzkoušet na předváděcích kusech nyní na Homologované verzi se standardní jednotkou a M verzi 14kW

 

 

Níže naleznete pospis stadnardní verze:

 

Elektrická motorka do terénu, žádné těžké olověné akumulátory s krátkou výdrží ale Li-ion Panasonic 60V 32Ah s rychlo nabíječkou 10A. Díky špičkové technologii zpracování, kovanému rámu z hliníkových slitin při tlaku až 6000 tun a lithiovému akumulátoru váží motocykl pouhých 50Kg. Z toho rám jen 7,8kg. Díky této hmotnosti je motocykl vhodný jak pro ženy, tak děti s dostatečnou výškou. Klidnou jízdou ujedete až 100km. Akumulátor je plně nabitý max za 3hodiny (volitelný akumulátor s nižší kapacitou ještě dříve). Trvanlivý bezúdržbový bezkartáčový motor má výkon 3000W (standard mód) 5000W (sport mód). max rychlost 73km/h díky vyladěnému převodu, je výsledný maximální kroutící moment na kole úžasných 200Nm.

Počet nabíjecích cyklů lithiových akumulátorů se počítá na "plné" cykly. Pokud tedy vybijete akumulátor do poloviny a opět nabijete je to dokonce méně než polovina cyklu díky cyklické závislosti, která je nelineární. Nejvíce tedy škodí vybít akumulátor zcela. O akumulátor se stará řídicí jednotka se čtyřmi snímači teploty akumulátoru, která nedovolí překročení provozních parametrů daných výrobcem článků Panasonic.

 

 

Specifikace motoru 

typ        
p
ozice      
váha
rozměr
chlazení
špičková účinnost   
PMSM(pernament magnet synchrous motor)
v rámu
7kg
D180x130
vzduchem
95,60%
 
   

Specifikace jednotky

jednotka váha
rozměr
účinnost
nominální proud
max. prac. teplota 
1,6kg
240x110x50
98,50%
80A
100°C 

Bezpečnostní funkce jednotky: Hall snímač sundaného stojánku, snímač "položené" motorky či při pádu, snímač přední a zadní brzdy - v těchto případech je deaktivován pohon. Snímač brzdových pák lze pro pokročilé jezdce později deaktivovat. 

 

Parametry pohonu (motor + jednotka + převod)

pracovní napětí
nominální výkon
max výkon (sport)
nominální moment motoru
maximální moment motoru
moment při 1000RPM
nominální otáčky
účinnost nad 80%
celkový převodový poměr
druh převodu
60V  nebo 48V (levnější varianta)
3000W
5000W
8,5Nm
31,5Nm
29,5Nm
3400(48V) 4300(60V)
při    1.4-21.5Nm
1:7,6
ozubený řemen CONTINENTAL 8M CX + řetěz)   
 převody 

 

Elektronické komponenty

Jednotka
houkačka
menší akumulátor
standardní akumulátor
životnost akumulátoru na 70%kapacity
nabíječka
doba nabíjení
USB konektivita
Tachometr
světlomet
GPS (nutná podpora operátora)
standard EU
Li-Ion 48V 25Ah (140xPanasonic)
 Li-Ion 60V 32Ah (176xPanasonic)
250 plných cyklů při trvalém max zatížení
rychlá 10A
2,5-3,5h
USB2.1 Jedna zásuvka
LCD digital tachometr
přední LED, zadní - LED + odrazka
tachometr

Akumulátor je vybaven všemi moderními bezpečnostními prvky (vybití, přebití, nadproud, zvýšená teplota ve 4bodech, balancer..)

  
akumulátor

Rám  

 

konstrukce rámu
Materiál
Metoda výroby
Hmotnost
Druh povrchu
přední tlumiče
zadní tlumič
kola
plášť přední
plášť zadní
Přední a zadní brzdy
dvojitý kolébkový
Hliníková slitina 6061 T4 & T6
vysoce kvalitní rám plně kovaný
7,8kg
anodicky oxidovaná barva
RST 3,1kg, nastavitelné tlumení zvlášť stlačení/ uvolnění
Fastace 4,3kg, nastavitelné tlumení zvlášť stlačení/ uvolnění, nastavitelné předpětí
zapletená 19x1,4
vel. 70/100-19
vel. 70/100-19
hydraulické kotoučové 4pístkové 203mm
 

 

rám tlumič  

Celkové informace

Max rychlost
dojezd
hmotnost
nosnost
rozměry
světlá výška
výška sedla  
   
 72km/h
100km při 20km/h rychlosti
50kg
100kg
1870x780x1040mm
270mm
830mm 
 rozmery 

 

motocykl je určen pro offroad použití na nezpevněných plochách (mimo pozemní komunikace)

informace budou průběžně doplňovány a zpřesňovány.

další informace na dotaz

Tuto motorku si můžete vyzkoušet v okrese Jablonec nad Nisou na jiných místek na dotaz. Stojí za vyzkoušení 50Km/h dosáhne i do poměrně prudkého kopce. V prudkém kopci se i pohodě rozjedete (lépe jak se spalovacím motorem, plný kroutící moment má prakticky od nula otáček). Vyladěný převod síla/maximální rychlost jde ještě upravit zadní rozetou.

 

Dojezd v terénu v Jizerských horách pravidelně 40-60km s 84kg jezdcem včetně prudkých stoupání (výškový rozdíl v součtu 5,8km) = intenzivní ježdění v terénu cca 2 hodiny

 

   
Prodejcem je e-shop meldius.com před koupí prosím ověřte aktuální skladovou dostupnost! Aktualita. Poslední kus černý rv.2022 s akumulátorem 60V/34Ah za cenu 110 000,- zde * Možnost odpočtu DPH * Záruka, náhradní díly, servis vše od oficiálního a autorizovaného dovozce od výrobce SUR-RON pro ČR * k dispozici různé barvy, verze X - originální (sinus jednotka, vzduchová vidlice, rekuperační brzďení, větší moment), S - origiánální standardní verze (bez rekuperace, "čtvercová" jednotka), H - verze s homologací pro provoz na silnici, M - modifikovaná dle přání zákazníka výkon až 14kW! s akumulátorem vlastní výroby o větší kapacitě 3000Wh a vysokého výkonu ze značkových článků. Umíme téměř vše i zpátečku na tlačítko :D * bližší info Meldius Rulez s.r.o. Nová Ves nad Nisou tel. 607*515*099 , po dohodě možno vyzkoušet na předváděcích kusech nyní na Homologované verzi se standardní jednotkou a M verzi 14kW Níže naleznete pospis stadnardní verze: Elektrická motorka do terénu, žádné těžké olověné akumulátory s krátkou výdrží ale Li-ion Panasonic 60V 32Ah s rychlo nabíječkou 10A. Díky špičkové technologii zpracování, kovanému rámu z hliníkových slitin při tlaku až 6000 tun a lithiovému akumulátoru váží motocykl pouhých 50Kg. Z toho rám jen 7,8kg. Díky této hmotnosti je motocykl vhodný jak pro ženy, tak děti s dostatečnou výškou. Klidnou jízdou ujedete až 100km. Akumulátor je plně nabitý max za 3hodiny (volitelný akumulátor s nižší kapacitou ještě dříve). Trvanlivý bezúdržbový bezkartáčový motor má výkon 3000W (standard mód) 5000W (sport mód). max rychlost 73km/h díky vyladěnému převodu, je výsledný maximální kroutící moment na kole úžasných 200Nm. Počet nabíjecích cyklů lithiových akumulátorů se počítá na "plné" cykly. Pokud tedy vybijete akumulátor do poloviny a opět nabijete je to dokonce méně než polovina cyklu díky cyklické závislosti, která je nelineární. Nejvíce tedy škodí vybít akumulátor zcela. O akumulátor se stará řídicí jednotka se čtyřmi snímači teploty akumulátoru, která nedovolí překročení provozních parametrů daných výrobcem článků Panasonic. Specifikace motoru typ pozice váha rozměr chlazení špičková účinnost PMSM(pernament magnet synchrous motor) v rámu 7kg D180x130 vzduchem 95,60% Specifikace jednotky váha rozměr účinnost nominální proud max. prac. teplota 1,6kg 240x110x50 98,50% 80A 100°C Bezpečnostní funkce jednotky: Hall snímač sundaného stojánku, snímač "položené" motorky či při pádu, snímač přední a zadní brzdy - v těchto případech je deaktivován pohon. Snímač brzdových pák lze pro pokročilé jezdce později deaktivovat. Parametry pohonu (motor + jednotka + převod) pracovní napětí nominální výkon max výkon (sport) nominální moment motoru maximální moment motoru moment při 1000RPM nominální otáčky účinnost nad 80% celkový převodový poměr druh převodu 60V nebo 48V (levnější varianta) 3000W 5000W 8,5Nm 31,5Nm 29,5Nm 3400(48V) 4300(60V) při 1.4-21.5Nm 1:7,6 ozubený řemen CONTINENTAL 8M CX + řetěz) Elektronické komponenty Jednotka houkačka menší akumulátor standardní akumulátor životnost akumulátoru na 70%kapacity nabíječka doba nabíjení USB konektivita Tachometr světlomet GPS (nutná podpora operátora) standard EU Li-Ion 48V 25Ah (140xPanasonic) Li-Ion 60V 32Ah (176xPanasonic) 250 plných cyklů při trvalém max zatížení rychlá 10A 2,5-3,5h USB2.1 Jedna zásuvka LCD digital tachometr přední LED, zadní - LED + odrazka Akumulátor je vybaven všemi moderními bezpečnostními prvky (vybití, přebití, nadproud, zvýšená teplota ve 4bodech, balancer..) Rám konstrukce rámu Materiál Metoda výroby Hmotnost Druh povrchu přední tlumiče zadní tlumič kola plášť přední plášť zadní Přední a zadní brzdy dvojitý kolébkový Hliníková slitina 6061 T4 & T6 vysoce kvalitní rám plně kovaný 7,8kg anodicky oxidovaná barva RST 3,1kg, nastavitelné tlumení zvlášť stlačení/ uvolnění Fastace 4,3kg, nastavitelné tlumení zvlášť stlačení/ uvolnění, nastavitelné předpětí zapletená 19x1,4 vel. 70/100-19 vel. 70/100-19 hydraulické kotoučové 4pístkové 203mm Celkové informace Max rychlost dojezd hmotnost nosnost rozměry světlá výška výška sedla 72km/h 100km při 20km/h rychlosti 50kg 100kg 1870x780x1040mm 270mm 830mm motocykl je určen pro offroad použití na nezpevněných plochách (mimo pozemní komunikace) informace budou průběžně doplňovány a zpřesňovány. další informace na dotaz Tuto motorku si můžete vyzkoušet v okrese Jablonec nad Nisou na jiných místek na dotaz. Stojí za vyzkoušení 50Km/h dosáhne i do poměrně prudkého kopce. V prudkém kopci se i pohodě rozjedete (lépe jak se spalovacím motorem, plný kroutící moment má prakticky od nula otáček). Vyladěný převod síla/maximální rychlost jde ještě upravit zadní rozetou. Dojezd v terénu v Jizerských horách pravidelně 40-60km s 84kg jezdcem včetně prudkých stoupání (výškový rozdíl v součtu 5,8km) = intenzivní ježdění v terénu cca 2 hodiny

Nabídka č. 6923279200 Vystaveno 17.11. 13:11 Zobrazení: 969