Elektrická motorka enduro SUR-RON Light Bee S,X,M,H 5000W až 12000W!
Prodejcem je e-shop meldius.com před koupí prosím ověřte aktuální skladovou dostupnost!
Aktualita. Poslední kus černý rv.2022 s akumulátorem 60V/34Ah za cenu 110 000,- zde
* Možnost odpočtu DPH
* Záruka, náhradní díly, servis vše od oficiálního a autorizovaného dovozce od výrobce SUR-RON pro ČR
* k dispozici různé barvy, verze X - originální (sinus jednotka, vzduchová vidlice, rekuperační brzďení, větší moment), S - origiánální standardní verze (bez rekuperace, "čtvercová" jednotka), H - verze s homologací pro provoz na silnici, M - modifikovaná dle přání zákazníka výkon až 14kW! s akumulátorem vlastní výroby o větší kapacitě 3000Wh a vysokého výkonu ze značkových článků. Umíme téměř vše i zpátečku na tlačítko :D
* bližší info Meldius Rulez s.r.o. Nová Ves nad Nisou tel. 607*515*099 , po dohodě možno vyzkoušet na předváděcích kusech nyní na Homologované verzi se standardní jednotkou a M verzi 14kW
Níže naleznete pospis stadnardní verze:
Elektrická motorka do terénu, žádné těžké olověné akumulátory s krátkou výdrží ale Li-ion Panasonic 60V 32Ah s rychlo nabíječkou 10A. Díky špičkové technologii zpracování, kovanému rámu z hliníkových slitin při tlaku až 6000 tun a lithiovému akumulátoru váží motocykl pouhých 50Kg. Z toho rám jen 7,8kg. Díky této hmotnosti je motocykl vhodný jak pro ženy, tak děti s dostatečnou výškou. Klidnou jízdou ujedete až 100km. Akumulátor je plně nabitý max za 3hodiny (volitelný akumulátor s nižší kapacitou ještě dříve). Trvanlivý bezúdržbový bezkartáčový motor má výkon 3000W (standard mód) 5000W (sport mód). max rychlost 73km/h díky vyladěnému převodu, je výsledný maximální kroutící moment na kole úžasných 200Nm.
Počet nabíjecích cyklů lithiových akumulátorů se počítá na "plné" cykly. Pokud tedy vybijete akumulátor do poloviny a opět nabijete je to dokonce méně než polovina cyklu díky cyklické závislosti, která je nelineární. Nejvíce tedy škodí vybít akumulátor zcela. O akumulátor se stará řídicí jednotka se čtyřmi snímači teploty akumulátoru, která nedovolí překročení provozních parametrů daných výrobcem článků Panasonic.
Specifikace motoru
typ pozice váha rozměr chlazení špičková účinnost |
PMSM(pernament magnet synchrous motor) v rámu 7kg D180x130 vzduchem 95,60% |
|
Specifikace jednotky
váha rozměr účinnost nominální proud max. prac. teplota |
1,6kg 240x110x50 98,50% 80A 100°C |
Bezpečnostní funkce jednotky: Hall snímač sundaného stojánku, snímač "položené" motorky či při pádu, snímač přední a zadní brzdy - v těchto případech je deaktivován pohon. Snímač brzdových pák lze pro pokročilé jezdce později deaktivovat.
Parametry pohonu (motor + jednotka + převod)
Elektronické komponenty
Akumulátor je vybaven všemi moderními bezpečnostními prvky (vybití, přebití, nadproud, zvýšená teplota ve 4bodech, balancer..)
Rám
konstrukce rámu Materiál Metoda výroby Hmotnost Druh povrchu přední tlumiče zadní tlumič kola plášť přední plášť zadní Přední a zadní brzdy |
dvojitý kolébkový Hliníková slitina 6061 T4 & T6 vysoce kvalitní rám plně kovaný 7,8kg anodicky oxidovaná barva RST 3,1kg, nastavitelné tlumení zvlášť stlačení/ uvolnění Fastace 4,3kg, nastavitelné tlumení zvlášť stlačení/ uvolnění, nastavitelné předpětí zapletená 19x1,4 vel. 70/100-19 vel. 70/100-19 hydraulické kotoučové 4pístkové 203mm |
Celkové informace
Max rychlost dojezd hmotnost nosnost rozměry světlá výška výška sedla |
72km/h 100km při 20km/h rychlosti 50kg 100kg 1870x780x1040mm 270mm 830mm |
motocykl je určen pro offroad použití na nezpevněných plochách (mimo pozemní komunikace)
informace budou průběžně doplňovány a zpřesňovány.
další informace na dotaz
Tuto motorku si můžete vyzkoušet v okrese Jablonec nad Nisou na jiných místek na dotaz. Stojí za vyzkoušení 50Km/h dosáhne i do poměrně prudkého kopce. V prudkém kopci se i pohodě rozjedete (lépe jak se spalovacím motorem, plný kroutící moment má prakticky od nula otáček). Vyladěný převod síla/maximální rychlost jde ještě upravit zadní rozetou.
Dojezd v terénu v Jizerských horách pravidelně 40-60km s 84kg jezdcem včetně prudkých stoupání (výškový rozdíl v součtu 5,8km) = intenzivní ježdění v terénu cca 2 hodiny