Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
Nabídka už bohužel skončila, ale níže jsme vám našli pár podobných.
Elektrická motorka enduro Sur-Ron Light Bee X stříbrná 2021 - Auto-moto
Elektrická motorka enduro Sur-Ron Light Bee X stříbrná 2021 - Auto-moto
1 z 1
Nové

Elektrická motorka enduro Sur-Ron Light Bee X stříbrná 2021

Skončeno
Cena
120 000 Kč
Ukončeno v pátek 22. 9. 2023, 08:20:29
Doprava a platba
Kurýr Zdarma
Zaslat.cz kurýr na adresu 167 Kč
Osobní převzetí
Jablonec nad Nisou
Hotově při převzetí
Bankovním převodem
Podrobnosti
Elektrická motorka enduro Sur-Ron Light Bee X stříbrná 2021
Popis předmětu
Stav zboží
nepoužívaný, nerozbalený produkt ve 100% stavu
Rok výroby

 

Zboží nemusí být vždy dostupné, prodejcem je e-shop meldius.com

 

Aktualita. Poslední kus černý rv.2022 s větším akumulátorem 60V/34Ah za cenu 110 000,- zde

Předváděcí kus cca 270km najeto, červený cena 75 000,- stáří 2roky.

 

Popis:

Elektrická freeride motorka do terénu, žádné těžké olověné akumulátory s krátkou výdrží ale Li-ion Panasonic 60V 32Ah s tichou rychlo nabíječkou 10A. Díky špičkové technologii zpracování, kovanému rámu z hliníkových slitin při tlaku až 6000 tun a lithiovému akumulátoru váží motocykl pouhých 50Kg. Z toho rám jen 7,8kg. Díky této hmotnosti je motocykl vhodný jak pro ženy, tak děti s dostatečnou výškou. Klidnou jízdou cca 20km/h ujedete až 100km (tak pomalu nikdo nevydrží jet tak počítejte s dojezdem cca 40km v kopcovitém terénu). Akumulátor je plně nabitý za cca 3hodiny (posledních pár procent u lithiových akumulátorů trvá vždy nejdéle). Trvanlivý bezúdržbový bezkartáčový motor má nominální výkon 5000W. Max rychlost je cca 73km/h, zrychlení z 0 na 50km/h za pouhé 4s, díky vyladěnému převodu a FOC systému řízení, je výsledný maximální kroutící moment na kole úžasných 250Nm a vyjedete tak téměř každý kopec i se stoupáním nad 45°. Komfort doplňuje USB zásuvka 2A pro nabíjení telefonu, navigace, přídavných světel atd. Motorka je pojata jako ultralehký dirt-bike

* Motorky dodáváme smontované, vyzkoušené, odblokované na plný výkon a s dopravou zdarma po celé ČR zpravidla druhý den po obdržení platby a někdy i o víkendu. Vyndáme z auta a můžete jezdit :)

* Možnost odpočtu DPH

* Záruka, originální náhradní díly, servis vše od oficiálního a autorizovaného dovozce pro ČR SUR-RON.CZ kde si můžete vybrat svého autorizovaného a školeného prodejce. Oficiální dovozce si můžete ověřit na stránkách výrobce zde: www.sur-ron.com

odkaz na ostatní X verze  , verze s homologací pro provoz na komunikacích , dětské verze, Tuningové verze s vyšším výkonem, díly a ostatní

 

Barevná provedení na e-shopu:

SUR-RON Light Bee X greySUR-RON Light Bee X RedSUR-RON Light Bee X greenSUR-RON Light Bee X blue

Motocykl se dodává v těchto barevných provedeních (případně na objednávku): stříbrná, bílá, šedá,červená, oranžová, žlutá, zelená, modrá, černá.

Sur-Ron Light Bee barevné verze - www.meldius.com

 

X Verze je proti standardní vybavena

  • Jednotkou s písmenem "X" se sinusovým průběhem - "tichý chod" a FOC řízením díky čemuž má vyšší kroutící moment v nízkých a středních otáčkách
  • Do jednotky je naprogramována funkce rekuperace (regenerativní brzdění)
  • řetěz je vybaven O-kroužky pro delší životnost
  • přední vzduchová vidlice FASTACE UPSIDE DOWN, která zajišťuje lepší průběh pérování

od 1.7.2018 jsou motocykly totožné v dalších vylepšeních jako led přední světlo, vylepšené sedátko, lepší brzdové pumpy, jiné brzdové obložení a jsou vybaveny stejnými díly jako ostatní modely.

od 4.2020 - plně elektronický akcelerátor bez lanka a bovdenu, vylepšení těsnění ložisek rámu, vylepšení rámu.

 

Model 2021 - Plně seřiditelná vidlice FASTACE. přední blatník, zadní blatník do vidlice i kryt řetězu je již standardní výbavou

 

Věřte, že všechny SUR-RON X-verze stejného modelového roku jsou z fabriky stejné a mají stejný výkon. Pokud chcete větší výkon, je třeba udělat nějakou z mnoha možných úprav. Jelikož se dlouhodobě věnujeme konstrukcím elektro vozidel a výrobou výkonných akumulátorů, můžeme nabídnout i toto. Např. lze u nás vyzkoušet SUR-RON standardní verzi přestavěnou na 15kW ta má jinou řídicí jednotku a náš akumulátor s větším výkonem i kapacitou.

Pozor! Na trhu se vyskytují kusy, které nejsou dovezeny přímo od výrobce ale od čínských překupníků. Jsou to kusy, které převážně nejsou určeny pro EU ale pro jiné země a mívají i jiné nastavení/komponenty. Např. přední vidlici která se 100kg jezdcem ani nehne. Na těchto kusech se mohou vyskytovat i jiné výrobní anomálie či nejakost. Již jsme několikrát řešily s výrobcem a výrobce prohlásil, že na tyto individuálně exportované kusy z Chiny již nebude poskytovat žádnou podporu! jelikož byly v Chině prodány s patřičnou slevou že jsou bez záruky. Ujišťujeme Vás, že naše SUR-RONy pochází od autorizovaného dovozce a jsou exportovány přímo z výrobní fabriky SUR-RON.

Podrobný popis

Dále zde najdete podrobný popis funkcí, dílů, požitých technologii. Obecné informace i konkrétní rady a doporučení. Zkušenosti.

Specifikace pohonu a převodů

PMSM(pernament magnet synchrous motor) bezkartáčový bezúdržbový motor vzduchem chlazený váží 7kg má permanentní magnety s odolností až 180°C ze vzácných zemin, nominální výkon 5kW, špičkovou účinnost 95% (přičemž nad 80% se pohybuje v rozsahu 1,4 až 21,5Nm), maximální kroutící moment až 33Nm. Pohon je veden ozubeným řemenem CONTINENTAL 8M CX na hřídel umístěnou v ose kyvné vidlice. Toto technické řešení odstraňuje nežádoucí napínání a zkracování řetězu v důsledku pohybu zadní vidlice. Primární převod řemenem má poměr  1:2,2 sekundární převod řetězem 420 má převodový poměr 1:3,4 celkový převodový poměr je 1:7,6. Ten lze v případě potřeby změnit výměnou zadní rozety. Standardní rozeta má 48z (řetěz se 106ti články) pro 58z je potřeba delší řetěz se 112ti články) rozety s menším i větším počtem zubů máme v našich dílech.

 

motor + převody

 

Specifikace jednotky

X-controller

Oproti standardní verzi je X-jednotka vylepšená systémem FOC (Field Oriented Control), sinusovým průběhem, který nevytváří elektricky bzučivý zvuk v motoru a má lepší běh. Je přidána funkce regenerativního brzdění, které vrací energii zpět do akumulátoru. Díky těmto vylepšením také dosahuje vyššího kroutícího momentu. Jednotka je zapouzdřena v odolném hliníkovém odlitku a celá je zalitá. Je tak odolná vůči vnějším vlivům. Celková elektrická účinnost dosahuje 98%

  • FOC řízení - přesně vypočítává potřebný statorový proud vzhledem k pozici rotoru, vyznačuje se výbornou charakteristikou, která se dobře adaptuje a dá se použít pro BLDC i střídavé AC motory. Vyžaduje však provádění mnoha výpočtů, které ale nejsou moc časově náročné. Pracuje dobře při každé rychlosti a dovoluje přesně řídit / dávkovat točivý moment.

 

Ostatní bezpečnostní a jiné funkce

  • snímač sundaného stojánku - deaktivuje motor
  • snímač pádu - deaktivuje motor při pádu. Poté je potřeba vypnout a znovu zapnout klíček.
  • snímač přední a zadní brzdové páky - při stisku páky je deaktivován pohon. Snímač brzdových pák lze pro pokročilé jezdce později deaktivovat
  • rekuperace -regenerativní brzdění je spojeno s akcelerátorem. Při ubírání plynule přechází akcelerace k brzdění které vrací energii do akumulátoru. Rekuperace je deaktivována v ECO módu. Maximální rekuperace je změřena asi 15A cca 900W
  • akcelerátor - otočná rukojeť jako u klasické motorky od modelu 2020 elektronika v rukojeti vedena kabelem (dříve lankem v bovdenu ke snímači pod baterkou)
  • přepínač SPORT/ECO - v ECO módu je omezen výkon na cca 3kW a rychlost na cca 45km/h. ECO mód je aktivován i akumulátorem v případě zbývající energie pod 20%, případně z jiných důvodů jako ochrana před poškozením.
  • houkačka
  • tachometr - display s bíle podsvícenými údaji (aktuální rychlost, celkový stav km / aktuální a maximální rychlost, počítadlo km)
  • USB zásuvka 2A pro napájení dalších zařízení
  • Přední bílé led světlo, zadní červené led světlo
  • hlavní klíček "zapalování" 

 

Plně automatická nabíječka je součástí dodávky

Vylepšená plně automatická rychlo nabíječka 10A v barvách elektromobility, která je nyní menší a její ventilátor je podstatně tišší oproti starší verzi.

Nabíječka

 

Akumulátor

Akumulátor je vybaven všemi moderními bezpečnostními prvky v BMS (battery management system) který komunikuje s ostatními jednotkami po sběrnici. Chrání tak akumulátor před všemi možnými vlivy poškození jako je nadměrné vybití, přebití, nadproud, zvýšená teplota / příliš nízká teplota která se snímá na 4 místech, balancer pro vyrovnání jednotlivých sérií článků. Akumulátor je tvořen 176ti články Panasonic velikosti 18650 v konfiguraci 16S11P. To vše je v odolném extrudovaném obalu z Al a plastovým víkem. Na akumulátoru se nachází displej, který informuje o stavu nabití akumulátoru v procentech. Ten je založen na kalkulaci vydaného/přijatého náboje, teplotní kompenzaci, kalibraci při plném nabití a dalších algoritmech, které podávají až neuvěřitelnou přesnost což jsme ověřili i v našem testu. Na displej se tak dá plně spolehnout při výletech. Akumulátor lze nabíjet přímo v motorce, nebo jej lze snadno vyjmout (po odemknutí krytu klíčkem zapalování a po odpojení silového a signálového konektoru) a nabíjet třeba doma. Motorku tak mít třeba garáži nebo jinde což je vhodné zejména v zimě (Lithiové akumulátory se nesmí nabíjet pod bodem mrazu, také mají v při nízkých teplotách nižší kapacitu).

Pokud je akumulátor po jízdě horký, je lepší nechat jej vychladnout a poté jej připojit na nabíječku. Zrovna tak je dobré nechat jej odpočinout po nabití.

Počet nabíjecích cyklů lithiových akumulátorů se počítá na "plné" cykly. Pokud tedy vybijete akumulátor do poloviny a opět nabijete je to dokonce méně než polovina cyklu díky cyklické závislosti, která je nelineární. Nejvíce tedy opotřebí vybít akumulátor zcela. Pro dlouhodobé skladování se doporučuje za stavu 30-70% a občasného kontrolování zda-li není příliš vybitý. Výrobce udává životnost 250 plných nabíjecích cyklů vybitých plným výkonem a zbývající kapacitou 70% oproti novému. Lithiové stejně jako jiné akumulátory stárnou, i když se nepoužívají. U Li-ion to je v závislosti na podmínkách skladování 1-5% ztrátou kapacity za rok.

  
Sur-ron akumulátor

Rám  

Dvojitý kolébkový rám z lehké Hliníková slitiny 6061 T4 & T6 kovaný za vysokého tlaku, svařovaný. Velice tuhý a přitom lehký 7,8kg.

 

rám tlumič  

 

Tlumiče a pérování

  • Přední vzduchová vidlice FASTACE UPSIDE DOWN. Umožňuje nastavitelnou tuhost tlumení zvlášť stlačení i uvolnění (odskok) Předpětí se nastaví tlakem vzduchu.
  • Zadní tlumič Fastace, nastavitelné tlumení zvlášť stlačení/ uvolnění, nastavitelné předpětí pružiny

 

Kola a pláště

přední i zadní velikost 70/100-19 na ráfku 19x1,4 obuta do skutečných off-roadových plášťů

 

Brzdy

Čtyř pístové kotoučové hydraulické brzdy. Průměr kotouče 203mm

 

Rozměry

  • rozměry 1870x780x1040mm
  • světlá výška 270mm
  • výška sedla 830mm

 

rozmery

 

 

tento motocykl je určen pro offroad použití na nezpevněných plochách (mimo pozemní komunikace) Verze s homologací pro provoz na komunikacích kliknutím na tento odkaz

Snažíme se podávat ověřené informace a díky dlouholetým zkušenostem s elektropohony jsme schopni parametry i přeměřovat. S našimi partnery provádíme i životnostní zkoušky na několika testovacích kusech abychom byly vždy napřed.

další informace na dotaz

Tyto motorky si můžete vyzkoušet či půjčit v okrese Jablonec nad Nisou, jiná místa v ČR na dotaz. Stojí za vyzkoušení 45Km/h dosáhne i do poměrně prudkého kopce. V prudkém kopci se i pohodě rozjedete (lépe jak se spalovacím motorem, plný kroutící moment má prakticky od nula otáček). Vyladěný převod síla/maximální rychlost jde ještě upravit zadní rozetou.

Reálný dojezd v terénu v Jizerských horách pravidelně kolem 40-50km s 84kg jezdcem včetně prudkých stoupání (výškový rozdíl v součtu 5,8km) = ježdění v terénu cca 2 hodiny

 
 
Zboží nemusí být vždy dostupné, prodejcem je e-shop meldius.com Aktualita. Poslední kus černý rv.2022 s větším akumulátorem 60V/34Ah za cenu 110 000,- zde Předváděcí kus cca 270km najeto, červený cena 75 000,- stáří 2roky. Popis: Elektrická freeride motorka do terénu, žádné těžké olověné akumulátory s krátkou výdrží ale Li-ion Panasonic 60V 32Ah s tichou rychlo nabíječkou 10A. Díky špičkové technologii zpracování, kovanému rámu z hliníkových slitin při tlaku až 6000 tun a lithiovému akumulátoru váží motocykl pouhých 50Kg. Z toho rám jen 7,8kg. Díky této hmotnosti je motocykl vhodný jak pro ženy, tak děti s dostatečnou výškou. Klidnou jízdou cca 20km/h ujedete až 100km (tak pomalu nikdo nevydrží jet tak počítejte s dojezdem cca 40km v kopcovitém terénu). Akumulátor je plně nabitý za cca 3hodiny (posledních pár procent u lithiových akumulátorů trvá vždy nejdéle). Trvanlivý bezúdržbový bezkartáčový motor má nominální výkon 5000W. Max rychlost je cca 73km/h, zrychlení z 0 na 50km/h za pouhé 4s, díky vyladěnému převodu a FOC systému řízení, je výsledný maximální kroutící moment na kole úžasných 250Nm a vyjedete tak téměř každý kopec i se stoupáním nad 45°. Komfort doplňuje USB zásuvka 2A pro nabíjení telefonu, navigace, přídavných světel atd. Motorka je pojata jako ultralehký dirt-bike * Motorky dodáváme smontované, vyzkoušené, odblokované na plný výkon a s dopravou zdarma po celé ČR zpravidla druhý den po obdržení platby a někdy i o víkendu. Vyndáme z auta a můžete jezdit :) * Možnost odpočtu DPH * Záruka, originální náhradní díly, servis vše od oficiálního a autorizovaného dovozce pro ČR SUR-RON.CZ kde si můžete vybrat svého autorizovaného a školeného prodejce. Oficiální dovozce si můžete ověřit na stránkách výrobce zde: www.sur-ron.com odkaz na ostatní X verze , verze s homologací pro provoz na komunikacích , dětské verze, Tuningové verze s vyšším výkonem, díly a ostatní Barevná provedení na e-shopu: Motocykl se dodává v těchto barevných provedeních (případně na objednávku): stříbrná, bílá, šedá,červená, oranžová, žlutá, zelená, modrá, černá. X Verze je proti standardní vybavena Jednotkou s písmenem "X" se sinusovým průběhem - "tichý chod" a FOC řízením díky čemuž má vyšší kroutící moment v nízkých a středních otáčkách Do jednotky je naprogramována funkce rekuperace (regenerativní brzdění) řetěz je vybaven O-kroužky pro delší životnost přední vzduchová vidlice FASTACE UPSIDE DOWN, která zajišťuje lepší průběh pérování od 1.7.2018 jsou motocykly totožné v dalších vylepšeních jako led přední světlo, vylepšené sedátko, lepší brzdové pumpy, jiné brzdové obložení a jsou vybaveny stejnými díly jako ostatní modely. od 4.2020 - plně elektronický akcelerátor bez lanka a bovdenu, vylepšení těsnění ložisek rámu, vylepšení rámu. Model 2021 - Plně seřiditelná vidlice FASTACE. přední blatník, zadní blatník do vidlice i kryt řetězu je již standardní výbavou Věřte, že všechny SUR-RON X-verze stejného modelového roku jsou z fabriky stejné a mají stejný výkon. Pokud chcete větší výkon, je třeba udělat nějakou z mnoha možných úprav. Jelikož se dlouhodobě věnujeme konstrukcím elektro vozidel a výrobou výkonných akumulátorů, můžeme nabídnout i toto. Např. lze u nás vyzkoušet SUR-RON standardní verzi přestavěnou na 15kW ta má jinou řídicí jednotku a náš akumulátor s větším výkonem i kapacitou. Pozor! Na trhu se vyskytují kusy, které nejsou dovezeny přímo od výrobce ale od čínských překupníků. Jsou to kusy, které převážně nejsou určeny pro EU ale pro jiné země a mívají i jiné nastavení/komponenty. Např. přední vidlici která se 100kg jezdcem ani nehne. Na těchto kusech se mohou vyskytovat i jiné výrobní anomálie či nejakost. Již jsme několikrát řešily s výrobcem a výrobce prohlásil, že na tyto individuálně exportované kusy z Chiny již nebude poskytovat žádnou podporu! jelikož byly v Chině prodány s patřičnou slevou že jsou bez záruky. Ujišťujeme Vás, že naše SUR-RONy pochází od autorizovaného dovozce a jsou exportovány přímo z výrobní fabriky SUR-RON. Podrobný popis Dále zde najdete podrobný popis funkcí, dílů, požitých technologii. Obecné informace i konkrétní rady a doporučení. Zkušenosti. Specifikace pohonu a převodů PMSM(pernament magnet synchrous motor) bezkartáčový bezúdržbový motor vzduchem chlazený váží 7kg má permanentní magnety s odolností až 180°C ze vzácných zemin, nominální výkon 5kW, špičkovou účinnost 95% (přičemž nad 80% se pohybuje v rozsahu 1,4 až 21,5Nm), maximální kroutící moment až 33Nm. Pohon je veden ozubeným řemenem CONTINENTAL 8M CX na hřídel umístěnou v ose kyvné vidlice. Toto technické řešení odstraňuje nežádoucí napínání a zkracování řetězu v důsledku pohybu zadní vidlice. Primární převod řemenem má poměr 1:2,2 sekundární převod řetězem 420 má převodový poměr 1:3,4 celkový převodový poměr je 1:7,6. Ten lze v případě potřeby změnit výměnou zadní rozety. Standardní rozeta má 48z (řetěz se 106ti články) pro 58z je potřeba delší řetěz se 112ti články) rozety s menším i větším počtem zubů máme v našich dílech. Specifikace jednotky Oproti standardní verzi je X-jednotka vylepšená systémem FOC (Field Oriented Control), sinusovým průběhem, který nevytváří elektricky bzučivý zvuk v motoru a má lepší běh. Je přidána funkce regenerativního brzdění, které vrací energii zpět do akumulátoru. Díky těmto vylepšením také dosahuje vyššího kroutícího momentu. Jednotka je zapouzdřena v odolném hliníkovém odlitku a celá je zalitá. Je tak odolná vůči vnějším vlivům. Celková elektrická účinnost dosahuje 98% FOC řízení - přesně vypočítává potřebný statorový proud vzhledem k pozici rotoru, vyznačuje se výbornou charakteristikou, která se dobře adaptuje a dá se použít pro BLDC i střídavé AC motory. Vyžaduje však provádění mnoha výpočtů, které ale nejsou moc časově náročné. Pracuje dobře při každé rychlosti a dovoluje přesně řídit / dávkovat točivý moment. Ostatní bezpečnostní a jiné funkce snímač sundaného stojánku - deaktivuje motor snímač pádu - deaktivuje motor při pádu. Poté je potřeba vypnout a znovu zapnout klíček. snímač přední a zadní brzdové páky - při stisku páky je deaktivován pohon. Snímač brzdových pák lze pro pokročilé jezdce později deaktivovat rekuperace -regenerativní brzdění je spojeno s akcelerátorem. Při ubírání plynule přechází akcelerace k brzdění které vrací energii do akumulátoru. Rekuperace je deaktivována v ECO módu. Maximální rekuperace je změřena asi 15A cca 900W akcelerátor - otočná rukojeť jako u klasické motorky od modelu 2020 elektronika v rukojeti vedena kabelem (dříve lankem v bovdenu ke snímači pod baterkou) přepínač SPORT/ECO - v ECO módu je omezen výkon na cca 3kW a rychlost na cca 45km/h. ECO mód je aktivován i akumulátorem v případě zbývající energie pod 20%, případně z jiných důvodů jako ochrana před poškozením. houkačka tachometr - display s bíle podsvícenými údaji (aktuální rychlost, celkový stav km / aktuální a maximální rychlost, počítadlo km) USB zásuvka 2A pro napájení dalších zařízení Přední bílé led světlo, zadní červené led světlo hlavní klíček "zapalování" Plně automatická nabíječka je součástí dodávky Vylepšená plně automatická rychlo nabíječka 10A v barvách elektromobility, která je nyní menší a její ventilátor je podstatně tišší oproti starší verzi. Akumulátor Akumulátor je vybaven všemi moderními bezpečnostními prvky v BMS (battery management system) který komunikuje s ostatními jednotkami po sběrnici. Chrání tak akumulátor před všemi možnými vlivy poškození jako je nadměrné vybití, přebití, nadproud, zvýšená teplota / příliš nízká teplota která se snímá na 4 místech, balancer pro vyrovnání jednotlivých sérií článků. Akumulátor je tvořen 176ti články Panasonic velikosti 18650 v konfiguraci 16S11P. To vše je v odolném extrudovaném obalu z Al a plastovým víkem. Na akumulátoru se nachází displej, který informuje o stavu nabití akumulátoru v procentech. Ten je založen na kalkulaci vydaného/přijatého náboje, teplotní kompenzaci, kalibraci při plném nabití a dalších algoritmech, které podávají až neuvěřitelnou přesnost což jsme ověřili i v našem testu. Na displej se tak dá plně spolehnout při výletech. Akumulátor lze nabíjet přímo v motorce, nebo jej lze snadno vyjmout (po odemknutí krytu klíčkem zapalování a po odpojení silového a signálového konektoru) a nabíjet třeba doma. Motorku tak mít třeba garáži nebo jinde což je vhodné zejména v zimě (Lithiové akumulátory se nesmí nabíjet pod bodem mrazu, také mají v při nízkých teplotách nižší kapacitu). Pokud je akumulátor po jízdě horký, je lepší nechat jej vychladnout a poté jej připojit na nabíječku. Zrovna tak je dobré nechat jej odpočinout po nabití. Počet nabíjecích cyklů lithiových akumulátorů se počítá na "plné" cykly. Pokud tedy vybijete akumulátor do poloviny a opět nabijete je to dokonce méně než polovina cyklu díky cyklické závislosti, která je nelineární. Nejvíce tedy opotřebí vybít akumulátor zcela. Pro dlouhodobé skladování se doporučuje za stavu 30-70% a občasného kontrolování zda-li není příliš vybitý. Výrobce udává životnost 250 plných nabíjecích cyklů vybitých plným výkonem a zbývající kapacitou 70% oproti novému. Lithiové stejně jako jiné akumulátory stárnou, i když se nepoužívají. U Li-ion to je v závislosti na podmínkách skladování 1-5% ztrátou kapacity za rok. Rám Dvojitý kolébkový rám z lehké Hliníková slitiny 6061 T4 & T6 kovaný za vysokého tlaku, svařovaný. Velice tuhý a přitom lehký 7,8kg. Tlumiče a pérování Přední vzduchová vidlice FASTACE UPSIDE DOWN. Umožňuje nastavitelnou tuhost tlumení zvlášť stlačení i uvolnění (odskok) Předpětí se nastaví tlakem vzduchu. Zadní tlumič Fastace, nastavitelné tlumení zvlášť stlačení/ uvolnění, nastavitelné předpětí pružiny Kola a pláště přední i zadní velikost 70/100-19 na ráfku 19x1,4 obuta do skutečných off-roadových plášťů Brzdy Čtyř pístové kotoučové hydraulické brzdy. Průměr kotouče 203mm Rozměry rozměry 1870x780x1040mm světlá výška 270mm výška sedla 830mm tento motocykl je určen pro offroad použití na nezpevněných plochách (mimo pozemní komunikace) Verze s homologací pro provoz na komunikacích kliknutím na tento odkaz Snažíme se podávat ověřené informace a díky dlouholetým zkušenostem s elektropohony jsme schopni parametry i přeměřovat. S našimi partnery provádíme i životnostní zkoušky na několika testovacích kusech abychom byly vždy napřed. další informace na dotaz Tyto motorky si můžete vyzkoušet či půjčit v okrese Jablonec nad Nisou, jiná místa v ČR na dotaz. Stojí za vyzkoušení 45Km/h dosáhne i do poměrně prudkého kopce. V prudkém kopci se i pohodě rozjedete (lépe jak se spalovacím motorem, plný kroutící moment má prakticky od nula otáček). Vyladěný převod síla/maximální rychlost jde ještě upravit zadní rozetou. Reálný dojezd v terénu v Jizerských horách pravidelně kolem 40-50km s 84kg jezdcem včetně prudkých stoupání (výškový rozdíl v součtu 5,8km) = ježdění v terénu cca 2 hodiny

Nabídka č. 6982004114 Vystaveno 08.09. 09:09 Zobrazení: 55