Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
Nabídka už bohužel skončila, ale níže jsme vám našli pár podobných.
MOTO JAWA 50/555 PIONÝR  S TP DOKLADY SPZ ZNAČKOU A V POJÍZDNÉM STAVU - Auto-moto
MOTO JAWA 50/555 PIONÝR  S TP DOKLADY SPZ ZNAČKOU A V POJÍZDNÉM STAVU - Auto-moto
MOTO JAWA 50/555 PIONÝR  S TP DOKLADY SPZ ZNAČKOU A V POJÍZDNÉM STAVU - Auto-moto
MOTO JAWA 50/555 PIONÝR  S TP DOKLADY SPZ ZNAČKOU A V POJÍZDNÉM STAVU - Auto-moto
MOTO JAWA 50/555 PIONÝR  S TP DOKLADY SPZ ZNAČKOU A V POJÍZDNÉM STAVU - Auto-moto
MOTO JAWA 50/555 PIONÝR  S TP DOKLADY SPZ ZNAČKOU A V POJÍZDNÉM STAVU - Auto-moto
MOTO JAWA 50/555 PIONÝR  S TP DOKLADY SPZ ZNAČKOU A V POJÍZDNÉM STAVU - Auto-moto
MOTO JAWA 50/555 PIONÝR  S TP DOKLADY SPZ ZNAČKOU A V POJÍZDNÉM STAVU - Auto-moto
MOTO JAWA 50/555 PIONÝR  S TP DOKLADY SPZ ZNAČKOU A V POJÍZDNÉM STAVU - Auto-moto
1 z 8
Použité

MOTO JAWA 50/555 PIONÝR S TP DOKLADY SPZ ZNAČKOU A V POJÍZDNÉM STAVU

Skončeno
15 přihazovalo
30 200 Kč
Ukončeno v úterý 25. 1. 2022, 19:35:19
Vyhráno uživatelem l...3
Doprava a platba
Osobní převzetí
Plzeň
Bankovním převodem
Podrobnosti
MOTO JAWA 50/555 PIONÝR S TP DOKLADY SPZ ZNAČKOU A V POJÍZDNÉM STAVU
Popis předmětu
Informace od prodejce
Stav zboží
delší doba používání, funkční produkt

Motocykl není na mě přihlášený. Poslední majitel který měl na sebe motocykl přihlášený, je 15 let mrtvý. Jestli půjdou doklady přepsat na nového majitele nemohu zaručit. Určitě je možné motocykl přihlásit na veteránské značky. Zrušené doklady na tento motocykl nejsou. Pokud si nejste jistí, neprihazujte prosím. Děkuji. Píši to proto, aby se předešlo tomu, že musím aukci znovu vystavovat. 

 

 

 

 

 

PATINOVANÝ MOTOCYKL JAWA50/555 S ORIGINÁLNÍMI DOKLADY A POZNÁVACÍ ZNAČKOU, V POJÍZDNÉM STAVU. RV. 1955. Motocykl jsem několikrát v minulém létě nastartoval a projel. Měnil jsem pouze palivový kohoutek. Pěkná patina. Vše v původním nálezovém stavu.  Na požádání mohu zaslat více fotografií. Rád odpovím na vaše případné dotazy. Volat můžete na mobil: 608979838. Děkuji a přeji příjemnou aukci.

 

Jawa 50/555

 
 
 
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
Jawa 50/555 Pionýr
Jawa 50/555 De Luxe
Jawa 50/555 De Luxe
Výrobce
Považské strojírny
Výroba 1958-1963
Nástupce Jawa 50/05
Motor Dvoudobý, vzduchem chlazený ležatý jednoválec se zdvihovým objemem 49,9 cm³
Vrtání 38 mm
Zdvih 44 mm
Kompresní poměr 6,6:1
Plnění karburátor Jikov 2914 (hl. tryska 65)
Výkon 1,6 kW (2,2 k) při 5500 ot./min.
Krouticí moment 0,2 Nm při 4800 ot./min.
Převodovka třístupňová, sekundární převod řetězem
Zavěšení zdvih 90 mm vpředu, 50 mm vzadu
Brzdy vpředu bubnová jednostranná Ø 125 mm, vzadu bubnová jednostranná Ø 125 mm
Pneumatiky 2,50x16 vpředu, 2,75x16 vzadu
Rozvor 1165 mm
Rozměry 1780 mm (l), 560 mm (w), 935 mm (h)
Výška sedadla 740 mm
Kapacita nádrže 3,5 l (rezerva 0,5 l)

Jawa 50/555 Pionýr, je malý nekapotovaný jednomístný motocykl lehké konstrukce s jednoválcovým dvoudobým motorem zdvihového objemu 50 cm³ uloženým naležato. Předchůdcem byl typ Jawa 50/550, vyráběný od července 1958 do roku 1962, nástupcem se stal dvoumístný model Jawa 50/05.

Je druhým modelem z vývojové řady, začínající typem pařezem 550 a pokračující dále dvoumístnými typy 05, 20, 21 sport a 23 Mustang.

Přední kolo je zavěšeno na teleskopické vidlici, zadní kolo na vlečné kyvné vidlici odpružené dvěma centrálními pružinami. První prototypové studie byly vyrobeny v pražské Jawě, sériová výroba byla ale přesunuta na Slovensko do Považských strojíren, stejně jako výroba většiny českých maloobjemových motocyklů. Počínaje výrobním číslem 150000. Oproti typu 550 je přepracována zadní část, kde na blatníku je na horní části praktický nosič. Změněn je i přední blatník a motocykl je vybaven tachometrem.

Přidáno: 10.01.2022 20:00:06

Doplňuji, že motocykl není na mě přihlášený. Motocykl jsem koupil od pozůstalých majitele. Jestli půjde motocykl přehlásit, tak to nemohu zaručit.

Přidáno: 16.01.2022 10:41:56

Chybně uvádím r.v. 1955, správně je 1958, tak jak je vyznačené v TP. Jde tedy o jeden z prvních motocyklů. Výroba totiž začala v tomto roce.

Motocykl není na mě přihlášený. Poslední majitel který měl na sebe motocykl přihlášený, je 15 let mrtvý. Jestli půjdou doklady přepsat na nového majitele nemohu zaručit. Určitě je možné motocykl přihlásit na veteránské značky. Zrušené doklady na tento motocykl nejsou. Pokud si nejste jistí, neprihazujte prosím. Děkuji. Píši to proto, aby se předešlo tomu, že musím aukci znovu vystavovat. PATINOVANÝ MOTOCYKL JAWA50/555 S ORIGINÁLNÍMI DOKLADY A POZNÁVACÍ ZNAČKOU, V POJÍZDNÉM STAVU. RV. 1955. Motocykl jsem několikrát v minulém létě nastartoval a projel. Měnil jsem pouze palivový kohoutek. Pěkná patina. Vše v původním nálezovém stavu. Na požádání mohu zaslat více fotografií. Rád odpovím na vaše případné dotazy. Volat můžete na mobil: 608979838. Děkuji a přeji příjemnou aukci. Jawa 50/555 Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání Jawa 50/555 Pionýr Jawa 50/555 De Luxe Výrobce Považské strojírny Výroba 1958-1963 Nástupce Jawa 50/05 Motor Dvoudobý, vzduchem chlazený ležatý jednoválec se zdvihovým objemem 49,9 cm³ Vrtání 38 mm Zdvih 44 mm Kompresní poměr 6,6:1 Plnění karburátor Jikov 2914 (hl. tryska 65) Výkon 1,6 kW (2,2 k) při 5500 ot./min. Krouticí moment 0,2 Nm při 4800 ot./min. Převodovka třístupňová, sekundární převod řetězem Zavěšení zdvih 90 mm vpředu, 50 mm vzadu Brzdy vpředu bubnová jednostranná Ø 125 mm, vzadu bubnová jednostranná Ø 125 mm Pneumatiky 2,50x16 vpředu, 2,75x16 vzadu Rozvor 1165 mm Rozměry 1780 mm (l), 560 mm (w), 935 mm (h) Výška sedadla 740 mm Kapacita nádrže 3,5 l (rezerva 0,5 l) Jawa 50/555 Pionýr, je malý nekapotovaný jednomístný motocykl lehké konstrukce s jednoválcovým dvoudobým motorem zdvihového objemu 50 cm³ uloženým naležato. Předchůdcem byl typ Jawa 50/550, vyráběný od července 1958 do roku 1962, nástupcem se stal dvoumístný model Jawa 50/05. Je druhým modelem z vývojové řady, začínající typem pařezem 550 a pokračující dále dvoumístnými typy 05, 20, 21 sport a 23 Mustang. Přední kolo je zavěšeno na teleskopické vidlici, zadní kolo na vlečné kyvné vidlici odpružené dvěma centrálními pružinami. První prototypové studie byly vyrobeny v pražské Jawě, sériová výroba byla ale přesunuta na Slovensko do Považských strojíren, stejně jako výroba většiny českých maloobjemových motocyklů. Počínaje výrobním číslem 150000. Oproti typu 550 je přepracována zadní část, kde na blatníku je na horní části praktický nosič. Změněn je i přední blatník a motocykl je vybaven tachometrem. Přidáno: 10.01.2022 20:00:06 Doplňuji, že motocykl není na mě přihlášený. Motocykl jsem koupil od pozůstalých majitele. Jestli půjde motocykl přehlásit, tak to nemohu zaručit. Přidáno: 16.01.2022 10:41:56 Chybně uvádím r.v. 1955, správně je 1958, tak jak je vyznačené v TP. Jde tedy o jeden z prvních motocyklů. Výroba totiž začala v tomto roce.

Nabídka č. 7003393478 Vystaveno 15.01. 19:01 Zobrazení: 1734