Škoda Fabia sedan 1.4 MPi 50kW, STK do 4/2023
Prodám automobil Škoda Fabia 1.4 MPi v provedení sedan (motor 50kW v poslední verzi AQW - plní Euro 4, ekodaň se neplatí). V provozu od 09.01.2003, najeto cca 240 tisíc km, nová STK z letošního jara (auto prošlo bez problémů) a je platná do 9.4.2023. Jsem druhou majitelkou od února 2018, auto jsem používala hlavně na vození dětí do školky a na nákupy, takže jsem s ním najela jen pár tisíc km. To si lze ověřit i dle VIN TMBDB16Y423575668 - https://www.kontrolatachometru.cz/Home/Search
Auto je ve výbavě Classic (ruční stahování okének, ruční ovládání zrcátek, bez klimatizace), má centrál s DO, airbag řidiče, posilovač řízení a brzd, isofix, zámek zpátečky (Construct) a výhodou je i celkem velký kufr 438 litrů, snadná servisovatelnost a levné povinné ručení.
Během doby, co jsem auto měla, jsem do něj investovala cca 25 tisíc Kč - nová spojka, nové těsnění pod hlavou, stabilizátory, servo, vyměněné oba zadní tlumiče, opravené brzdy a v roce 2018 jsem kupovala i komplet zimní pneu Barum Polaris 3, na kterých je ujeto cca 5000 km, ty jsou nasazené na autě. Olej a filtr byl měněný pravidelně po roce.
Fabie má samozřejmě různé kosmetické vady odpovídající stáří, předchozí majitel se pokusil udělat černý interiér, takže zadní skla mají nalepené tmavé fólie + na stropě je nalepený nějaký černý filc (to nevypadá upřímně nic moc, máte to i vyfocené na jedné z fotek), občas se rozsvítí kontrolka oleje, ale auto takhle jezdí celou dobu a technik říkal, že to je nejspíš nějaký senzor, tak jsem to ani neřešila. Motor olej nežere, spotřeba podle stylu jízdy kolem 6-7 litrů benzínu na 100 km. K autu jsou dva klíče včetně dálkových ovladačů a je bez rezervy.
Prodávám v každém případě bez jakékoliv záruky jak stojí a leží, abych se s někým pak nedohadovala, je to prostě staré auto, ale mně sloužilo dobře. V každém případě budu ráda, když si auto před koncem aukce přijedete prohlédnout, po výhře už počítám, že ho koupíte a odvezete maximálně do týdne. Díky za férové jednání.
Evidenční kontrolu a náklady na převod hradí kupující.
Dobrý den, pro časté dotazy na kontrolku oleje doplňuji: Při mých běžných krátkých cestách s dětmi do školky nebo na nákupy kontrolka VŮBEC NESVÍTÍ. Proto jsem to ani nikdy neřešila. Motor v pohodě jede a maže, žádný problém v tom není. Kontrolka se obvykle rozsvítí až při nějaké delší cestě, podle diskuzí na internetu je to pravděpodobně vadné čidlo tlaku oleje, které prý rádo u Fabií odchází a takto se projevuje, má stát něco kolem 150 Kč. Nicméně sama si ho vyměnit neumím a v servise by si i za takovou maličkost vzali určitě nejméně 2 tisíce, proto to opravdu už nechci řešit.