Subaru Forester 2,0 benzín/LPG
LPG poprvé namontováno 28.3. 2022
Po technické stránce (motor, pohon 4 x 4, převodovka, brzdy, elektroinstalace je auto v dobrém stavu. Do boje s korozí jsme jen za poslední tři roky dali cca 60tis. Kč. Stav karoserie nyní funkční. Auto je denně v provozu, resp. bylo do 21.3.24, potom již nové auto.
Auto vždy dostalo potřebný servis.
K dispozici dvě sady kol, obě kvalitní pneu, zimní téměř nové cca 80% vzorku, letní cca 60% vzorku.
STK do 09/24, po dohodě možno zařídit novou, auto by mělo v pohodě projít.
20.3.2024 nová revize LPG - naprosto bez problémů.
Auto má manuální převodovku s redukci - specialita vozů Subaru. Vedle ruční brzdy je páka, která po aktivaci redukuje rychlost "na půlku" a výrazně tak usnadňuje jízdu terénem. Redukce funguje na všech pět rychlostí i na zpátečku.
Co všechno se na autě dělalo za poslední tři roky? Asi si nevzpomenu na všechno a nebude to ani chronologicky seřazeno: Nový chladič, nová benzinová nádrž včetně vedení až k víčku, blatníky, podběhy, prahy a další plechařina. Nový výfuk - poslední dva díly, (díl s katalyzátorem nový v roce 2015, dovoz z Anglie - super kvalita, stále jako nový), nové lambda sondy, nový snímač klepání motoru, nové tlumiče. Nové LPG. A samozřejmě běžná pravidelná údržba (oleje, filtry, brzdy, pneu atd.)
Nacpali jsme do něj nesmyslné množství peněz, ale manželka jiným autem jezdit nechtěla...