-E-Store-
Ostatní informace
Doplňující obchodní podmínky: Celkový popis prodávaného zboží je vždy co nejpřesněji uveden v textu nabídky. K prezentaci zboží je ve většině případů použit produktový obrázek. Pokud máte zájem o dodatečné informace, případně o bližší fotografie zboží, zašlete prosím svůj požadavek přes kontaktní formulář u nabídky. Ke komunikaci využijte výhradně e-mail. Odpověď můžete očekávat v pracovní dny - nejpozději do 24 hodin. Standardně ale odpověď můžete očekávat během několika minut, nejpozději hodin. Obsah balení je vždy přesně uveden v popisu. Pokud obsah balení uveden není, znamená to, že uvedené zboží žádné příslušenství neobsahuje (např. napájecí kabel atd.). Po vytvoření objednávky je očekávána platba nejpozději do 5 pracovních dnů. V případě neuhrazení objednávky a nulové komunikace, je obchod automaticky zrušen, kupující obdrží negativní hodnocení a případ je předán Aukru. Přesné pokyny k platbě jsou uvedeny v automatickém e-mailu, který obdržíte krátce po zakoupení předmětu. V uvedeném e-mailu s hlavičkou "Pokyny k platbě" naleznete číslo účtu a ostatní informace, potřebné k identifikaci Vaší platby. Ke konečné ceně vždy nezapomeňte připočítat poštovné, dle zvolené služby. V případě zájmu o zaslání zboží jako "křehké" je poštovné o 40,-Kč vyšší (u zásilek do 10kg). Po odeslání platby můžete v ideálním případě zaslat krátký e-mail, potvrzující Vaši platbu. Celý obchod se tím může urychlit. Nezapomeňte vždy vyplnit Formulář voleb platby a přepravy. Především potom, pokud nakupujete přes mobilní aplikaci nebo vydražíte zboží v aukci. Zaslání na dobírku je možné pouze pro uživatele s plnou registrací a minimálně pěti kladnými komentáři. Pokud však tuto podmínku nesplňujete a máte zájem o zaslání zboží na dobírku, zašlete Váš požadavek přes kontaktní formulář a bude posouzen individuálně. Cena poštovného je vždy uvedena v nabídce a je v ní již započítané balné a další vedlejší náklady, spojené se zasláním zakoupeného zboží. V případě zakoupení více kusů zboží se vždy platí jen jedno poštovné (to vyšší). U některých nabídek může být cena poštovného pouze navýšena o 10,- za další položku. V případě, že zásilka dorazí výrazně poškozená, v žádném případě ji nepřebírejte a o situaci informujte doručovatele. V případě, že zásilka dorazí na první pohled v neporušeném stavu ale po vybalení zjistíte závadu či mechanické poškození, tak ji neprodleně (v původním stavu - tak jak jste ji obdrželi) reklamujte na nejbližší pobočce České pošty. V tomto případě musí reklamace proběhnout nejpozději do dvou pracovních dnů, od převzetí zásilky. V tomto případě bude také pravděpodobně nutné, sepsat plnou moc k řešení reklamace nebo podání odvolání. Každý případ bude následně vyřízen individuálně. Zákazník je vždy povinen striktně dodržovat uvedené podmínky reklamace, jinak nemůže být reklamace vyřízena. V případě jakýchkoliv komplikací, mě vždy nejdříve kontaktujte. Drtivá většina všech problémů je vždy vyřešena ke spokojenosti zákazníka. Reklamace ovšem musí být oprávněná. Záruční lhůta je vždy vyznačená v nabídce a na prodejním dokladu. Prodejní doklad je vystaven na žádost zákazníka. Pokud je zákazník podnikatel nakupující na IČO, na zboží se v takovém případě nevztahuje žádná záruka. Pokud je v popisu zboží uvedena záruční lhůta, jedná se o nadstandardní záruku, která se vztahuje se i na vady vzniklé z důvodu stáří a opotřebení věci. Tato záruka se nevztahuje na spotřební materiál jako baterie, vadné sektory u pevných disků, vadných pixelů v displeji, dárků zdarma apod. Pokud záruční lhůta v nabídce uvedená není, vztahuje se na zboží pouze zákonná odpovědnost za vady, které měla věc v okamžiku prodeje, tj. vady, které prodávající kupujícímu neoznámil. Délka této záruky je jeden rok a nevztahuje se na opotřebení používáním, či opotřebení stářím u použitého zboží. Zpravidla se jedná o začínající přehřívání procesorů nebo grafických čipů u výpočetní techniky a herních konzolí. V případě reklamace hradí náklady na přepravu zákazník a při zpátečním zaslání prodejce. Zákazník má také ze zákona právo, vrátit věc do čtrnácti dnů a to bez udání důvodu. V takovémto případě kupující hradí veškeré náklady, spojené s přepravou zboží. Pokud bylo zboží v této lhůtě poškozeno nebo opotřebováno, může být kupujícímu účtován poplatek. V případě zpátečního zaslání zboží, musí být zásilka odeslána v původním (případně náhradním ale přesně odpovídajícím) balení. Zásilka musí být také odeslána způsobem odpovídajícím druhu zboží (např. Česká pošta - Balík do ruky). Zboží nikdy nesmí být vraceno zpět formou dobírky. Takové zásilky nebudou vyzvednuty. Zpáteční zaslání je možné pouze standardním způsobem a po překontrolování se kupní cena vrací bankovním převodem (nejpozději do čtrnácti dnů). Zboží je odesíláno standardně do tří pracovních dnů od obdržení platby. Vyjimečně se ale odeslání může lehce protáhnout a v takovém případě je zboží odesláno nejpozději do pěti pracovních dnů. Do této lhůty není započítána lhůta přepravní. Přeprava trvá standardně 1-2 pracovní dny. Ve vyjimečných případech se ale přepravní lhůta může o několik dnů protáhnout. Pro tyto případy je pro Vás vždy připraveno podací číslo zásilky, které slouží k jejímu sledování. Zboží je zasíláno výhradně na území České republiky, nikoli do zahraničí. Osobní předání není z časových důvodů možné. Platba v hotovosti není možná dle zákona 112/2016 Sb. Platba je tedy přijímána výhradně standardním převodem na účet, případně dobírkou. Při každé objednávce jsou zpracovávány osobní údaje, jako jméno, adresa, telefonní číslo nebo e-mail. Tyto osobní údaje jsou zpracovávány výhradně za účelem vyřízení objednávky. Zákazník svým nákupem, případně přihozením v aukční nabídce, vyjadřuje souhlas s výše uvedenými podmínkami.