100dada
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Odstoupení od smlouvy spotřebitelem Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta běží ode dne převzetí zboží. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy,uvědomí prodejce např.(aukro formulářem,emailem nebo korespondenčně) a zašle bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které obdržel, a to na své náklady. Zboží by měl spotřebitel vrátit úplné, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí se mu prostředky bez zbytečného odkladu vyjma nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, nelze mu vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než bude zboží doručeno.
Reklamace
REKLAMACE V případě problému se zakoupeným zboží mě nejprve informujte formulářem aukro nebo emailem,posléze zašlete na adresu uvedenou na faktuře. Se zbožím pošlete rovnež Vaši osobní údaje, nick z aukro, fakturu a popis závady. Bez těchto informací nebudeme moci vyhledat Vaší objednávku a tudíž vyřídit Vaší reklamaci. Zboží je nutné očištit. Zásilky na dobírku nepřebírám. Kupující odesílá zboží k reklamaci na své náklady.V případě uznané reklamace zašleme opravený či nový předmět nebo vrátíme peníze na číslo účtu . Přijímáme reklamace které mají viditelné a prokazatelné vady o kterých nebyl kupující informován v popisu aukce , vše je uvedeno v popisu nepřečtení popisu není důvod k reklamaci. Reklamaci budeme řešit v co nejkratším termínu, nejdéle však do 30 dní.