Carolou
Kontakt
Osobní převzetí: Praha - nedaleko metra Pražského povstání po dohodě možný kdykoli Beroun - centrum, nedaleko náměstí v úterý 11 - 15 hodinou. Po domluvě a platbě předem i jiné dny a hodiny (mohu nechat na recepci k vyzvednutí) Pokud čekáte ještě na další aukce, které teprve mají doběhnout k těm co už jste vyhráli, dejte mi prosím vědět, ráda počkám a vše Vám zašlu/předám najednou. Nejdéle však do 14 dnů od první aukce. Na osobní vyzvednutí pak čekám max. týden.
Údaje o prodejci
Posílám dál věci, které se z různých důvodů objevily v mé domácnosti, ale svou službu zde nenaplní. Věřím tak, že na Aukru najdou toho pravého majitele, kterému budou moci dlouho a věrně sloužit :) Pokud byste chtěli další fotky, rozměry nebo informace o předmětu, neváhejte mi napsat zprávu, ale berte prosím na vědomí, že jsem běžný člověk, nikoli podnikatel. Moje odpověď tak může chvíli trvat - možná mám na pilno zrovna jinde :) V aukcích, které jsou od koruny, máte možnost nabídnout mi také cenu prodeje. Tato možnost ale zmizí s prvním příhozem. Pokud tedy nabídnete cenu a pak přihodíte, nemám možnost Vaší nabídku přijmout nebo o ní diskutovat :)
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Pokud v mé aukci vyhrajete předmět, který nakonec z nějakého důvodu nechcete, napište mi, prosím, co nejdříve a můžeme aukci stornovat. Pokud se do týdne neozvete a nevyplníte formulář dopravy a platby, žádám Aukro o vrácení provize a uděluji negativní hodnocení. Pokud do 14 dnů od vydražení nezaplatíte, žádám Aukro o vrácení provize a uděluji negativní hodnocení.
Reklamace
Veškeré věci jsou bez záruky (ergo bez faktury), pokud tomu není u aukce uvedeno jinak. Předměty vždy fotím a prohlížím, pokud to jde, zkouším, že fungují. V aukci uvádím skutečný stav, veškeré vady na které jsem případně přišla, jsou nafocené (pokud nejsou, na žádné vady jsem nepřišla). Pokud vám přijde zásilka poškozená, je potřeba toto při přebírání zásilky podotknout a případně "převzít s výhradou", abych zásilku u dopravce mohla reklamovat. V opačném případě bohužel nemůžu dokázat, že jste zásilku nepoškodili až po převzetí. REKLAMACE ČESKÁ POŠTA: Pokud obal je v pořádku, ale obsah ne, Česká pošta vyžaduje, abyste do 2 pracovních dnů přišli se zásilkou na pobočku a uplatnili reklamaci (viz nápověda Aukra). Poté je možné zásilku reklamovat. REKLAMACE ZÁSILKOVNA: V případě Zásilkovny mi prosím nafoťte jak poškozený obsah i obal a já následně podám reklamaci na Zásilkovně.
Ostatní informace
Zásilky odesílám v úterý a ve čtvrtek, dle přijetí platby na účet/Aukro. Pokud platba dorazí do pondělního poledne, zboží odesílám v úterý, pokud platba dorazí do středečního poledne, odesílám ve čtvrtek. Jsem soukromá osoba, na Aukru nepodnikám, chodím do svého zaměstnání a proto už bohužel později přijaté platby nejsem schopná zabalit a připravit na poštu.