ChooseOne
Kontakt
Breusch s.r.o. Podolská 44 14700 Praha 4 +420 608 736 985 martin@chooseone.cz
Údaje o prodejci
Číslo účtu pro platby: 2300873742/2010 Variabilní symbol uveďte číslo aukce. Popřípadě do zprávy příjemci, napište Vaši přezdívku uvedenou zde na AUKRU. OSOBNÍ PŘEVZETÍ je aktuálně možné pouze v Trutnově - pokud Vám Trutnov vyhovuje, domluvte domluvte si prosím detaily na telefonu 731 665 722.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Něco Vám na zakoupeném zboží nevyhovuje? To spolu zkusíme obratem vyřešit. Přeci Vás nenecháme s něčím, co Vám nebude dělat radost, nebo dokonce ani sloužit. 30 dní po nákupu nebudeme řešit nějaké formality a vrátíme vám plnou částku. Vracíme vždy celou částku, kterou zaplatíte včetně zaplaceného poštovného a balného. Samozřejmě za předpokladu, že dostaneme zakoupené zboží nepoškozené zpět. Určitě nás bude zajímat i důvod - hlavně proto, abychom mohli příště nabídnout lepší zboží, lépe pomoci zákazníkům vybrat, nebo se vyhnuli nějaké chybě při prodeji. Na vrácení či nevrácení peněz ale uvedení důvodu nemá žádný vliv. O tom, že chcete odstoupit od nákupu, nám jednoduše napište mailem na: martin@chooseone.cz, nebo prostřednictvím dotazu k zakoupenému v produktu přes formulář na Aukru. Zboží pak zašlete poštou bez zbytečného odkladu zpět. Peníze vracíme obratem, jakmile dostaneme zboží zpět a zbytečně jejich vrácení neprotahujeme. Proč by taky. A teď několik alibistických věcí, které ale každý s troškou selského rozumu bude chápat: Doba vrácení peněz se může prodloužit v případě, že zboží ještě nebude zpět u nás. Pokud vrácené zboží bude poničené, nebo jinak snížena jeho hodnota v důsledku nevhodného používání zboží, nejsme povinni odstoupení od kupní smlouvy přijmout.
Reklamace
Záruční doba pro Vás jako kupujícího začíná v den převzetí zásilky. Ani dříve, ani později. Na nové zboží poskytujeme záruku 24 měsíců na použité zboží 12 měsíců (kdyby náhodou takové bylo u nás v nabídce). Případnou reklamaci nám oznamte mailem na: martin@chooseone.cz včetně informací, které nám pomohou co nejlépe reklamaci vyřídit (fotodokumentaci, konkrétní informace k důvodu reklamace apod.). Reklamaci se snažíme vyřídit v nejkratším možném čase. Ve složitějších případech je samozřejmě platná zákonná lhůta 30 dnů od převzetí vráceného zboží. Zásilky zaslané na dobírku nevyzvedáváme - dejte nám před vrácením šanci se na reklamované zboží mrknout. A ještě ušetříte za zbytečné dobírečné. Dále můžete do zásilky přidat i dokument ve kterém uvedete důvod reklamace a přezdívku na aukru, pokud účet na aukru nemáte tak jméno a adresu kam byla zásilka zaslána. Není to nezbytně nutné, ale ulehčí a urychlí to celý proces reklamace. Reklamaci řešíme: Opravou, výměnou, vrácení peněz nebo dle dohody slevou zakoupeného výrobku. Při vrácení zboží prodejci hradí poštovné kupující na své vlastní náklady a to ve všech případech (oprava, výměna, vrácení, reklamace).