CrayXMP
Údaje o prodejci
Formulář přepravy a cena poštovného Formulář přepravy u některých aukcí "zlobí" a naprosto nesmyslně udává při zakoupení 2ks totožného předmětu dvojnásobné poštovné (příplatek za druhý a každý další kus ve výši původního poštovného). Toto rozhodně není naším úmyslem ani cílem a ceny přepravy odvozujeme od celkové hmotnosti zásilky + přiměřených nákladů na balné. Pokud tedy objevíte mezi našimi aukcemi daný problém a budete mít zájem o koupi více kusů, tak nás kontaktujte a my vám sdělíme přesnou částku, jakou byste za více kusů platili. 1. O NÁS Specializujeme se na prodej převážně počítačových dílů a systémů DELL, u nichž se dá předpokládat, že díky své výjimečné kvalitě zpracování a životnosti budou dlouhodobě fungovat. Jako jediný DELL partner v České republice, jsme otevřeli již v roce 2008 svou kancelář v texaském Round Rocku, celosvětovém ústředí DELL Corporation, Inc. Její činnost je zaměřena především na flexibilní zajištění náhradních dílů z továren pro evropské zákazníky. === ! === ! === ! === ! V souvislosti s reorganizací obchodních aktivit společnosti Alliante, spol. s r.o. byla činnost spojená prodejem a distribucí náhradních dílů vyčleněna pod nově založenou dceřinou společnost ve skupině Resoluut DLS, s.r.o. S ohledem na dlouholeté působení na aukčním portálu, tisíce úspěšných dokončených transakcí a nezměrné množství pozitivně hodnocené zpětné vazby od kupujících (a nemožnosti přejmenovat či převést stávající aukro účet na dceřinou společnost), Alliante, spol. s r.o. nadále bude zprostředkovávat nabídku náhradních dílů DELL na aukčním portálu pro svou nově založenou společnost ve skupině - Resoluut DLS, s.r.o. (neplátce DPH). Pro uplatnění reklamace či odpovědnosti za vady ze zakoupeného zboží v souladu s platným zněním NOZ je možné se obracet nadále na společnost Alliante, spol .s r.o.. O vaše nákupy, dotazy na řešení problémů, se bude nadále starat totožný tým podpory prodeje a stejně tak nezměněná zůstane i vysoká kvalita logistického balení a expedice zakoupených produktů. Úplně znění obchodních podmínek naleznete na adrese www.resoluut.cz/op-aukro.pdf === ! === ! === ! === ! Protože se nám začínají množit stále stejné dotazy, ať již na dopravu či způsoby platby, zpracovali jsme níže uvedené podmínky prodeje. Je možné, že řada z vás je shledá jako příliš drsné, nicméně pokud se podíváte na ohodnocení (komentáře), pravděpodobně dojdete k názoru, že se nesnažíme nikoho záměrně poškozovat a tyto podmínky nám mají spíše ušetřit práci s odpovídáním na vaše dotazy. Přejeme vám příjemný zážitek při dražení našich předmětů a radost z jejich výhry. 2. DOPRAVA A OSOBNÍ PŘEDÁNÍ Naprostá většina předmětů je zasílána poštou jako doporučená zásilka či balík do ruky (dle vaší volby). Osobní předání vydražených předmětů je pouze VYJIMECNE a týká se to POUZE PREDMETU, u nichž to je v aukcí VYSLOVNE UVEDENO! . U každého prodávaného či draženého předmětu jsou možné způsoby dopravy uvedeny. Neusuzujte, že když vydražíte předmět, tak jej budete moci osobně převzít, když to v podmínkách aukce není uvedeno. Není bohužel v našich časových možnostech, abychom kvůli každé drobnosti čekali i několik desítek minut na zpoždění někoho z vás, kdo si chtěl předmět převzít osobně. V ŽADNEM PRIPADE NENI MOZNE PLATIT V HOTOVOSTI z důvodů omezení EET! 3. PLATEBNÍ MOŽNOSTI Kupující ze Slovenska mohou hradit částku za předmět na slovenský účet, detaily účtu jsou součástí automatické zasílaného emailu o výhře. V žádném případě není možné platit v hotovosti z důvodů omezení EET! 4. ZÁRUKA A REKLAMACE Není-li uvedeno jinak, možnost odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku do 14 dní od zakoupení je možná pouze v případě spotřebitelský smluv (dle platného znění NOZ). Pro vystavení daňového dokladu je nutné zaslání platných identifikačních údajů či jejich potvrzení v rámci daného aukro účtu kupujícího s ohledem na masivní množství požadavků na vystavení dokladu na odlišné údaje, než má kupující uveden v nastavení svého aukro účtu. Úplné znění obchodních podmínek naleznete na adrese www.resoluut.cz/op-aukro.pdf 5. KONTAKT Ocenili bychom, pokud nám v případě telefonických dotazů na vydražené či zakoupené předměty nebudete volat před 0900 a po 2100. V takových případech buď počkejte s telefonátem na následující den či nám pošlete email. Děkujeme za pochopení 6. DOTAZY A NEJASNOSTI Pokud máte jakékoliv dotazy týkající se nabízených předmětů na prodej nebo je vám něco nejasné z našeho popisu, zeptejte se nás co nejdříve a rozhodně doporučujeme dříve, než předmět vydražíte či zakoupíte. V žádném případě nebudeme brát ohledy na požadavky zrušení příhozu - a to z jakéhokoliv důvodu! Je vaší povinností si přečíst popis aukce a svědomitě se rozhodnout, zdali se jí zúčastníte - či nikoliv. Příhozem se zavazujete v případě výhry za předmět zaplatit a my nebudeme nikterak omlouvat vaši nerozvážnost a lehkomyslnost.
Ostatní informace
Obchodní podmínky na adrese www.resoluut.cz/op-aukro.pdf