DADATKY
Kontakt
Zlatnictví - Klenotnictví Jana Švehlová Labská 839 Kostelec nad Labem 27713 č.ú. 250533301/0300 IČO: 75188848 Nejsme platci DPH. zlatnictvi-chrast@seznam.cz +0420 774409966
Údaje o prodejci
Jsme Česká firma a v oboru zlatnictví a klenotnictví vám poskytujeme kompletní zákaznický servis. Specializujeme se na ruční zakázkovou výrobu, snubní prsteny, opravy šperků současných i starožitných a prodej zlatých, stříbrných nebo ocelových šperků a šperků Swarovski . Vykupujeme zlato a materiál protiváhou. Našim cílem je KVALITA a SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK! JSME REGISTROVÁNÍ NA PUNCOVNÍM ÚŘADĚ.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Kupující je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, a to vrácením nepoškozeného a nepoužitého předmětu koupě v původním nepoškozeném obalu včetně příslušenství a veškerého označení použitého výrobcem nejpozději do 14 dnů od převzetí předmětu koupě. V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Kupující je oprávněn též ve lhůtě 14 dnů od data převzetí předmětu koupě oznámit písemně a zaslat na adresu provozovny prodávajícího Labská 330,Tišice-Chrást,27715 ,nebo na adresu elektronickou poštou prodávajícího zlatnictvi-chrast@seznam.cz, prodávajícímu svůj úmysl odstoupit od kupní smlouvy, a teprve poté do 14 dnů nepoužitý a nepoškozený předmět koupě v původním obalu včetně příslušenství a veškerého značení od výrobce prodávajícímu vrátit. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky do 14 dnů od data odstoupení od kupní smlouvy. Prodávající však není povinen vrátit kupujícímu částku dříve než kupující zboží vrátí či prokáže, že jej odeslal. Je-li k zakoupenému a řádně zaplacenému předmětu koupě přidán v rámci akční nabídky další předmět zdarma, je v případě odstoupení od kupní smlouvy kupující povinen vrátit i tento nepoškozený a nepoužitý předmět v původním nepoškozeném obalu. Kupující není oprávněn podle předcházející věty odstoupit od kupní smlouvy, jejímž předmětem je mimo jiné koupě zboží, které bylo upraveno nebo vyrobeno podle přání kupujícího (výroba na zakázku, gravírování). Náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu nese kupující. Obecná úprava odstoupení od kupní smlouvy je obsažena v ustanoveních Občanského zákoníku.
Reklamace
Reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem Prodávajícího a právním řádem platným v ČR. Zboží lze reklamovat u prodejce dle podmínek reklamačního řádu. Prodávající odpovídá kupujícímu za vady předmětu koupě, které se vyskytnou v záruční době. Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží. Převzetím zboží od prodávajícího souhlasí s níže uvedeným reklamačním řádem. Jako doklad o záruce vystavuje společnost ZLATNICTVÍ-KLENOTNICTVÍ JANA ŠVEHLOVÁ ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad - fakturu se všemi náležitostmi účetního dokladu a dalšími potřebnými údaji pro uplatnění záruky (název zboží, datum, cena, množství, číslo objednávky). Délka záruky Záruční doba začíná běžet dnem uvedeným na nákupním dokladu(faktuře). Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců. Reklamace zboží uplatněná po uplynutí výše uvedené záruční doby Prodávající nebude akceptovat. V rámci zákonné záruční lhůty se reklamace řídí Občanským zákoníkem č.40/1964 Sb. §619-627 s přihlédnutím k tomuto reklamačnímu řádu. U prodloužené lhůty se reklamace řídí výhradně tímto řádem. Oznámení vady Práva z odpovědnosti za vady je povinen uplatnit kupující u prodávajícího v záruční době, jinak zaniknou, a to výhradně písemným (též e-mailovým) oznámením doručeným prodávajícímu bez zbytečného odkladu po zjištění vady zboží. Pokud byla vada zboží způsobena zjevně nevhodnou manipulací při přepravě, je povinností kupujícího sepsat zápis o škodě za přítomnosti zástupce přepravce (zpravidla řidiče) a tento doručit nejpozději do 3 prac. dní prodávajícímu. Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy je kupující povinen převzít opravené zboží, se nepočítá do záruční doby. Záruční doba začne běžet znovu ode dne převzetí vyměněného zboží. Odstranění vad zboží zajistí v záruční době na svůj náklad prodávající. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu: ( zlatnictvi-chrast@seznam.cz ), sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem, nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky dává prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou. Místem pro uplatnění reklamace je sídlo Prodávajícího: ZLATNICTVÍ-KLENOTNICTVÍ JANA ŠVEHLOVÁ,Labská 330,Tišice-Chrást,27715 . Kupující může vadné zboží na reklamaci zaslat přepravní službou na adresu provozovny. Balík by měl být označen viditelně "REKLAMACE" a obsahovat: reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), doporučujeme přiložit kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel.číslo.). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží. Kupující doloží platnost záruky předložením nákupního dokladu, pokud bylo v minulosti zboží reklamováno, též doloží doklad o reklamaci. Na nabývacím dokladu (nákupní nebo reklamační doklad) musí být stejné číslo objednávky. Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá: neopatrným, nevhodným či násilným mechanickým zacházením používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, pokud je výrobcem určeno zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu písemně uvedenou kupujícím (v reklamačním formuláři, v přiloženém listě s popisem závady). Zjistí-li se, že příčinou problémů není reklamovaný výrobek, ale nesprávné zacházení kupujícího, bude reklamace zamítnuta. V případě, že kupující souhlasí s placenou opravou, bude účtována dle aktuálního platného ceníku.CENÍK OPRAV.txt (2,7 kB) Prodávající odpovídá za skryté vady zboží, které se objeví při převzetí Kupujícím a během záruční doby. Výměna zboží Zákazník má nárok na výměnu zboží ve stejné hodnotě do 14ti dnů od data nákupu nebo dle další dohody. První výměnu zboží provádíme zdarma, za druhou a každou další výměnu zboží z téže objednávky je vybírán manipulační poplatek 50,- Kč. Vyměnit je možné pouze nepoužívané zboží vrácené včetně značení a obalu od výrobce. Způsob vyřízení reklamace V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje věci nebo pokud se neprokáže opak. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. V případě slevy nelze později tuto vadu reklamovat. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit. Reklamace zboží prodávající vyřizuje bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 dní od data následujícího po uplatnění reklamace kupujícím. Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Pokud byla reklamace vyřízena výměnou, je další případná reklamace považována za první reklamaci zboží. (Doba trvání reklamace se počítá od následujícího dne po přijetí do dne vyřízení reklamace. Nikoliv do vyzvednutí kupujícím! O vyřízení je zákazník informován e-mailem, který uvedl již při nákupu.) Po vyřízení reklamace prodávající upozorní o ukončení reklamace kupujícího buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem. Pokud bylo zboží zasláno přepravní službou, bude po vyřízení automaticky zasláno na adresu kupujícího. V případě nevyzvednutí reklamovaného zboží do 60ti dnů od data podání reklamace je prodávající, dle §656 občanského zákoníku, oprávněn účtovat při výdeji reklamace částku za uskladnění. Výše tohoto poplatku je 10kč/den.
Ostatní informace
Možnosti dopravy: Česká pošta 65 Kč při platbě převodem 120 Kč při platbě na dobírku Osobní odběr Labská 839 Kostelec nad Labem po telefonické domluvě ( 774409966 ) Možnosti platby: Hotově - při osobním odběru Převodem na účet 250533301/0300, VS=číslo aukce Dobírka - platba na vaší poště při převzetí zásilky, do zahraničí nezasíláme
Informace o puncovních značkách
V současnosti užívané české puncovní značky pro zlaté, stříbrné a platinové zboží a informace k nim naleznete zde.