DataPCCZ
Kontakt
Infolinie : +420 (55) 888 92 93 +420 605 975 193 E-MAIL : info@datapc.cz datapcprodej@gmail.com www.datapc.cz
Údaje o prodejci
DataPC.CZ s.r.o. je přední distributor IT produktů v České republice a Polsku Od roku 2019 jsme zahájili maloobchodní prodeje klientům prostřednictvím komerčních a elektronických platforem Zveme vás na nákupy
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Adresa pro vrácení: DATAPC.cz s.r.o. Na Prádle 3389/8A 702-00 Ostrava
Reklamace
Záruční podmínky 1. Společnost DATAPC.cz s.r.o. zaručuje bezproblémový provoz zařízení. 2. Záruka se poskytuje na stanovenou dobu. Počítáno od data vydání hardwaru. Záruční doba se počítá v měsících. 3. Během záruční doby se ručitel zavazuje bezplatně odstranit veškeré fyzické závady na zařízení a odhalené ve lhůtě uvedené v záruce. 4. Záruka se nevztahuje na instalaci softwaru a údržbu hardwaru. 5. Záruka se nevztahuje na spotřební materiál (např. toner, baterie atd.) 6. Záruka se nevztahuje na škody způsobené nesprávným používáním zařízení, údržbou nebo přepravou. 7. Záruka se nevztahuje na škody způsobené přepětím v elektrické, telefonní a LAN síti. Doporučujeme používat přepěťové ochranné filtry. 8. Záruka se nevztahuje na škody vzniklé neoprávněnou opravou nebo úpravou zařízení. 9. Fyzické vady budou odstraněny ihned po dodání zařízení do servisního místa Garanta. Doba opravy by neměla přesáhnout 14 dní. V odůvodněných případech může být tato lhůta prodloužena na 28 dnů. Doba opravy přiměřeně prodlužuje dobu poskytnuté záruky. 10. Zařízení, na které se vztahuje záruka, je možné doručit do servisu Ručitele osobně, poštou nebo kurýrem. Náklady na dodání zařízení nese kupující. V případě, že dodané zařízení je bez závad, budou reklamující osobě účtovány náklady na servisní zkoušky. 11. Osoba oprávněná ze záruky má právo na výměnu zařízení za bezvadné, pokud servis Garanta zjistí, že vadu nelze odstranit. 12. Není-li možné vyměnit vadné zařízení za stejný model, je možné jej nahradit modelem s podobnými technickými parametry. 13. V případě výměny za jiný model je osoba oprávněná ze záruky povinna vrátit kompletní vadné zařízení. 14. Štítky na zařízení a jiná označení nesmí být poškozena nebo zničena. Poškození nebo zabavení způsobí ztrátu záruky 15. Jakékoli úpravy obsahu záručního listu mohou provádět pouze oprávněné osoby. 16. Zařízení dodané ručiteli musí být řádně zajištěno, aby se při přepravě nepoškodilo. 17. Garant nezodpovídá za údaje na jakémkoli nosiči inzerovaného zařízení. Zařízení přijaté do servisu musí mít certifikát pravosti softwaru. V opačném případě nebude přijata. 18. Podkladem pro opravu zařízení, na které se vztahuje záruka, je vyplněná žádost o záruce, která je k dispozici na našich webových stránkách v záložce servis, a kopie dokladu o koupi. 19. Nevyzvednutí zařízení do 30 dnů od sjednaného data převzetí v souladu s čl. 180 občanského zákoníku ve spojení s čl. 60 občanského zákoníku služba bude považována za vůli zbavit se majetku, což má za následek, že zařízení bude považováno za opuštěné. (V případě osobního odběru inzerovaného zařízení). Každé inzerované zařízení kontroluje záruční servis na správnou funkci. Pokud je inzerované zařízení funkční, naúčtuje garant inzerentovi náklady spojené s kontrolou zařízení dle „Ceníku servisních služeb“. 20. U televizorů otevřete a připojte a zkontrolujte stav matrice u kurýra, protože v případě poškození TV matrice a prodlení se sepsáním protokolu o poškození reklamace ze strany DATAPC. s.r.o. nebudou přijaty z důvodu postupů přepravních společností (kurýr)