Deny-B71
Kontakt
janabarton@seznam.cz Číslo účtu je 163225917/0600 a jako variabilní symbol zadejte číslo aukce, případně číslo jedné z aukcí při větším množství zboží.
Údaje o prodejci
Vyhrané nebo zakoupené aukce držím 3 dny. Pokud kupující do té doby nezaplatí, nebo nepožádá o prodloužení této lhůty, aukce bude vystavena znovu a kupujícímu budu muset udělit negativní hodnocení. Při nákupu více aukcí platíte pouze jedno poštovné a to to nejvyšší. Pouze u květin je nutné se předem domluvit, jaké zboží do balíku lze ještě přidat, nebo kolik kytek může být v jedné zásilce. Záleží na jejich velikosti, křehkosti atd. Totéž platí u zasílání křehkého zboží, které někdy nelze zaslat v jedné krabici, aniž by nehrozilo jejich poškození. Veškeré zboží balím pečlivě, křehké zboží do bublinkové fólie nebo jiné výztuhy. Po dohodě lze zboží vyzvednout i osobně.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Příhozy do aukcí a následná výhra jsou závazné a v takovém případě nelze odstoupit od kupní smlouvy bez pokuty 500,- Kč. Totéž platí u objednaného zboží z "kup teď". Ve výjimečných případech je možná domluva. Od kupní smlouvy lze odstoupit pouze v případě uznané reklamace a nebo po vzájemné dohodě. Prodejce může odstoupit od kupní smlouvy, jestliže neobdrží do 3 dní platbu za vyhrané, respektive zakoupené zboží, pokud se vzájemně nedomluvíme jinak. A také v případě, že vydražené zboží již nemá. Jednotlivé aukce se považují za samostatné a každá má svou kupní smlouvu. Kupující je povinen zaplatit všechny vyhrané aukce, aniž by jejich zaplacení podmiňoval aukcí, kterou nevyhrál. Stejný případ povinnosti zaplacení vyhraných aukcí platí i v případě, že některý předmět již prodejce nemá (např. se rozbil při balení, nebo je již prodaný).
Reklamace
Jestliže máte nějaký problém, nejdříve se se mnou domluvte přes email, jak dál postupovat. Nedomluvené balíčky nepřebírám.
Ostatní informace
Pokud nakupujete křehké zboží, zvolte jako přepravu "balík do ruky", protože u ostatních typů přepravy nelze zboží odeslat jako "křehké" a pošta Vám případnou reklamaci neuzná a to ani v případě, že bude zboží dobře zabalené a na balíku nápis, že se jedná o křehké zboží. To jsou pravidla pošty, ne moje. Za rozbité věci nemohu zodpovídat při zaslání "balíkovnou"! Za nevyzvednuté dobírky budu od kupujícího požadovat zaplatit poštovné a kupujícímu budu muset udělit negativní hodnocení. Za nevyzvednutí balíku, který se mi následně vrátí zpět, vyžaduji zaplacení nového poštovného pro znovu zaslání. Ve výjimečných případech se můžeme domluvit na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení částky za zboží (bez poštovného).