Dressler-shop
Kontakt
Jan Dressler IČ: 145 63 029 telefon: 603 543 112 Bankovní spojení: FIO 2000932886/2010 email: info@servispctrutnov.cz facebook.com/servispctrutnov/ www.servispctrutnov.cz
Údaje o prodejci
Prodej nových napájecích adaptérů a baterií ke všem typům notebooků se zárukou 24+6 měsíců. Prodej náhradních dílů k notebookům. Prodej nové, předváděcí a repasované výpočetní techniky (notebooky, stolní počítače) za mimořádné ceny se zárukou 24/12 měsíců. Servis mobilních telefonů, počítačů, notebooků a tabletů.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy Jak postupovat pokud chcete zboží vrátit v zákonné 14-ti denní lhůtě? V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na kamenné provozovně. Kde zboží vrátit? Zboží můžete vrátit na kamenné provozovně. Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit také písemně, a to odstoupením od smlouvy a zasláním zboží na adresu kamenné provozovny: Servis PC Trutnov, Dressler shop Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14-ti dnů od dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. Jaké dokumenty přiložit? Ve všech případech přiložte formulář od odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy. Pokud jste použili elektronický formulář, tak přiložte vytištěnou kopii potvrzení o odstoupení, které jste obdrželi na vaši e-mailovou adresu. Pokud jste použili stažený formulář, tak přiložte vytištěnou kopii. Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku. Je nutné zboží vracet v původním obalu? Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží. Je možné odstoupit od smlouvy pokud jste zboží již použili? Ano. Nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít prodávající s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvede do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.) S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně. Co je nutné pro dodržení 14-ti denní lhůty? Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje. Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně). Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu, dle § 1831, odst. 1, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něj obdržel. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu. Jaké zboží nelze vrátit vůbec? Ze zákona spotřebitel nemůže odstoupit zejména od smlouvy: poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy, dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy, dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele, dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů, dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit, dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal, dodávce novin, periodik nebo časopisů, ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu, zavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Výjimkou jsou případy, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno. A co závěrem? Malé shrnutí: Od kupní smlouvy je možné odstoupit do 14-ti kalendářních dnů. Lhůta 14 dnů začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží. Končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den. Odstoupení od kupní smlouvy musí být dodavateli odesláno nejpozději v poslední den 14-ti denní lhůty. Rozbalením ani použitím zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Výjimku tvoří např. audio a video nosiče. Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Je možné vrátit i zboží použité, avšak dodavatel má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží. Peníze vrátíme nejpozději do 14-ti kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než obdržíme vracené zboží (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno).
Reklamace
Dodavatel poskytuje záruku na jakost a úplnost dodávaného zboží. Na veškeré zboží objednané prostřednictvím e-shopu je poskytována záruční lhůta jednotlivě specifikovaná u výrobku. Záruční lhůta začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží. Záruční lhůta se prodlužuje o dobu po kterou byl výrobek v záruční opravě. Převzetí zboží, jeho zaplacení a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje kupující podpisem dodacího listu. Pokud je zboží předáváno dopravcem v porušeném obalu nebo má-li kupující pochybnosti, že přepravce dodal zboží nevykazující vady, sepíše s přepravcem Zápis o reklamaci zboží. Ke zboží je zpravidla vystaven záruční list, kterým zákazník spolu s fakturou prokazuje původ zboží při reklamaci. Není-li ke zboží vystaven záruční list, postačuje při reklamaci doložení původu zboží fakturou. Záruční list musí být potvrzen dodavatelem. Kupující si při vybalování zboží počíná tak, aby obal neponičil a obal uschoval. Zjistí-li zákazník vady zboží, musí o nich informovat dodavatele bez zbytečného odkladu. O zjištěných nedostatcích informuje zákazník dodavatele písemně, přičemž uvede charakteristiku závad. Zboží, které je dodáváno v demontovaném stavu, je třeba zkompletovat podle přiloženého návodu. Nebude-li při kompletaci postupováno dle návodu, nelze uplatňovat reklamaci zboží. V případě, že je nutné doručit reklamované zboží k opravě u dodavatele, je nutné toto zboží dopravit ve vyhovujícím obale, nejlépe originálním. Nebude-li zboží při přepravě dostatečně chráněno, není dodavatel povinen reklamaci uznat. Náklady na dopravu nese zákazník. Dodavatel je povinen vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího doručení. Reklamaci lze uplatnit pouze v případě nekompletnosti zboží. Zákazník může při reklamaci uplatňovat následující nároky: dodání chybějícího zboží nebo jeho částí opravu závad výměnu zboží za bezvadné v případě, že je vada neodstranitelná nebo se již stejná vada nejméně dvakrát opakovala. Reklamaci nelze uplatnit v následujících případech: - zboží bylo neodborně používáno nebo ošetřováno - zboží bylo používáno v podmínkách, které nejsou obvyklé u daného typu výrobku - zboží bylo poškozeno živly Je-li výrobek reklamován po uplynutí záruční lhůty, jedná se o opravu placenou.
Ostatní informace
V aukcích prodáváme pouze funkční a otestované zboží, pokud není přímo v aukci uvedeno jinak. Pokud zboží obsahuje další součásti či příslušenství je toto uvedeno v popisu aukce jako "balení obsahuje tyto součásti/příslušenství". U aukcí od 1,- Kč nerušíme ani příhozy ani vyhrané aukce. Vždy si pečlivě přečtěte informace uvedené v aukci. V případě jakéhokoliv dotazu nás kontaktujte buďto na telefonním čísle 603 543 112 nebo emailem info@servispctrutnov.cz Rádi vám vaše dotazy zodpovíme a případně poradíme a pomůžeme s výběrem. team Dressler shop a Servis PC Trutnov