HODINKY-NARAMKY
Kontakt
Tel : 732 735 949 email : sefmil@seznam.cz
Údaje o prodejci
ADRESA: hodinky-náramky.cz Šefrna Miloš Drásov-Skalka 7 261 01 Příbram 1 TELEFON: (10:00 - 17:00) +420 732 735 949 EMAIL: info@hodinky-naramky.cz IČ: 75950359 DIČ: CZ7605081154 Číslo účtu: 0891103053/0800 JSME PLÁTCI DPH
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Záruční a Reklamační podmínky Veškeré skutečnosti se řídí Občanským zákoníkem a zákonem O ochraně spotřebitele v platném znění. V případě zakoupení zboží v rámci podnikatelské činnosti se postupuje při reklamaci dle příslušných ustanovení Obchodního zákoníku v platném znění. Převzetí zásilky Kupujícímu je doporučeno nepřebírat od přepravce poškozenou zásilku. Po převzetí zboží je doporučeno zboží ihned zkontrolovat a případné zjištěné vady co nejdříve oznámit na e-mail prodávajícího. Vyřízení reklamace Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty může kupující požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy. Storno objednávky Storno objednávky ze strany kupujícího Objednávku může kupující stornovat emailem Storno objednávky ze strany prodávajícího Prodávající má právo nepotvrdit objednávku, nebo od objednávky odstoupit, pokud zjistí, že není schopen objednávku splnit, např. z důvodu vyprodání zboží či velikostí. Před odstoupením je prodávající vždy povinen informovat zákazníka o této skutečnosti. Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené pomocí komunikace na dálku Kupující má v souladu s platnými zákony právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě do 14 dnů od data převzetí. V této lhůtě musí kupující odeslat odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující následně vrátí zboží prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději ho ale musí odeslat na vlastní náklady do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy. Prodávající vrátí kupujícímu peníze ve lhůtě 14 dnů od odstoupení kupujícího od smlouvy, nejdříve ale v okamžiku převzetí vraceného zboží prodávajícím, nebo pokud kupující prokáže, že vrácené zboží odeslal prodávajícímu. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zaslat emailem na adresu sefmil@seznam.cz Adresa pro zaslání vraceného zboží je Miloš Šefrna, Ryneček 150, 261 01 Příbram 3 Odstoupení od kupní smlouvy může být zamítnuto pokud: Kupující neodešle zboží zpět před uplynutím 14 dnů ode dne, kdy nám oznámil, že odstupuje od této smlouvy zboží bylo dodáno v uzavřeném obalu a kupujícím bylo po dodání z obalu vyňato a z hygienických důvodů jej nelze vrátit zboží bylo upraveno podle přání Kupujícího je Kupujícím podnikatelem anebo právnickou osobou Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Reklamace
VRÁCENÍ A REKLAMACE JAK MŮŽU REKLAMOVAT ZBOŽÍ? Obdrželi jste od nás zásilku a nesedí Vám rozměr? Nevyhovuje výrobek nebo chcete uplatnit reklamaci? Pokud zboží reklamujete, musí být čisté, hygienicky nezávadné a vhodně zabalené. Pošlete ho Zdarma přes Zásilkovnu, do balíku přiložte průvodní dopis s požadavky a číslem objednávky. Vyberete si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky . Na přepážce řeknete kód „95243712“. Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí. Nic neplatíte. Za pár dní vám přijde mail, že balíček v pořádku dorazil do našeho skladu. Adresa: Kostky Pb Miloš Šefrna Žižkova 708 261 01 Příbram Pokud zboží vyměňujete nebo chcete vrátit, odstoupit od smlouvy, zboží musí být nenošené, v nepoškozeném obalu do 14 dní od dodání. Vhodně zabalený ho pošlete zpět . Vyberete si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky . Na přepážce řeknete kód „95243712“. Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí. Nic neplatíte. Za pár dní vám přijde mail, že balíček v pořádku dorazil do našeho skladu. V případe jakéhokoliv dotazu neváhejte kontaktovat naší zákaznickou podporu. Telefon: 732 735 949 (10:00 - 17:00) Kostky Pb Miloš Šefrna Žižkova 708 261 01 Příbram
Ostatní informace
DOPRAVA A DODACÍ LHŮTA Jak dlouho trvá dodání zboží? Dodání zboží až k Vám domů trvá maximálně 2 pracovní dny. Jedná se o věci SKLADEM. - Zboží na objednávku - 3 - 4 týdny Jaký je způsob dopravy? Zásilku Vám doručí kurýr doručovací společnosti DPD na dodací adresu, která byla uvedena v objednávce. Je možná platba v hotovosti při převzetí zboží? Ano. Informuje mě kurýr před doručením zásilky? Ve většině případů kurýři volají adresátům předem, avšak povinnost telefonického upozornění nemají. Každý zákazník obdrží v den doručení SMS s informací o čísle zásilky a telefonním číslem na doručující depo, případně na doručujícího kurýra. Co když jsem v práci? V takovém případě si jako dodací adresu uveďte adresu Vašeho pracoviště. Dokdy mohu vrátit zboží? Z důvodu výměny velikosti nebo odstoupení od smlouvy nám můžete zaslat zboží do 14 dnů od převzetí. Je možné sloučit několik mých objednávek? Ano. U nás je možné sloučit několik objednávek avšak pouze v případě, že každá objednávka obsahuje stejný způsob platby. V tom případě můžete kontaktovat zákaznickou podporu email: info@hodinky-naramky.cz Jak zaplatit objednávku? Platební údaje Číslo účtu: 0891103053/0800 pro rychlejší odbavení napsat do VS - číslo objednávky. Mohu objednávku zrušit? V případě, že jsme Vaši objednávku ještě neodeslali, můžete požádat o zrušení objednávky naši zákaznickou podporu email: info@hodinky-naramky.cz Přijde mi potvrzení o zaslání zboží? Ano, jakmile Vám zboží odešleme, přijde Vám oznámení na e-mailovou adresu, kterou jste zadali do objednávky a v den doručení Vás bude telefonicky kontaktovat kurýr.