Hraboshop
Kontakt
Zavolejte nám! infolinka: 530 33 73 73 (Po - Pá: 9:00 - 18:00) Napište nám! e-mail: aukro@hraboska.cz Účet prodejce: 2801087002/2010
Údaje o prodejci
provozovatel: VIBARD spol. s r.o. IČ: 25554603 DIČ: CZ25554603 adresa: nám. Svornosti 6, 616 00 Brno provozní doba: PO - PÁ: 9:00 - 18:00 SO: 9:00 - 14:00 NE: zavřeno telefon: +420 530 33 73 73 e-mail: aukro@hraboska.cz Účet prodejce: 2801087002/2010
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Poučení o právu na odstoupení od smlouvy 1. Právo odstoupit od smlouvy 1.1 Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu. 1.2 Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy a v případě uzavření kupní smlouvy kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží. 1.3 Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat společnost Vibard spol. s r.o., se sídlem v Brně, identifikační číslo: 25554603, formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb). Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností. 1.4 Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. 2. Důsledky odstoupení od smlouvy 2.1 Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle toho, co nastane dříve. 2.2 Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží. Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti. 2.3 Pokud jste požádal(a), aby poskytování služeb začalo během lhůty pro odstoupení od smlouvy, zaplatíte nám částku úměrnou rozsahu poskytnutých služeb do doby, kdy jste nás informoval(a) o odstoupení od smlouvy, a to v porovnání s celkovým rozsahem služeb stanoveným ve smlouvě.
Reklamace
Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady. V případě reklamace postupujte dle popisu níže: Výrobek zašlete na adresu - "Vibard spol. s r.o., Šumavská 31, 602 00 - Brno". Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží prosím přiložte číslo transakce nebo kopii dokladu o koupi. Doporučujeme Vám zboží pojistit. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození. Vždy prosím použijte balicího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné. Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.
Ostatní informace
Daňový doklad je doručován elektronicky na emailovou adresu kupujícího. Možnost platby na Aukro účet prodejce (poskytuje PayU) nebo běžným bankovním převodem na účet prodejce 2801087002/2010.