Kontakt
Vaše dotazy rádi zodpovíme emailem. email: info@jmstore.cz
Údaje o prodejci
JM servis s.r.o. Svépomoc 682 391 02 Sezimovo Ústí 2 IČ: 28089961 DIČ: CZ28089961 Osobní odběr zboží Objednané produkty lze vyzvednout na našich pobočkách v Praze, Sezimově Ústí a v Českých Budějovicích. Adresy poboček: Praha: JM servis s.r.o. Černokostelecká 2110/129 100 00 Praha 10 Strašnice Otevírací doba: Pondělí 09:00-15:00 Úterý 09:00-12:30 18:00-20:00 Středa 09:00-15:00 Čtvrtek 09:00-15:00 Pátek zavřeno Sezimovo Ústí JM servis sr.o. Svépomoc 682 391 02 Sezimovo Ústí 2 Otevírací doba: Po-Pá 9:00-12:00 13:00-17:00 České Budějovice JM servis s.r.o. Husova třída 116/97 370 05 České Budějovice Otevírací doba: Pondělí 9:00-17:00, Středa 9:00-17:00, Sobota 9:00-11:00
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
V případě, že nejste se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu vrátit. My Vám dle vašeho přání zboží vyměníme nebo vrátíme peníze. Jak postupovat při odstoupení od kupní smlouvy a) Odstoupení od kupní smlouvy provádí ten, kdo zboží objednal, a to ve lhůtě 14 kalendářních dní ode dne převzetí zboží. Prosíme o sdělení telefonního čísla nebo e-mailové adresy pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti. b) Do balíku prosím vložte informace o tom, že chcete odstoupit od kupní smlouvy a číslo Vašeho účtu. Zboží zašlete na adresu: JM servis s.r.o. Svépomoc 682 391 02 Sezimovo Ústí tel: +420 702 123 845 d) Zboží zasílejte nepoškozené a neopotřebené, nejlépe v originálním obalu. e) Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme. Adresa pro zaslání: JM servis s.r.o. Svépomoc 682 391 02 Sezimovo Ústí tel: +420 702 123 845 email: info@jmstore.cz tel: +420 702 123 845 Vyřízení odstoupení od kupní smlouvy Vyřizujeme v nejkratší možné době, nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy. Upozorňujeme na skutečnost, že nejsme povinni vrátit peníze dříve, než nám bude zboží doručeno nebo prokázáno jeho odeslání. V případě odstoupení od kupní smlouvy formou žádosti o výměnu zboží vám novou zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet. Vracíme v tomto případě i náklady na přepravu původní zásilky od nás k zákazníkovi. Náklady na přepravu (zaslání) zboží od zákazníka k nám hradí zákazník.
Reklamace
Reklamační řád Na nabízení zboží poskytujeme záruku za jakost v délce 12 měsíců od převzetí zboží. V případě nutnosti zaslání zboží poštou je reklamace dopravena na adresu naší firmy na naše náklady. Jak postupovat při reklamaci a) Reklamuje ten, kdo zboží objednal. b) Reklamaci nahlašte na emailové adrese info@jmstore.cz . c) Na základě Vašeho emailu se s Vámi domluvíme na dalším postupu a na nejvhodnější formě přepravy. b) Zboží zabalte nejlépe do originálního obalu a vždy vhodně zabezpečte proti poškození. Do balíku vložte vyplněný reklamační formulář, který Vám poskytneme. e) Chcete-li vyměnit poškozené zboží, zašlete vždy kompletně celý výrobek. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část. Vyřízení reklamace Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem odeslání zásilky zákazníkem. U zboží reklamovaného na prodejnách začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci. Vyřízení reklamace se váže na povahu závady, tj. zákazník má právo na dodání nové věci bez vady, výměnu součásti, odstoupení od smlouvy, bezplatné odstranění vady nebo slevu. Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, doporučujeme vše nafotit a co nejdříve informovat naši společnost.
Ostatní informace
Již 10 let nabízíme svým zákazníkům servisovanou a rozbalenou elektroniku. Co je to rozbalená elektronika? Jedná se o zboží z kategorií A+,B+,C+,D+,E+,F+, které bylo vráceno zákazníky eshopů ve 14 denní lhůtě. Tyto produkty byly naší firmou pečlivě zkontrolovány a nyní je zboží opět nabízeno k prodeji. Záruku na tyto produkty lze uplatňovat v servisní síti výrobce. Co je to servisovaná elektronika? Jedná se o zboží, které bylo staženo z prodeje, popř. od zákazníků z důvodu drobných, většinou mechanických vad. Tyto vady byly naší firmou odstraněny a nyní je zboží opět plně funkční (pokud není uvedeno jinak) nabízeno k prodeji. Na nabízené zboží poskytujeme záruku po dobu 12 měsíců. Tato záruka může být uplatněna pouze u naší firmy. Záruku nelze uplatňovat v servisních sítích nabízených značek. Osobní odběr zboží Objednané produkty lze vyzvednout na našich pobočkách v Praze, Sezimově Ústí a v Českých Budějovicích. Adresy poboček: Praha: JM servis s.r.o. Černokostelecká 2110/129 100 00 Praha 10 Strašnice Otevírací doba: Pondělí 09:00-12:00, 12:30- 17:00 Úterý 09:00-12:00, 12:30- 17:00 Středa 09:00-12:00, 12:30- 17:00 Čtvrtek 09:00-12:00, 12:30- 17:00 Pátek 09:00-12:00, 12:30- 16:00 Sezimovo Ústí JM servis sr.o. Svépomoc 682 391 02 Sezimovo Ústí 2 Otevírací doba: Po-ČT 9:00-12:00 13:00-17:00 Pá 09:00-12:00 13:00-15:00 České Budějovice JM servis s.r.o. České Vrbné 2411 370 11 České Budějovice Otevírací doba: Pondělí 09:00-17:00, Středa 9:00-17:00