Jarda_store
Kontakt
Email: jarmel@email.cz Telefon: +420601558622
Údaje o prodejci
Kontaktní adresa: Jaroslav Melar Jindřichov 82 75301 Jindřichov IČ: 08129924
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY 1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal. 2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresy elektronické pošty prodávajícího info@rajpelechu.cz nebo info@protectshop.cz. 3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být kupujícím prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. 4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. 5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. 6. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. 7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
Reklamace
REKLAMAČNÍ ŘÁD 1. Při převzetí od přepravce zkontrolujte neporušenost obalu. V případě, že máte pochybnosti o stavu obsahu zásilky, tak ji můžete odmítnout nebo převzít s výhradou a tuto napsat do přepravního listu. 2. Pokud i tak zjistíte, že zásilka byla poškozena, je třeba neprodleně poškození a stav obalu důkladně zdokumentovat a kontaktovat přepravní společnost, případně nás prostřednictvím emailu info@rajpelechu.cz nebo info@protectshop.cz. Pozdější reklamace zjevných vad a nekompletnost dodávky nebudou prodávajícím ani přepravcem uznány. 3. V případě přepravní škody uchovejte obal, v němž je zboží přepravováno. 4. Při osobním odběru zboží je kupující povinen překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady je povinen ihned uplatnit u prodávajícího. Zjevné vady, uplatněné později nebudou v tomto případě prodávajícím uznány. 5. Vznikne-li na dodaném zboží reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem. 6. Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese: Jaroslav Melar, Jindřichov 82, 753 01 Jindřichov nebo na e-mailový adresách info@rajpelechu.cz a info@protectshop.cz 7. Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, popř e-mail, číslo objednávky nebo číslo číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla. 8. Obratem po obdržení oznámení o závadách podle bodu 1 a 2 tohoto reklamačního řádu, informuje prodávají kupujícího o následném postupu závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit. 9. V případě, že je reklamované zboží nutné zaslat zpět prodávajícímu, je zákazník povinen zboží zabalit do originál obalu nebo na vlastní náklady zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží nemusí být reklamace uznána. Zboží zaslané na reklamaci musí být vždy čisté. 10. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny. 11. Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců, stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se však na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením. Při praní respektujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě. 12. Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) občanského zákoníku sděluje prodávající, že s mimosoudní stížností se spotřebitel může obrátit na kontrolní orgán, kterým je Česká obchodní inspekce. Česká obchodní inspekce vyřizuje mimosoudní stížnosti spotřebitelů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy.
Ostatní informace
Některé námi prodávané zboží je k zákazníkům distribuováno přímo od českého dodavatele. Tento postup nemá větší vliv na dobu vyřízení objednávky. Tyto produkty jsou v popise označeny textem "Zboží je distribuováno přímo od českého dodavatele."