Keeej
Kontakt
Pro kontakt, prosím, použijte možnost "Zeptat se prodejce" u nabídky předmětu.
Reklamace
Je-li v popisu nabízeného předmětu uvedeno "nezkoušeno" nebo "bez záruky", kupující bere plně na vědomí, že nelze zboží reklamovat. Kupuje předmět na vlastní riziko. Kupující též bere na vědomí, že veškeré připomínky k funkčnosti a jakosti předmětu nebo obsahu balení je povinen oznámit co nejdříve - nejpozději do 72 hodin od převzetí. Na pozdější stížnosti nebude brán zřetel, bude to posuzováno jako pokus o vrácení nechtěného zboží.
Ostatní informace
Digitální předměty budou odeslány po přijetí platby. Pro nejrychlejší vyřízení využijte okamžitý převod platby a dejte mi vědět. Nabídky hmotných předmětů budou vyřízeny po přijetí platby - na dobírku nezasílám. Není-li k dispozici Vámi požadovaný způsob doručení/přepravy - kontaktujte mě prosím, a můžeme se domluvit. To samé v případě potřeby přepravy na Slovensko nebo do zahraničí. ************************ V případě koupě více předmětů a příliš vysoké ceny za poštovné, bude poštovné na dotaz vykompenzováno. ************************ INFORMACE týkající se POUZE osobního převzetí : Kupující bere plně na vědomí, že může dojít k propadnutí zakoupené věci a to v těchto případech: a) kdy kupující bez předchozí omluvy nedorazí na smluvené místo nejpozději 15 minut od domluveného času b) podvakráte nebude kupec reagovat na pokus o domluvu (neodepíše) c) pokud změní více než dvakrát sjednaný termín d) pokud si nepřevezme zboží do 14 dnů od zakoupení bez předchozí domluvy Koupí potvrzujete souhlas s těmito podmínkami! Věřím, že 99,9 % kupujících je bezproblémových, bohužel, po předchozích zkušenostech jsem nucen zavést výše uvedené podmínky pro osobní odběr.