Kratki
Kontakt
Marek Bal Kratki.pl Marek Bal Gombrowicza 4 26-660 Jedlińsk IČ: 670814979 Numer VAT: CZ685085465 aukro@kratki.com Telefon: +48 48 389 99 11 Pracujeme od pondělí do pátku od 8:00 do 16:00. Můžete platit bankovním převodem na náš účet a odeslat kurýrem: 23114010940000237330001004 Kod BIC/SWIFT: BREXPLPWXXX Pokud máte dotazy, kontaktujte nás.
Údaje o prodejci
Marek Bal Kratki.pl Marek Bal Gombrowicza 4 26-660 Jedlińsk IČ: 670814979 Numer VAT: CZ685085465
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Zpáteční adresa: Kratki.pl Marek Bal Wsola ulice W. Gombrowicza 12- Hala O 26-660 Jedlinsk Polsko ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY: Kupující, který je spotřebitelem ve smyslu umění. 1 občanského zákoníku (zákon č. 16, bod 93, ve znění pozdějších předpisů), má právo odstoupit od smlouvy na dálku bez udání důvodu do 30 dnů od obdržení produktu. Výše uvedené právo se nevztahuje na kupujícího v následujících případech: - poskytování služeb, pokud prodávající provedl službu v plném rozsahu s výslovným souhlasem kupujícího, který byl před zahájením služby informován o tom, že po provedení služby prodávajícím ztratí právo na odstoupení od smlouvy, - zakázky na služby, u nichž cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, nad nimiž Prodávající nemá kontrolu, a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, - smlouvy, u nichž je předmětem služby nevyrobený předmět, vyrobený podle specifikace kupujícího nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb, - smlouvy, u nichž je předmětem služby zboží podléhající rychlé zkáze nebo které mají krátkou dobu použitelnosti, - smlouvy, jejichž předmětem je služba dodaná v zapečetěném obalu, který nelze po otevření obalu vrátit z důvodů ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl po dodání obal otevřen kupujícím, - zvláštní smlouvy, jejichž předmětem jsou položky, které jsou po dodání neoddělitelně spojeny s jinými věcmi po dodání, - smlouvy na alkoholické nápoje, u nichž byla cena uzavřena při uzavření kupní smlouvy a dodání, mohou být uzavřeny až po 30 dnech a jejich hodnota závisí na výkyvech na trhu, nad nimiž prodávající nemá kontrolu, - smlouvy, v nichž kupující výslovně požadoval, aby mu prodávající přišel k naléhavé opravě nebo údržbě. Poskytne-li Prodávající jiné služby než ty, které požaduje Kupující, nebo poskytne jiné položky než náhradní díly nezbytné k provedení opravy nebo údržby - Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy v souvislosti s doplňkovými službami nebo věcmi, - smlouvy, jejichž předmětem jsou zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačové programy dodávané v zapečetěném obalu, pokud byl po dodání balíček otevřen kupujícím, - doručování novin, časopisů nebo časopisů, s výjimkou smluv o předplatném, - smlouvy uzavřené veřejnou dražbou - smlouvy o poskytování ubytovacích služeb jiných než pro obytné účely, o přepravě zboží, půjčení automobilu, gastronomii, volnočasových službách, zábavních, sportovních nebo kulturních akcích, pokud smlouva uvádí den nebo období poskytování služeb, - smlouvy o dodávce digitálního obsahu nezaznamenané na hmotném nosiči, pokud poskytování služby začalo výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poté, co prodávající informuje o ztrátě práva na odstoupení od smlouvy. Pro účinné odstoupení od smlouvy postačuje, aby kupující předložil písemné prohlášení e-mailem nebo poštou ve zákonné 14denní lhůtě od okamžiku vyzvednutí zásilky. Kupující je odstoupením od smlouvy povinen vrátit produkt společně s dokladem o koupi nebo jeho kopií do 14 dnů ode dne odstoupení. Náklady na dopravu vráceného produktu ponese kupující. Kupující odpovídá za snížení hodnoty produktu v důsledku jeho používání způsobem, který překračuje rámec toho, co je nezbytné pro zjištění povahy, vlastností a fungování produktu. Prodávající zaručuje vrácení ceny produktu a nákladů na dopravu produktu kupujícímu okamžitě, nejpozději do 14 dnů. Prodávající vrátí platbu pomocí stejného způsobu platby, jaký použil kupující, ledaže by kupující výslovně souhlasil s jiným způsobem vrácení, který pro něj nebude znamenat dodatečné náklady. Vrácení produktů po odstoupení od smlouvy zaslané na náklady prodávajícího nebo dobírka nebudou akceptovány. Ustanovení tohoto odstavce se nevztahují na kupující, kteří nejsou spotřebiteli ve smyslu čl. 1 občanského zákoníku (zákon č. 16, bod 93, ve znění pozdějších předpisů), tj. Osoby, které podnikají právní kroky přímo související s jejich podnikatelskou nebo profesní činností. Kupující odpovídá za snížení hodnoty produktu v důsledku jeho používání způsobem, který překračuje rámec toho, co je nezbytné pro zjištění povahy, vlastností a fungování produktu. Před uplatněním práva na odstoupení od smlouvy může Kupující používat Produkt zakoupený na dálku pouze způsobem, který lze provést ve stacionárním obchodě, ale nesmí takový Produkt používat. Kupující odpovídá za snížení hodnoty produktu v důsledku jeho používání způsobem, který překračuje rámec toho, co je nezbytné pro zjištění povahy, vlastností a fungování produktu. V případě poškození spočívajícím ve snížení hodnoty Produktu v důsledku výše uvedené činnosti vydá Prodávající Kupujícímu inkaso, které povede ke snížení hodnoty vrácení platby o hodnotu škody.
Reklamace
Prodávající doporučuje kontrolu zásilky v přítomnosti kurýra. Neprovedení kontroly zásilky nezastaví žádnou stížnost, i když v případě takového ověření se postup reklamace výrazně zlepší. Je-li zjištěno, že Produkt je vadný, je Kupující povinen o tom informovat Prodávajícího. Stížnost by měla obsahovat - jméno, příjmení, adresu, e-mailovou adresu kupujícího, - datum uzavření dohody, která je základem stížnosti, - předmět reklamace s uvedením žádosti kupujícího, - Popis vady produktu. K reklamovanému produktu by měla být přiložena doklad o koupi nebo jeho kopie. Kupující je povinen reklamovaný produkt vrátit. Stížnosti je třeba zaslat na adresu: aukro@kratki.com Pokud je třeba údaje nebo informace uvedené ve stížnosti doplnit, požádá prodávající před posouzením stížnosti osobu podávající stížnost v uvedeném rozsahu. Prodávající se zavazuje reagovat na stížnost podanou kupujícím do 14 dnů. Žádná odpověď prodávajícího po lhůtě uvedené v předchozí větě nebude mít za následek, že bude stížnost považována za oprávněnou. Prodávající odpovídá v rámci záruky, pokud byla vada zjištěna do 2 let od vydání produktu kupujícímu. Mírné rozdíly vyplývající z individuálního nastavení počítače kupujícího - a zejména monitoru - nemusí být dostatečným základem pro stížnosti na zakoupený produkt.
Ostatní informace
OBECNÁ USTANOVENÍ Prodej prostřednictvím platformy Aukro pod uživatelským jménem „Kratki“ na adrese (https://aukro.cz/uzivatel/Kratki) provádí společnost Kratki.pl Marek Bal, ul. Gombrowicza 4, 26-660 Jedlińsk, telefonní číslo: +48 48 389 99 11, e-mail: contact@kratki.com, IČ: 670814979, NIP 796-115-80-07 zapsaná v Centrálním registru a informace o hospodářské činnosti Polské republiky Polsky vedl ministr pro ekonomiku. DIČ: CZ685085465. Pravidla používání webové stránky Aukro, způsob uzavření smlouvy a průběh transakce, jakož i zásady ochrany osobních údajů jsou popsány v Aukro nařízeních. Všechny kontaktní údaje prodávajícího jsou na stránkách nabídky. ZPŮSOB PLATBY Ceny uvedené na aukcích uživatelů Kratki jsou vyjádřeny v českých korunách a jsou brutto, zahrnují všechny složky včetně DPH a cel. Ceny však nezahrnují žádné náklady na dopravu, které jsou uvedeny při objednávce. O celkové výši objednávky je kupující informován pokaždé před provedením objednávky. Podrobné informace o dostupných způsobech platby naleznete na stránce nabídky na kartě „Doprava a platba“. Ke každé objednávce je přiložen doklad o koupi (potvrzení, faktura nebo jiný doklad o zakoupení produktu). Kupující, který není fyzickou osobou k provedení Objednávky, opravňuje Prodávajícího k vystavení faktury DPH bez podpisu příjemce. Kupující si může vybrat jeden z následujících způsobů platby za objednané produkty: - platba běžným nebo internetovým převodem na bankovní účet prodávajícího, - internetové platby. Výběr platby provádí kupující při zadávání objednávky. Pokud zvolíte způsob platby: platba běžným nebo internetovým převodem na bankovní účet prodávajícího, produkty jsou zasílány, když je na účet prodávajícího připsáno 100% prostředků. Pokud zvolíte způsob platby: platby online, budou produkty odeslány, když je 100% hodnoty objednávky kladné. V případě volby způsobu platby: platba běžným nebo online převodem na bankovní účet prodávajícího nebo online platby, pokud kupující neprovede platbu do 7 dnů ode dne potvrzení objednávky, má prodávající právo zrušit objednávku, informovat kupujícího e-mailem nebo telefonicky. Kupující, který není spotřebitelem ve smyslu zákona ze dne 23. dubna 1964 - občanský zákoník (občanský zákoník z roku 1964 č. 16, položka 93, ve znění pozdějších předpisů), za účelem provedení objednávky opravňuje prodávajícího k vystavení faktury DPH bez podpisu příjemce. Faktury budou zaslány na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím během registrace ve formě souboru PDF, který umožňuje stahování a tisk. Pokud chce kupující použít papírové faktury, je pro změnu tohoto bodu vyžadován písemný pokyn. ZÁSOBOVÁNÍ Informace o dostupných způsobech a podmínkách doručení naleznete na stránce nabídky na kartě „Doprava a platba“. Objednané produkty jsou dodávány kurýrem DPD nebo spediční společností RABEN. Dodací adresu zadává kupující při zadávání objednávky. Objednané produkty jsou dodávány do České republiky. Kupující je při zadávání objednávky informován o přepravních nákladech. Prodávající se zavazuje poskytnout Kupujícímu Produkty bez fyzických a právních vad. Všechny výrobky byly legálně uvedeny na polský trh. Kupující se zavazuje vyzvednout zaslaný produkt. ZÁRUKA Na výrobky nabízené na aukcích uživatele „Kratki“ se vztahuje záruka kvality pro bezproblémový chod produktu uvedeného v nákupním dokladu, záruka je poskytována prodávajícím. Podrobné informace o podmínkách záruky jsou uvedeny v popisu na jednotlivých stránkách aukce uživatele „Kratki“. Záruka je stanovena na dané období od data nákupu (na základě záručního listu nebo s nákupním dokladem). Záruční doba poskytnutá na každý prodaný produkt se liší - v závislosti na produktu a jeho součástech. Výrobek se může skládat z mnoha samostatných součástí a na různé součásti se vztahují různé záruční doby. Záruční doba začíná nákupem originálního produktu prvním koncovým uživatelem. Záruční karta je základem bezplatných záručních oprav. Záruční list bez data, pečetí, podpisů, jakož i se změnami provedenými neoprávněnými osobami končí. Práva Kupujícího vyplývající z poskytnuté záruky automaticky zanikají po záruční době. Jakákoli škoda způsobená nesprávným provozem, skladováním, neodbornou údržbou, nekompatibilní s podmínkami stanovenými v provozních a provozních pokynech a způsobenými jinými příčinami, které nelze přičíst výrobci, ruší platnost záruky. Záruka nevylučuje, neomezuje ani nepozastavuje práva kupujícího z důvodu odpovědnosti prodávajícího za fyzické a právní vady produktu v rozsahu stanoveném zákonem ze dne 23. dubna 1964 - občanský zákoník (zákon č. 1664, bod 93, ve znění pozdějších předpisů). ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ Veškeré spory mezi stranami budou urovnány přátelsky nebo za přítomnosti nezávislého a nestranného prostředníka. V tomto ohledu je možné, aby klient využil mediaci prostřednictvím Allegro (Dispute Center) nebo specializovaných institucí. Seznamy stálých mediátorů a stávajících mediačních středisek předávají a zpřístupňují předsedové příslušných okresních soudů. Aby mohl spotřebitel využít mimosoudního řešení sporů týkajících se online nákupů, může také podat stížnost prostřednictvím online platformy EU pro online řešení sporů, která je k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Pokud však není možné spor vyřešit smírně, mimo jiné prostřednictvím mediace, bude příslušnost soudu stanovena podle ustanovení obecně platných v Polské republice. Tento dokument je platný od 1.07.2020.