Kshop
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Vážený zákazníku, Z hygienických důvodu lze vrátit zboží do 14 dnů pouze v nerozbaleném stavu. Sluchátka dle § 1837 občanského zákoníku spadají do tzv. hygienického zboží, které nelze po rozbalení vrátit. (Pokud nejde o výjimečný případ či předchozí dohodu)
Reklamace
Kupující uzavřením smlouvy bere na vědomí, že na nabízené použité či repasované zboží poskytuji záruku 12 měsíců. Lhůta na vyřešení reklamace je 30 dní. Nebude-li vada opravitelná bude poskytnuto stejné či odpovídající zboží. Nebude-li toto možné bude vrácena kupní částka. Po odstoupení od kupní smlouvy bude částka za zboží vrácena zpět na účet do 14 dnů
Ostatní informace
Účtenku / fakturu zasílám na požádání v elektronické podobě. Repase popřípadě výstupní servisní kontrola probíhá až po zaplacení zboží kupujícím trvání repase/servisu je vždy individuální dle typu zařízení ( z důvodu servisních prací ) transport zabere cca 48 hodin v některých případech může být mírně delší. Původ zařízení: Naše zařízení pocházejí buď z výstav, nebo se jedná o jednotky, které měly vadu ihned po nákupu, avšak tyto vady byly úspěšně odstraněny. Máme také rozbalené jednotky, které byly vráceny do 14 dnů. Chceme zdůraznit, že všechny naše jednotky jsou certifikované a využívají výhradně certifikované a originální díly. Dále upozorňujeme, že prodáváme jednotky staré maximálně 2-3 měsíce, aby zákazníci měli jistotu, že obdrží moderní a aktuální zařízení. ( opravou a prodejem výstavních zařízení všech značek se zabýváme již od roku 2007 a jsme převážně servisním partnerem firem Veškerá námi dodaná zařízení mají záruku a kompletní certifikaci orig. Dílů) V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku a prodávajícím – podnikatelem, vyplývajícího z kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci. Je možné tak učinit prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně.