LKsale
Kontakt
Email: obchod@LKsale.cz PO-NE 24hod
Údaje o prodejci
Na Aukru fungujeme více jak 15 let bez problémů. Na svůj prodej máme živnost a nabízíme stovky produktů ze všech oblastí. Veškeré nabízené zboží je skladem a ihned k odběru! Zásilky odesíláme každý den! Žádný přeprodej z Číny!
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
1. Odstoupení od smlouvy spotřebitelem Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží; smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží; nebo smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá LKsale bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od LKsale obdržel, a to na své náklady. Zboží by měl spotřebitel vrátit úplné, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. V případě odstoupení, kdy předmětem koupě je zařízení s nádrží na palivo, musí být v okamžiku převzetí Kupujícím nádrž prázdná. Pokud se jedná o spotřební zboží (např. kosmetika, drogistické výrobky apod.), pak lze od smlouvy odstoupit, pouze pokud Kupující dodá zboží nepoškozené a nepoužité v neporušeném originálním balení. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. V případě proplácení dobropisu v hotovosti může LKsale požadovat předložení identifikačního průkazu (OP nebo cestovní pas), a to za účelem předcházení vzniku škod a zamezení legalizace výnosů pocházející z trestné činnosti. Bez předložení některého z těchto dokladů může LKsale odmítnout peněžní prostředky proplatit. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu LKsale bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, LKsale však není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží LKsale odeslal. 2. Odstoupení v ostatních případech Kupující podnikatel není oprávněn odstoupit od kupní smlouvy. 3. Odstoupení od smlouvy LKsale v případě chyby v ceně zboží Mimo případů stanovených zákonem je LKsale oprávněn odstoupit od smlouvy v případě zjevné chyby v ceně zboží. Odstoupit od smlouvy dle tohoto bodu je možné do 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření kupní smlouvy mezi Kupujícím a LKsale tím, že LKsale Kupujícímu stornuje objednávku nebo mu dá jiným způsobem najevo, že od smlouvy odstupuje. Pokud Kupující zaplatil alespoň část kupní ceny zboží bude mu tato částka převedena zpět na jeho bankovní účet nejpozději do 14 dnů ode dne následujícího po dni odstoupení od smlouvy ze strany LKsale. II. Závěrečná ustanovení Všechny dodatečné obchodní podmínky a pravidla pro nákup zboží formou „Kup teď“ a „Aukce“ u partnera Aukro.cz můžete najít v popisu každé jednotlivé aukce.
Reklamace
V případě nespokojenosti nás neváhejte ihned kontaktovat. Každý se občas splete nebo udělá chybu. Občas dopravce nezachází se zásilkou jak má. My budeme vše ale okamžitě řešit. Záruční podmínky 1. Kontrola zboží při převzetí Kupující při osobním převzetí od prodávajícího zkontroluje přebírané zboží, jeho úplnost a nepoškozenost obalů. Kupující při převzetí od přepravce řádně a pečlivě zkontroluje stav zásilky (zejména počet balíků, neporušenost firemní pásky s logem, neporušenost či poškození obalu) podle přepravního listu. Kupující dále v den převzetí zkontroluje kompletnost zboží, zejména že balení obsahuje vše, co obsahovat má. Veškeré nesrovnalosti je třeba prodávajícímu nahlásit při osobním převzetí na místě, při převzetí od přepravce je vyznačit v předávacím protokolu přepravce nebo kupující může převzetí zásilky odmítnout, nebo vždy je možné nahlásit na e-mail obchod@lksale.cz nebo přes kontaktní formulář zde. Dále LKsale v případě převzetí od přepravce doporučuje přiložit fotodokumentaci poškození a obalu. Těmito ujednáními není dotčena lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však LKsale možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou. 2. Uplatnění reklamace Kupující může reklamaci uplatnit přes formulář zde na Aukru nebo kontaktem na email obchod@lksale.cz, kde mu bude sdělen přesný postup a možnosti pro zpětné zaslání. Poskytovaná záruční doba na veškeré zboží je 14 dní, pokud není uvedeno v aukci jinak. 3. Výluky Porušením ochranné pečeti, informativní nálepky či sériového čísla se kupující vystavuje riziku zamítnutí reklamace, ledaže k poškození dojde při obvyklém používání nebo bylo-li poškození již avizováno při zakoupení zboží. Pečeti a sériová čísla jsou nedílnou součástí zboží a nijak neomezují právo zákazníka zboží užívat a manipulovat s ním v plném rozsahu toho, k čemu je zboží určeno. Dále se záruka nevztahuje na poškození vzniklá (v případě, že taková činnost není činností obvyklou a přitom není zakázána v přiloženém návodu k použití): a. mechanickým poškozením zboží, b. elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje) s výjimkou běžných odchylek, c. používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno, d. neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží, e. poškozením zboží či jeho části počítačovým virem apod., f. pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není zákazník schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software a spotřebního materiálu, g. poškozením způsobeným nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami, h. provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů, i. zboží, které bylo upravováno zákazníkem (nátěry, ohýbání atd.), vznikla-li vada v důsledku této úpravy, j. při chybně provedeném upgrade BIOSu, firmware, k. poškozením přírodními živly nebo vyšší mocí, l. použitím nesprávného nebo vadného programového vybavení, m. použitím nesprávného nebo neoriginálního spotřebního materiálu, ani na případné škody v důsledku toho vzniklé, pokud takové použití není obvyklé a přitom nebylo vyloučeno v přiloženém návodu k použití. Tato omezení neplatí, pokud byly vlastnosti zboží, jež jsou v rozporu s výše uvedenými podmínkami, kupujícím a Alzou výslovně dohodnuty, vymíněny nebo prodávajícím deklarovány, případně je lze očekávat vzhledem k prováděné reklamě nebo obvyklému způsobu užití zboží. V případě, že zboží je software, vztahuje se záruka výhradně na fyzickou čitelnost médií (média nesmí být poškrábána apod.). Okamžikem odstranění ochranných prostředků (fólie, pečeti, otevření obálky apod.) se kupující stává oprávněným uživatelem softwarového produktu a akceptuje licenční ujednání výrobce software, u digitálního obsahu je to již samotným stažením. To neplatí pro rozpor s kupní smlouvou (viz níže). 4. Testování závady Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou kupujícím 5. Zamítnutí reklamace A. pro znečištění zboží LKsale má právo zamítnout reklamaci zboží případech, kdy reklamované zboží a/nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení. V případě reklamace zařízení s nádrží na palivo, musí být v okamžiku převzetí do reklamace nádrž prázdná. B. pro zabezpečení zařízení Je-li přístup do zařízení chráněn heslem či gestem nebo jiným zabezpečením přístupu, je kupující při uplatnění reklamace povinen tuto ochranu zrušit nebo heslo uvést v popisu závady. V opačném případě má LKsale právo zamítnout reklamaci. To samé platí, je-li takto chráněn BIOS či firmware zařízení nebo přístup na úložný prostor zařízení. Bez plného přístupu k zařízení nemusí být možné opravu či diagnostiku zařízení provést. Je-li na zařízení aktivována libovolná služba, která ho zabezpečuje proti zcizení, je kupující tuto službu před uplatněním reklamace deaktivovat. V opačném případě má Alza právo reklamaci zamítnout. Jedná se například o služby Apple Find my iPhone, iPodtouch, MacBook, Intel anti-theft a další. Společná ustanovení: Po vyřízení reklamace LKsale upozorní o ukončení reklamace kupujícího buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem. Pokud bylo zboží zasláno přepravní službou, bude po vyřízení automaticky zasláno na adresu kupujícího. Po vyřízení uznané reklamace opravou nebo výměnou se prodlužuje záruka zařízení o dobu trvání reklamace. Doba trvání reklamace se počítá od dne následujícího po jejím uplatnění do dne, kdy byl kupující o vyřízení informován. VI. Spotřební materiál a minimální životnost Je-li předmětem koupě spotřební materiál (např. cartridge, toner, tisková hlava, tiskový válec, lampa projektoru, baterie, různé druhy osvětlení a podobné) nebo je-li tento materiál součástí zakoupeného zboží, použije se životnost místo záruky za jakost. Životnost může být uvedena časově, v době zboží nebo v počtu použití, případně v počtu vytištěných stan či jinak obdobně specifikovaná. U zboží může být uvedena více než jedna z těchto životností. K úspěšnému uplatnění reklamace je nutné dodržet všechny uváděné podmínky. Právo kupujícího reklamovat zboží v záruční lhůtě tím není dotčeno. Kupující však musí přihlížet k výše uvedeným skutečnostem, neboť záruka se nevztahuje na opotřebení způsobené obvyklým užíváním věci a nelze ji tak zaměňovat se životností výrobku. Životnost zboží představuje náchylnost k opotřebení způsobené obvyklým užíváním. Pokud zboží používáte (nikoliv vlastníte) déle než je obvyklá životnost, je pravděpodobné, že vzniknuvší vada je důsledkem běžného opotřebení, avšak není vyloučeno, že se skutečně jedná o záruční vadu. VII. Závěrečná ustanovení Práva kupujícího vyplývající ze zákona nejsou tímto Reklamačním řádem dotčena. Tento Reklamační řád je platný od 7.12. 2021 a ruší platnost předchozích reklamačních řádů.
Ostatní informace
V případě zájmu o větší množství zboží nás neváhejte kontaktovat. Po vítězství v aukci prosíme o zvolení způsobu přepravy a platby do 24 hodin od ukončení. Při platbě předem o uhrazení částky do 3 pracovních dnů. V opačném případě budeme muset aukci vystavit znovu a bude uděleno negativní hodnocení. Standardní doba dodání je 3-4 dny od přijetí platby Zboží z oblasti drogerie může být v ojedinělých případech po expiraci a LKsale se tak vzdává odpovědnosti za spotřební dobu. Aukce označené nefunkční "od koruny" je zboží prodávané jako nefunkční, bez záruky, bez možnosti odstoupení od kupní smlouvy a pouze na náhradní díly.