Lachmanova
Kontakt
m.lachmanova@seznam.cz, telefon 777 585 110
Údaje o prodejci
NABÍZENÉ ZBOŽÍ JE NOVÉ, SE ZÁRUKOU A S PRODEJNÍM DOKLADEM !!!!! JSME PLÁTCI DPH !! Pokud nakoupíte ve více našich aukcích, bude Vám účtováno dopravné pouze 1x! Zakoupené zboží můžete osobně ZDARMA vyzvednout v naší kamenné výdejně v BEROUNĚ- Libečově 18 !! Jsme na trhu již přes 20 let a na aukru prodáváme přes 10 let. tel.777585110 - m.lachmanova@seznam.cz POZOR - AUKCE "KUP TEĎ!" JE VÝHODNÁ - KUPUJTE IHNED a NEČEKEJTE na její ukončení !! ZAKOUPENÉ ZBOŽÍ POSÍLÁME SLUŽBOU DPD- JAK NEJRYCHLEJI MŮŽEME ! ZASÍLÁME POUZE V ČR !!!
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Návrhem na uzavření kupní smlouvy se rozumí nabídka zboží či služeb vystavená na stránkách e-shopu www.naradiberoun.cz Kupující uzavírá kupní smlouvu akceptací nabídky prodávajícího tj. podáním objednávky prodávajícímu. 5.ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY A ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve14 denní lhůtě (nejlépe přiložit dokument přímo k vracenému zboží). Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží. Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující. V žádném případě není možné akceptovat vrácení zboží prodávajícímu zasláním „ na dobírku“. Prosíme, berte toto na vědomí, vyvarujete se tím zbytečným výdajům. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
Reklamace
VYŘÍZENÍ REKLAMACE Veškeré reklamace zasílejte výhradně na adresu provozovny. Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy. Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní. Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění , pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy. Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části. Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS. U oprávněné reklamace může kupující žádat náhradu účelně vynaložených nákladů.
Ostatní informace
UPOZORNĚNÍ - POSÍLÁM POUZE ČR!!!