MVMB-Shop
Kontakt
Můžete se s nami kontaktovat na: mailová adresa: mvmbshop1@gmail.com telefonní číslo: 721 352 261 provozní doba: Po-Pá 9:30-11:30 13:00-14:30
Údaje o prodejci
MVMB stav s.r.o. Výdejní místo: MVMB-shop (BU1) Jaurisova 515/4 Bystrá 761/10 Praha 4 14000 Praha 9 19300 Číslo účtu: 107-6934520277/0100 (Pouze sídlo firmy)
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě -V případě, že je zákazníkem spotřebitel, má dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo odstoupit od smlouvy a zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. - Vrácené zboží je nutné doručit zpět do 14 dnů od oznámení odstoupení od smlouvy. - Vrácení penež je během 14 dnů /od dne doručení baliku k nám/ - Vrácené zboží prosíme dobře zabalit, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. - Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. - Vrácené zboží, které je zasláno dobírkou NEPŘEBÍRÁME!!! - Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vráceného zboží zpět na naši adresu. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. - Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. - Je možné vrátit i zboží použité, avšak dodavatel má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu.
Reklamace
REKLAMACE V případě problému se zakoupeným zbožím, zašlete ho na níže uvedenou adresu: MVMB-shop (BU1) Bystrá 761/10 Praha 9 19300 Se zbožím pošlete rovnež Vaše osobní údaje, nick z aukra, datum nákupu a popis závady/ níže protokol Bez těchto informací nebudeme moci dohledat Vaší objednávku a tudíž vyřídit Vaší reklamaci. Zboží je nutné očistit. Uvnitř nemůže být žádná naplň,pokud ji zakoupené zboží obsahuje. Doba realizace reklamace je 14 - 30 dnů. POZOR! V případě zboží , které jsme odeslali paletou, se před odesláním s nami kontaktujte. Na reklamaci je nutné odeslát jenom nespravný díl. Pozor! V případě vrácení platby za poštovné- bude vrácená za nejnižší způsob přepravy. Pokud zákaznik opravuje zboží sám může byt reklamace odmítnutá. Mechanické poškození je rovněž s odmitnutím reklamace. Zasílky na dobírku nepřebíráme. Reklamační formulář: Datum: Jmeno a přijmení kupujícího: Adresa: Telefonní číslo: Mailová adresa: Nick z aukro: Datum nákupu: Zboží: Popis závady: Žádost zakaznika:
Ostatní informace
Informace ohledně platby: Po nákupu na aukci prosíme vyplnit způsob přepravy a platby: osobní převzetí nebo platba převodem . Pokud vyberete platbu převodem máte možnost platit prostřednictvím převodu částky na naš bankovní učet uveden niže. V titule uveďte přezdívku z aukra nebo číslo aukce- urychlí to identifikaci odeslání baliku. Při osobním převzetí je nutné se předem domluvit na předáni zboží. Výdejní místo: MVMB-shop, Bystrá 761/10, Praha 9, 19300 107-6934520277/0100 Komerční banka ----------- Informace ohledně odeslání baliků Zásilky odesiláme prostřednictvím kurýrní služby a prostřednictvím České pošty. Všechny zásilky balíme v bezpečný způsob, aby k Vám dorazily v pořádku. Bohužel je vždycky možnost poškození během přepravy. Vždycky kontrolujte zásilku během převzetí, pokud by došlo k poškození je nutné sepsát protokol škody s kurýrem cílem eventualní reklamace. ------------ NÁVOD NA POUŽITÍ - v krabici najdete vždy originalní návod - pokud chcete návod v češtině, prosíme o zprávu v objednávce a odešleme v elektronické podobě na mailovou adresu. ======================================================= PŘEVZETÍ ZBOŽÍ : UPOZORNĚNÍ: Zkontrolujte, prosím, doručenou zásilku při jejím odběru na poště nebo v přítomnosti řidiče. Pokud je obsah zásilky poškozen, jste do tří dnů od jejího obdržení povinní nahlásit to přepravní společnosti, která Vám zásilku doručila a sepsat s nimi Protokol o škodě. ! Pokud tento protokol nesepíšete, nebude možné stav doručeného zboží u prodejce reklamovat. ! DULEŽITÉ: Pokud něco chybi v zasilce je nutné taky ihned s kurýrem to potvrdit a ihned nás informovat / v den doručení v mailové zprávě/. Jinak nemužeme řešit reklamace chybějicích dilů. Pokud jste koupuli více než 1ks zboží, pak doplatek za další kus v zásilce je uveden v každé aukci v záložce "Doprava a platba".Poštovné se počítá jako součet nejvyššího poštovného a doplatků za další kus v zásilce (uvedeno v záložce "Doprava a platba") ======================================================= ODESLÁNÍ NA SLOVENSKO: Zasilka na Slovensko je dražší, před nákupem se s nami kontaktujte cílem domluvy. ======================================================= SLEVY NA AUKCÍCH - slevy na aukcích nelze kombinovat - slevy vztahující se k platbě předem lze kombinovat s jinou slevou - pokud se k Vámi zakoupeným výrobkům vztahuje více slev, platí pouze jedna - ta nejvyšší - doprava zdarma při nákupu nad 10 000Kč se vztahuje pouze na platbu předem na účet, nikoliv na dobírku - doprava zdarma při nákupu nad 10 000Kč se nevztahuje na objednávku přesahující hmotnost 40kg Platba za nakupené zboži v bance mBank, PayPal nebo PAYU Po uskutečnění Vašeho nákupu, čekáme nejdéle 7 dnů na potvrzení dobírky a také na platbu předem. Po této době stornujeme rezervaci Vámi objednaného zboží. ========================================= DOKLADY Účtenku / fakturu zasíláme na požádání v elektronické podobě. ========================================= Kupující má právo vždycky se obrátit na pomoc na organ dozoru mimosoudního řešení sporů pro zakaznika: http://www.coi.cz/