Myrland
Kontakt
Na Váš dotaz reagujeme většinou okamžitě - nejpozději však do následujícího pracovního dne Pracovní doba: Pondělí až Pátek 9:00 - 15:00 Zákazníkům se omlouváme, ale mimo tuto pracovní dobu se nám nemusí vždy dovolat a hovory přijímáme jen výjimečně. Szymon Myrlak číslo účtu: 260522382/0300
Údaje o prodejci
Máme dlouholeté zkušenosti se zahraničním obchodem, dovozem, a dodáním zboží z velkoskladů a od výrobců až k zákazníkům. Snažíme se pro Vás vybrat a nabídnout Vám zajímavé a odzkoušené zboží ve vysoké kvalitě za vynikající ceny. Jako prodejce odpovídáme za zboží, než je doručeno na Vaší adresu a následnou dvou letou zárukou, kterou na zboží poskytujeme. Neriskujete tak peníze při případné ztrátě, poškození zboží během dopravy, nebo Vaším nákupem z Číny, kde nakupujete zboží bez záruky. Zajišťujeme záruční a pozáruční servis přímo na adrese naší provozovny. Na veškeré zboží je zákonná záruka 24 měsíců a samozřejmostí je možnost odstoupení od smlouvy a vrácení zboží do 14 dnů.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
počet dní, do kdy je možné zboží vrátit: 14 dnů adresa pro vrácení zboží: MYRLAND ul. Vratimovská 681/80 71900 Ostrava - Kunčice, Republika Czeska Podle § 1829 občanského zákoníku má kupující právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do 14dnů od převzetí zboží, bez udání důvodu. Odstoupení od smlouvy je nutno nám ohlásit písemně na náš mail kde od nás jako odpověd obdržíte protokol k odstoupení od smlouvy, který je nutno řádně vyplnit a přiložit k vrácenému zboží. Odstoupení nám musí být doručeno do 14dnů od převzetí zboží. V případě odstoupení od smlouvy Vám vrátíme kupní cenu nejpozději do 14 dnů od fyzického vrácení zboží. Náklady spojené s vrácením zboží nese plně kupující. Kupující bere na vědomí, že pokud nám zboží bude vráceno poškozené, opotřebené, částečně spotřebované, nebo s odlepenými ochrannými prvky jako jsou folie na displej, roztrhané balení atd. vzniká nám vůči kupujícímu nárok na náhradu škody tím vzniklé.
Reklamace
Reklamace, Odpovědnost za vady, Záruka nebo pozáruční servis se uplatňuje přímo na naší adrese provozovny. MYRLAND ul. Vratimovská 681/80 71900 Ostrava - Kunčice, Republika Czeska a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením paragraf 612 a násl. občanského zákoníku). 2. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům které prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. 3. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. 4. Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží. 5. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího. Reklamační řád: V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci informujte nás o tom na náš mail. Jako odpověď Vám bude zaslán protokol k reklamaci který je nutno vyplnit a přiložit do balíčku s reklamovaným zbožím. Slouží pak jako průvodka na servis a k zpětnému odeslání po opravě. Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR. Reklamace bude vyřízena neodkladně, nejdéle ve 30denní lhůtě. Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce. (max. do 3 dnů od převzetí) Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek: 1. Při uplatňování záruční opravy (nebo výměny) je nedílnou součástí reklamační protokol. 2. Zboží bude předáno dodavateli k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě (zákazník zodpovídá za tento obal), na náklady zákazníka. 3. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno zákazníkem. Pokusy zákazníka o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci! 4. Dodavatel se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch zákazníka v co nejkratším termínu, a to nejpozději do 30 dnů. 5. Pokud bude zjištěno že se jedná o neoprávněnou reklamaci nebude brán na reklamaci zřetel a zboží bude zákazníkovi vráceno na jeho náklady nebo bude po domluvě oprava provedena za předem dohodnutou cenu. (Neoprávněnou reklamací se rozumí – zaslání nám zboží na opravu které nebylo zakoupeno u nás, reklamování zboží které bylo zničeno uživatelem a neoprávněný zásah do zařízení.)
Ostatní informace
Veškeré manuály, příručky a dokumentace jsou v cizím jazyce - převážně angličtině a český manuál (návod k obsluze) Vám bude dodán na Váš mail. Všechny elektronické zařízení a elektrospotřebiče budou dodány s českou koncovkou nebo nabíječkou na 220V. Doprava a Dodání zboží V každé aukci neboli nabídce máte uvedeno odeslání. Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty. Na vyžádání uvedeme podací číslo za účelem sledování zásilky. Platba Po zakoupení zboží můžete provést platbu on-line Vaší platební kartou přímo přes Aukro formou PayU. Upozorňujeme však, že Aukro sice oznámí provedení platby, ale peníze máme fyzicky na našem účtě až následující pracovní den a zboží vždy odesíláme až po přijetí platby na náš učet. Nebo přímo na naše č. účtu 275186668/0300 var. Symbol : je vždy karta platby, které obdržíte po nákupu na Váš mail. Do zprávy pro příjemce uveďte prosím Vaše jméno na Aukru. Nebude-li jméno na Aukru uvedeno může se stát, že je pak platba špatně identifikována. Pokud při nákupu neuvedete barvu zařízení v přepravním formuláři do poznámek, nebo nás bezprostředně po nákupu nekontaktujete s žádostí barvy na náš mail, bude odeslána barva zařízení naprosto náhodně!!! Zakoupením zboží v naší nabídce souhlasíte se zde uvedenými podmínkami!!! Děkujeme za Vaši důvěru a Váš nákup.