Naviggo-Group
Kontakt
NAVIGGO GROUP s.r.o. Na Okraji 335/42 , Praha 6 , tel: +420 777 976 946. E MAIIL : INFO@DOMOSHOP.CZ
Údaje o prodejci
Nabizíme výhradně nové originálně zabalené zboží se zárukou. Jsme přímý dovozci všech nabízených položek. Dodání přímo z našeho skladu v České Republice.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Reklamace řešíme podle standardních podmínek a platných zákonů České Republiky. Kupující může odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodů do 14 dnů od převzetí zboží. O odstoupení je povinen prodávajícího v této lhůtě informovat emailem: info@domoshop.cz - případně prostřednictvím písemného prohlášení, které připojí k vrácenému zboží. Kupující zboží vrací zpět prodávajícímu po podání oznámení o odstoupení, nejpozději však do 14 kalendářních dnů. Prodávající vrací platbu kupujícímu do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení od kupní smlouvy. Tato doba se může prodloužit v případě, že prodávající nedostal vrácené zboží nebo alespoň doklad o odeslání zboží zpět. Prodávající vrací cenu zboží i náklady na poštovné, které kupující uhradil při nákupu. Prodávající není povinen příjmout odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodů v případě, že vinou kupujícího dojde ke snížení hodnoty zboží v důsledku jeho používání nad rámec toho, co je nezbytné pro zjištění povahy, vlastnosti či fungování zboží.
Reklamace
Reklamace řešíme podle standardních podmínek a platných zákonů České Republiky. Záruční doba začíná ode dne převzetí balíku kupujícího. Na nové zboží poskytujeme záruku 24 měsíců. Při případné reklamaci je nutné předem informovat na email: info@domoshop.cz kam zašlete důvod reklamace a popřípadě i fotodokumentaci která ulehčí celý proces reklamace. Zboží je nutné poslat na adresu NAVIGGO GROUP S.R.O. Dědinská 893/29 , Praha 6, 16 100 . Balíky zaslané na jinou adresu nepřebíráme. Vaši reklamaci se snažíme vyřídit v nejkratším možném čase a to obvykle do 7 dnů. Při složitějším případu, nejdéle dle zákona do 30 dnů od převzetí balíku. Balíky zaslané na dobírku nevyzvedáváme. Dále můžete k balíku zaslat písemný dokument ve kterém uvedete důvod reklamace a přezdívku na aukru, pokud účet na aukru nemáte tak jméno a adresu kam byl balík zaslán. Ulehčí a urychlí se celý proces reklamace. Reklamaci řešíme: Opravou, výměnou, vrácení peněz nebo dle dohody slevou zakoupeného výrobku. Vrácení zboží prodejci hradí kupující na své vlastní náklady a to ve všech případech (výměna, vrácení, reklamace).
Ostatní informace
Osobní odběr je možný pouze při platbě převodem, k vyzvednutí na adrese Na Okraji 335/42, 162 00, Praha 6. V případě osobního odběru je nutné nás nejpozději 1 den předem kontaktovat a osobní odběr si domluvit na tel: 777 976 946. Pokud zároveň není zboží zakoupeno přes obchodní portál Aukro, nezaručujeme, že dané zboží bude v den odběru dostupné. Zboží zasíláme pouze po České Republice, v současné době bohužel nezasíláme zboží do zahraničí.