Kontakt
Aukro účet prodejce Orbitak adresa: Michal Matura, Karla Hynka Máchy 5403/7, 722 00 Ostrava Třebovice e-mail: info@orbitakpostcard.cz mobil: +420 603 885 140 datová schránka: 7us8hth Identifikační číslo (IČO): 18114130 * fyzická osoba zapsaná v Živnostenském rejstříku od 26. 5. 1992 Raiffeisenbank účet číslo: 967393967 / 5500 • IBAN: CZ8955000000000967393967 • BIC: RZBCCZPP Komerční banka účet číslo: 967967967 / 0100 • IBAN: CZ4601000000000967967967 • BIC: KOMBCZPPXXX • v případě platby eurem ze zahraničí nás prosím kontaktujte, pošleme Vám aktuální přepočet částky k zaplacení • in case of euro payment from abroad, please contact us, we will send you the current conversion of the amount to be paid
Údaje o prodejci
Prodejce Orbitak Internetovým prodejem pohlednic a dalších sběratelských zajímavostí se zabýváme již od roku 2005 a na našem uživatelském aukro účtu Orbitak najdete nabídku klasických aukcí s přihazováním, kterou průběžně doplňujeme o další zajímavé položky. V případě, že budete mít zájem o více položek z naší nabídky, které končí v různých termínech, můžeme po předchozí domluvě s celkovým vyúčtováním počkat (standardně nabízíme 14 dní od první zakoupené položky). Samozřejmostí je také sloučení všech zakoupených položek do jedné zásilky za jedno poštovné.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Jako kupující máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni převzetí zboží. Pokud se rozhodnete od smlouvy odstoupit, informujte nás o tom e-mailem nebo telefonicky. Zároveň nám bez zbytečného odkladu zašlete zakoupené zboží zpět na naši kontaktní adresu doporučenou zásilkou. Po jejím obdržení Vám bude v plné výši vrácena kupní cena včetně zaplacených přepravních nákladů. Náklady spojené s vrácením zboží hradí v plné výši kupující. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám odešlete zboží zpět do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy.
Reklamace
Případnou reklamaci se ve většině případů snažíme řešit smírným způsobem ve prospěch kupujícího bez zbytečného prodlení (maximálně do 14-ti dnů). Pokud by však nastala situace, že k dohodě nedojde, má kupující možnost podat návrh na mimosoudního řešení sporu. V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku a prodávajícím (podnikatelem), vyplývajícího z kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci. Je možné tak učinit prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně.
Ostatní informace
• zásilky odesíláme obvykle do tří pracovních dnů po obdržení platby na adresu kupujícího registrovanou na serveru Aukro.cz • o způsobu platby a následné zásilky do zahraničí se prosím informujte předem, zahraniční zásilky standardně odesíláme jako prioritní (nepojištěné proti ztrátě), doporučená (rekomando) zásilka za vyšší poštovné pouze na přání kupujícího • doklad o koupi Vám zašleme na vyžádání • na dotazy ohledně našich nabídek nebo vyúčtování zakoupených položek ve většině případů odpovídáme do 24 hodin od jejich obdržení Děkujeme za Váš zájem o naše Orbitak nabídky ;o)