Patron23
Kontakt
Obchodní oddělení - zákaznický kontakt: Modely od Patrona Vojtáček Josef Telefon: +420 724 195 535 E-mail: info@modelyodpatrona.cz Adresa: Husova 1839 431 11 Jirkov IČO provozovatele: 49880748 DIČ provozovatele: CZ6706151892 Živnostenský list vydaný v Jirkově dne 14.3.1994 evidenční číslo: 350303-945-01 Jsme plátci DPH Máte-li nějaké otázky, nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám je zodpovíme.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Právo na odstoupení od smlouvy (Pouze u nových a nepoužitých věcí, nevztahuje se na použité a bazarové zboží) Spotřebitel, který zakoupil zboží jinak než osobně a bylo mu doručeno libovolnou přepravní službou, má v souladu s Občanským zákoníkem právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pro odstoupení od smlouvy je třeba písemně dodavateli oznámit odstoupení od smlouvy a poté zaslat dodavateli kompletní zboží v nepoškozeném obalu, bez známek užívání, nerozbalené. * Spotřebitel, který zakoupil zboží na dobírku a zboží si nevyzvedne, je povinen uhradit prodejci náklady na poštovné a balné v ceně dobírky převodem na účet. Prodávající spotřebitele na tuto skutečnost upozorní v e-mailu. V případě, že spotřebitel částku za poštovné a balné neuhradí, bude mu účtováno penále z prodlení smluvní úrok 5.0 % denně ze zůstatkové dlužné částky. Pohledávka bude předána do správy finančního oddělení.
Reklamace
Reklamační řád: na zakoupené nové modely (névstahuje se to na použité/bazarové) na Aukru i v e-shopu AAA AUTO-MODEL je poskytována dvouletá záruční lhůta, která začíná běžet dnem převzetí zboží. Sběratelské modely nejsou určeny na hraní dětem. Pokud po obdržení zásilky shledáte zboží vadným, nezbývá nic jiného než jej reklamovat. Průběh a provedení reklamace. Zboží, které reklamujete, je nutné vrátit v původním obalu, který je u modelů nedílnou součástí zboží, společně s originálem faktury, která slouží zároveň jako záruční list. Vhodné je přiložit písemné vyjádření obsahující popis vady * a Váš návrh na řešení reklamace. Reklamaci je možné řešit dohodou a) výměnou zboží za bezvadné b) vrácením peněz v případě, že již zboží nebude skladem. O dalším postupu Vás budeme informovat do 5-ti pracovních dnů od doručení reklamovaného zboží buď e-mailem nebo telefonicky. Reklamace jsou standardně vyřizovány do 30 dnů. O výsledku reklamace budete písemně informováni. Při oprávněné reklamaci pošleme zákazníkovy nové zboží. Pokud dané zboží nebude skladem, může si zákazník vybrat náhradu ve stejné výši (v případě dražšího zboží, doplatí rozdíl), nebo mu bude vrácena celá částka za poškozené zboží. Reklamované zboží vraťte po předchozí domluvě. V žádném případě, jej nezasílejte na dobírku. DOBÍRKA NEBUDE PŘEVZATA ! Reklamace bude považována za neoprávněnou v případě, že k poškození výrobku došlo při neodborném zacházení nebo používáním výrobku. Nárok na uplatnění reklamace zaniká rovněž v případě poškození zboží při přepravě. Tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí zásilky. Vždy si zásilku pečlivě překontrolujte! Při převzetí poškozené zásilky prodávající za její reklamaci u přepravce nepřebírá zodpovědnost a neodpovídá ani za případné poškození jejího obsahu. * - v emailu zašlete foto pro snadnější posouzení reklamace