PremiumNabytek
Kontakt
PREMIUM NÁBYTEK Pracovní doba: pondělí - pátek: 8-17, sobota: 9-13 Mobil: (+420) 721 296 927 Skype: premiumnabytek@seznam.cz Mail: premiumnabytek@seznam.cz
Údaje o prodejci
PREMIUM NÁBYTEK Pracovní doba: pondělí - pátek: 8-17 sobota: 9-13 Mobil: +420 721 296 927 Skype: premiumnabytek@seznam.cz Mail: premiumnabytek@seznam.cz Bankovní účet: 000000-3060137053/0800
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Pravidla vrácení zboží: Kupující má právo vrátit zboží bez uvedení důvodu do 14 dní od data obdržení produktu. Veškeré náklady spojené s vrácením zboží jsou pokryty kupujícím. Logistické centrum (sklad, na který zboží se odesílá), je situováno v Polsku: Nowa Wieś Książęca 1A 63-640 Bralin Výrobek by neměl být opatřen značkou použití a měl by mít originální obal. V případě čalouněného nábytku vyrobeného na základě individuální objednávky není možnost odstoupení od kupní smlouvy nebo vrácení. Vzhledem k technologickým omezením a individuálnímu nastavení monitoru se mohou barvy nábytku a tkanin zobrazené na obrazovce lišit od skutečných barev nabízeného nábytku. Barvení vzorníků tkanin je ilustrativní a nepředstavuje základ pro stížnosti.
Reklamace
Typ záruky: výrobce/distributor Záruční doba: 24 měsíců Doba uplatnění záruky: 2 roky Způsob provádění záruky stanoví ručitel v záručním dokladu. Záruční doba je dva roky od data dodání Zboží Kupujícímu, pokud v dokladu o záruce není uvedeno jinak. Jak si můžete stěžovat? Náš internetový obchod usiluje o to, aby výrobky, které prodáváme, byly nejvyšší kvality. V případě podání stížnosti nám záleží na tom, aby proces její řešení byl na nejvyšší úrovni. Stížnosti jsou posuzované do 21 pracovních dní od obdržení e-mailu, který obsahuje následující údaje: - údaje o kupujícím, - naskenovaný doklad o zakoupení (účtenka/daňový doklad), - podrobnosti o stížnosti (na co a proč se stěžujete, datum, místo a okolnosti vzniku stížnosti). Pokud je stížnost přijata, zpáteční doprava stojí prodávajícímu. Čas odstoupení od smlouvy: 14 dní. Náklady na vrácení zboží jsou pokryty kupujícím. Logistické centrum (sklad, na který zboží se odesílá), je situováno v Polsku: Nowa Wieś Książęca 1A 63-640 Bralin Další informace: Vzhledem k technologickým omezením a individuálnímu nastavení monitoru se mohou barvy nábytku a tkanin zobrazené na obrazovce lišit od skutečných barev nabízeného nábytku. Barvení vzorníků tkanin je ilustrativní a nepředstavuje základ pro stížnosti. Pokud strana rohových sedaček je na výběr, patří on k zákazníku a nepředstavuje základ pro stížnosti v případě špatného výběru.
Ostatní informace
Dodací lhůta, pokud není uvedeno jinak, je do 21 pracovních dní. Dopravy dodáváme mezi 6 a 23 hodinou. Doprava je prováděná vlastní, bezpečnou přepravou. Jeden den předem budeme Vás informovat o době dopravy. V případě odmítnutí převzetí platí se nová doba dodání - do 21 pracovních dní od dne odmítnutí. ŘIDIČ NEMÁ POVINNOST PRO NESENÍ NÁBYTKU DOVNITŘ, obvykle - pokud mu to umožňuje čas - může nabídnout placenou pomoc - částku stanovenou u řidiče. Výrobce si vyhrazuje právo provádět strukturální změny nabízených modelů nábytku bez změny jejich celkového charakteru. Vzhledem k technologickým omezením a individuálnímu nastavení monitoru se mohou barvy nábytku a tkanin zobrazené na obrazovce lišit od skutečných barev nabízeného nábytku. Barvení vzorníků tkanin je ilustrativní a nepředstavuje základ pro stížnosti. Záruční doba: 24 měsíce. Při nákupu s platbou pří převzetí nábytku: čalouněného, neprefabrikovaného nebo o celkové ceně od 15 000 korun požádáme o zálohu ve výše víceméně 10% hodnoty nábytku, ve výjimečných případech (kupř. netypická barevní kombinace) až do 20%. V případě volby platby pří převzetí je možné pouze platba v hotovosti. Nábytek je většinou vyroben ručně, takže rozměry se mohou lišit od uvedených o +/- 4 cm. Cena nezahrnuje viditelné na fotografiích výzdoby! Ceny doprav týkají se Česka, v ostatních státech podle domluvy. Doba dodaní může se ve výjimečných případech par dní prodloužit. V důsledku koronavirusa nemůžeme teď bohužel slíbit dodržovaní dodací lhůty nábytku, moc se omlouváme a děkujeme za pochopení na možné opoždění pří dodaní.