ToodletBoot
Kontakt
Jméno: Filip Nykodým Subjekt: OSVČ IČO: 14048884 E-mail: aukro@toodlerboot.cz Neplátce DPH.
Údaje o prodejci
Zabýváme se prodejem sběratelských předmětů, zastavárenským prodejem, prodejem spotřební elektroniky a počítačové techniky.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Definice pojmu| Sběratelský předmět je objekt v jakékoli kategorii zboží, který má zvláštní přidanou hodnotu( Například: starožitnosti, numistanika, filatelie,sběratelské herní předměty, vzácné předměty, karty atd.) Poskytujeme doživotní záruku pravosti na veškerý sběratelský materiál (mince, odznaky, medaile atd.). Pokud se rozhodnete vrátit zboží během 14denní lhůty a při kontrole se ukáže, že zakoupený sběratelský předmět nese známky znehodnocení nebo jakékoliv změny stavu snižující jeho hodnotu, budete povinni uhradit vzniklou škodu v plné výši. Není-li určeno jinak, délka záruční lhůty je stanovena ve výši 12 měsíců na použité zboží a 24 měsíců na nové zboží. Kupující - Spotřebitel je povinen zaplatit za zakoupené/vydražené zboží do 10 dnů od zakoupení/ukončení aukce, pokud tak neučiní, prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy. Více ve znění obchodních podmínek AUKRO s.r.o.. Kupující - Spotřebitel má ze zákona právo odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti (14) dnů ode dne převzetí Zboží bez udání důvodů, není-li zboží nabízeno jako nefunkční a tedy bez možnosti vrácení. Vedle práva odstoupit má Kupující - Spotřebitel dle § 1832 OZ nárok na vrácení peněžních prostředků včetně nákladů na dodání Zboží, které na základě kupní smlouvy převzal (pokud nebyla doprava zdarma). Kupující má nárok na vrácení účelně vynaložených prostředků spojených s vrácením zboží prodávajícímu v rámci reklamačního řízení/vrácení zboží ve 14 denní lhůtě, pokud je prokáže.
Reklamace
Průběh reklamace: Zákazník odešle zpět zboží v rámci reklamace/vrácení ve 14 denní lhůtě. Zboží musí být doručeno nepoužité, nepoškozené, kompletní a ve stavu, v jakém bylo příjemci doručeno. Vyhrazujeme si práva uznat či zamítnout reklamaci na základě charakteru, stavu a tipu závady zboží. V případě schválení reklamace bude zákazníkovi uhrazena cena zboží v plné výši, případně v hodnotě, která odpovídá stavu zboží závisle na jeho kompletním stavu a opotřebení způsobených zákazníkem. Zákazník nemá nárok na proplacení nákladů spojených s doručením zboží zpět prodávajícímu. Záruka se nevztahuje na kompatibilitu, pokud zakoupené zboží není kompatibilní s vámi již vlastněným zbožím nebo nevíte jak/ neumíte zboží zapojit, zprovoznit, nejedná se o závadu produktu ani o chybu prodejce a reklamaci vám neuznáme. Svým příhozem do aukce nebo zakoupením zboží v nabídce "Kup teď" prohlašujete, že jste přípustným příjemcem smluvní záruky ve smyslu NOZ(nového občanského zákoníku), je-li aplikována a také tím vyjadřujete souhlas s obchodními podmínkami zde uvedenými.
Ostatní informace
Vyhrazujeme si právo na zrušení příhozu od uživatelů bez hodnocení, s negativním hodnocením a u neověřených uživatelů. Doprava: Možnosti doručení zboží jsou vždy specifikovány v konkrétní aukci. V případě že Vám bude zásilka doručena s viditelným poškozením, nebo máte podezření že s ní kurýr nakládá nepatřičně, je nutné s kurýrem sepsat zápis o škodě. Ten následně slouží k nárokování odškodného v případě, že by byl poškozen i obsah zásilky. Zároveň se doporučuje při převzetí zkontrolovat stav a obsah zásilky. V případě zaslání zboží přepravní službou se vždy ručí za zásilky stejným způsobem a pouze do výše, jako za ně ručí přepravce. Ačkoliv se vždy budeme snažit aby Vámi zakoupené zboží bylo odesláno přepravní službou odpovídající ceně a charakteru zboží, mějte prosím na vědomí, že v případě že se zásilka poškodí při přepravě, můžeme Vám vrátit peníze pouze v takové výši, jaká je částka odškodného uznaná přepravní společností a to pouze v případě, že zvolený způsob přepravy zahrnuje pojištění zásilky. O vzniku škody nebo ztrátě zásilky je nutné neprodleně informovat prodejce a to nejpozději do 48 hodin od dodání zásilky. Obecné informace o pojištění zásilek Zásilkovna - bez pojištění proti poškození nebo ztrátě zásilky. Kurýrní služba DPD - pojištění proti poškození a ztrátě zásilky do výše až 50 000,-Kč.