_oemvwshop_
Kontakt
TSE s.r.o. Karpatské námestie 10A 83106 Bratislava Slovakia ICO: 50326031 IC DPH SK: SK2120286432 IC DPH CZ: CZ684078441 Naše firma je registrována jako plátce DPH v české republice. Všechny Doklady jsou vystavovany s 21% DPH. Součástí každé objednavky je daňový doklad.
Údaje o prodejci
Naše firma TSE s.r.o. se zabývá výhradně prodejem originálních díly pro vozy koncernu VW Group od roku 2013. Všechny naše díly jsou nové, originální a v originálním balení přímo od výrobce. Na tovar se vztahuje 2 létá záruční doba. Máme v ponuce kompletní sortiment pro koncernové vozy Audi VW Skoda Seat. Všechny ceny su včetně DPH s daňovým dokladem Tovar je možné vyzvednout na místě expedice - platba pouze kartou! Adresa expedice tovaru: Vanova 3180 27201 Kladno
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Odstoupení od kupní smlouvy V souladu s § 53 odst. 6 občanského zákoníku má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je nutno nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum doručení zboží prodávajícímu). Kupující zašle na vlastní náklady zboží na adresu prodávajícího - Expedicni adresa / adresa pro vraceni : TSE s.r.o., Vanova 3180, 27201 Kladno , Ceska Republika, Tel 601 334 444 Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou službou, dobírka nebude přijata. Zašlete nám písemnou zprávu obsahující informaci o odstoupení od smlouvy. Zde by mělo být uvedeno Vaše jméno a adresa, datum nákupu a specifikace vráceného zboží. Pro kladné vyřízení Vašeho odstoupení od smlouvy musí být dodrženy tyto náležitosti: zboží musí být v nepoškozeném originálním obalu, musí být kompletní včetně etiket a dalších doplňků, musí být nepoškozené, nesmí být použité, musí být přiložen originální doklad o koupi. Zboží posílejte doporučeně (nikoli na dobírku). Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů po kladném vyřízení reklamace. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek neakceptujeme odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.
Reklamace
Reklamační řád: V případě vady zboží, která se projeví v průběhu záruční doby, má kupující nárok na bezplatnou opravu nebo výměnu. Pro správné uplatnění reklamace je nutné nejprve nás kontaktovat a dohodnout postup reklamace, kontakt je možný osobně, telefonicky, e-mailem nebo písemně. V případě zasílání reklamovaného zboží zpět prodávajícímu je nutné, aby byl již proveden výše uvedený první kontakt. Bez předchozí dohody nebude reklamované zboží přijato k reklamaci, prodávající má právo zásilku odmítnout. Povinnosti kupujícího Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností: - na e-mailovou adresu : info@oemvwshop.com - klasickou poštou na adresu provozovatele TSE s.r.o. Karpatské námestie 10A 83106 Bratislava Slovakia - telefonicky na číslo +420 601 334 444 - osobním doručením na expedicni adrese: TSE s.r.o. Holečkova 17 15000 Praha Ceska republika Povinnosti prodávajícího Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Při uplatnění reklamace je nutno předložit: reklamované zboží v originálním obalu bez porušené pečetě, stručný popis závady. Reklamace uplatněná v záruční době Záruční podmínky: Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech: poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí), porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou, neodborným zacházením, zboží bylo poškozeno živly, zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním. Rozbití zboží během přepravy Reklamace pocas přepravy se uplatňuje u přepravní společnosti.