adamwilliam
Kontakt
e-mail: the-movie-store@seznam.cz Telefon: 720 495 001 (pro komunikaci používejte e-mail, bývám často mimo území ČR) Dobrý den, děkuji za Váš nákup a prosím o přečtení a dodržení níže uvedených pokynů. Po zakoupení zboží uveďte při bankovním převodu jako variabilní symbol číslo aukce nebo jedné z nich a do zprávy pro příjemce jméno a příjmení kupujícího. Možnosti platby: PayU: online platba přes Aukro bankovní účet vedený u mBank: 670100-2201323622/6210 Pokud nebude platba přijata do 5 pracovních dnů, tak bude zboží poskytnuto k dalšímu prodeji, delší doba rezervace není po předchozí dohodě možná.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
U smluv uzavřených distančním způsobem (na dálku) může kupující spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující spotřebitel v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Kupující spotřebitel je oprávněn od smlouvy odstoupit před odesláním zboží z e-shopu. Odstoupení od smlouvy kupující spotřebitel prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující spotřebitel nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží. Prodávající je povinen kupujícímu spotřebiteli vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího spotřebitele přijal. Jestliže kupující spotřebitel zvolil při vracení zboží jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy je kupující spotřebitel povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující spotřebitel. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a odečíst jej od vrácené částky. Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby a u smluv o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost.
Reklamace
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. Při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady je kupující povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo (způsob vyřízení reklamace) si zvolil. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy. Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní. Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do pěti pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci kupujícího spotřebitele, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím spotřebitelem písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Prodávající se zavazuje o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS. U oprávněné reklamace náleží kupujícímu spotřebiteli náhrada účelně vynaložených nákladů. Záruka na prodávané zboží je 2 roky, tato záruka se netýká pouze výjimek uvedených v Obchodním zákoníku.
Ostatní informace
Detailní informace k dopravě a doručení při zakoupení zboží: Zboží bude odesláno ze smluvního skladu v zahraničí a doba dodání je 10-40 pracovních dní od přijetí platby. Při zakoupení více předmětů najednou, nelze účtovat pouze jedno poštovné, zboží je odesíláno jednotlivě z různých skladů. Ve výjimečných případech dojít k zadržení zboží celními orgány a jeho proclení nebo vyměření DPH. V tomto případě budou prodejcem proplaceny náklady spojené s proclením na základě daňového dokladu vystaveného Českou poštou, s.p. Pokyn k odeslání zboží bude předán na sklad 2.pracovní den po připsání částky na účet, pokud nebude individuálně dohodnuto jinak. Kupující nebude informován o odeslání zboží, s výjimkou případu, kdy o to sám nepožádá. Faktura bude vystavena a zaslána e-mailem pouze na žádost kupujícího, jinak slouží jako doklad o zakoupení zboží potvrzovací e-mail o nákupu z Aukra. V případě, že zboží bude odesláno na adresu uvedenou ve formuláři přepravy a vinou kupujícího nebude možností České pošty, s.p. nebo jiného přepravce ho řádně doručit vinou příjemce (špatně uvedená adresa ve formuláři přepravy, neoznačení domovního zvonku, nevyzvednutí zásilky na poště apod.) a zboží bude vráceno zpět na sklad, bude kupujícímu za nové odeslání účtována znovu částka za poštovné. Tato částka bude kupujícímu odečtena v případě požadavku na vrácení platby, která bude zaviněna kupujícím a vyplývá z výše nedodržených podmínek pro bezproblémové doručení.