angero3
Kontakt
Adresa: Eva Rožátová Svépomoc 682 391 02 Sezimovo Ústí 2 IČO: 71547380 Firma není plátce DPH email: info@jmstore.cz tel: +420 702 123 845
Údaje o prodejci
Eva Rožátová Svépomoc 682 391 02 Sezimovo Ústí 2 IČO: 71547380 Firma není plátce DPH Vzorková prodejna: Svépomoc 682 391 02 Sezimovo Ústí Otevírací doba: Po - Pá 9:00-12:00 13:00 - 17:00 Na tomto účtu nabízíme našim zákazníkům zboží, které bylo staženo z prodeje, popř. od zákazníků z důvodu drobných, většinou mechanických vad. Tyto vady byly naší firmou odstraněny a nyní je zboží opět plně funkční (pokud není uvedeno jinak) nabízeno k prodeji. Na nabízené zboží poskytujeme záruku na jakost po dobu 12, nebo 3 měsíců. Informace o délce záruky je uvedena u každé nabídky. Tato záruka může být uplatněna pouze u naší firmy. Záruku nelze uplatňovat v servisních sítích nabízených značek.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
V případě, že nejste se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu vrátit. My Vám dle vašeho přání zboží vyměníme nebo vrátíme peníze. Jak postupovat při odstoupení od kupní smlouvy a) Odstoupení od kupní smlouvy provádí ten, kdo zboží objednal, a to ve lhůtě 14 kalendářních dní ode dne převzetí zboží. Prosíme o sdělení telefonního čísla nebo e-mailové adresy pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti. b) Zboží zašlete nejpozději do 14 kalendářních dnů od obržení zboží na adresu: Eva Rožátová Svépomoc 682 391 02 Sezimovo Ústí 2 d) Zboží zasílejte nepoškozené a neopotřebené, nejlépe v originálním obalu. Do balíku vložte průvodní dopis, kde uveďte číslo Vašeho účtu a informaci o odstoupení od kupní smlouvy. e) Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme. f) V případě zasílání televizorů doporučujeme přístroj zabalit do dvou obalů tak, aby nedošlo k poškození zásilky. e) V případě nejasností se na nás před odeslání obraťte prostřednictvím emailu. Adresa pro zaslání: Eva Rožátová Svépomoc 682 391 02 Sezimovo Ústí 2 email: info@jmstore.cz tel: 702 123 845 Vyřízení odstoupení od kupní smlouvy Vyřizujeme v nejkratší možné době, nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy. Upozorňujeme na skutečnost, že nejsme povinni vrátit peníze dříve, než nám bude zboží doručeno nebo prokázáno jeho odeslání. V případě odstoupení od kupní smlouvy formou žádosti o výměnu zboží vám novou zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet. V tomto případě vracíme i náklady na přepravu původní zásilky z nás k zákazníkovi. Náklady na přepravu (zaslání) zboží od zákazníka k nám hradí zákazník.
Reklamace
Na nabízené zboží poskytujeme záruku na jakost v době 12, popř. 3 měsíců od převzetí zboží. Jak postupovat při reklamaci a) Reklamuje ten, kdo zboží objednal. b) Reklamaci nahlašte na emailové adrese info@jmstore.cz . c) Na základě Vašeho emailu se Vám ozveme, zašleme Vám potřebné dokumenty a domluvíme se s Vámi na vhodném způsobu přepravy. e) Chcete-li vyměnit poškozené zboží, zašlete vždy kompletně celý výrobek. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část. Vyřízení reklamace Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem odeslání zásilky zákazníkem. U zboží reklamovaného na prodejnách začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci. Vyřízení reklamace se váže na povahu závady, tj. zákazník má právo na dodání nové věci bez vady, výměnu součásti, odstoupení od smlouvy, bezplatné odstranění vady nebo slevu. V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejte vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet. Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, doporučujeme vše nafotit a co nejdříve informovat naši společnost.
Ostatní informace
Na tomto účtu nabízíme našim zákazníkům zboží, které bylo staženo z prodeje, popř. od zákazníků z důvodu drobných, většinou mechanických vad. Tyto vady byly naší firmou odstraněny a nyní je zboží opět plně funkční (pokud není uvedeno jinak) nabízeno k prodeji. Na nabízené zboží poskytujeme záruku po dobu 12 měsíců. Tato záruka může být uplatněna pouze u naší firmy. Záruku nelze uplatňovat v servisních sítích nabízených značek. Osobní odběr zboží Objednané produkty lze vyzvednout na našich pobočkách v Sezimově Ústí a v českých Budějovicích. Adresy Sezimovo Ústí JM servis sr.o. Svépomoc 682 391 02 Sezimovo Ústí 2 Otevírací doba: Po-Pá 9:00-12:00 13:00-17:00 České Budějovice JM servis s.r.o. Husova třída 116/97 370 05 České Budějovice Otevírací doba: Pondělí 13:00-17:00, Středa 9:00-13:00.