anvanshop
Kontakt
Martin Dobrkovský Veská 149 53304 Sezemice emailová adresa: anvanshop@seznam.cz
Údaje o prodejci
Martin Dobrkovský, Veská 60, 53304 Sezemice, zapsaná v živnostenském rejstříku vedeném v Pardubicích, neplátce DPH, IČ: 76595544, email: anvanshop@seznam.cz, číslo účtu pro platby: 248270039/0300 (Poštovní spořitelna a.s.)
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Odstoupení od smlouvy V souladu s ustanovením § 1829 obč. zák. má kupující právo ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od kupní smlouvy. Formulář vhodný pro odstoupení od smlouvy je umístěn na internetových stránkách prodávajícího. Kupující může k odstoupení od smlouvy užít i jiný způsob, užití uvedeného formuláře je však důrazně doporučena. Odstoupí-li kupující od smlouvy, odešle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku kupujícím zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání prodávajícím nabízený). Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu nese v plné výši kupující. Kupující odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Kupující nemůže odstoupit od smluv uvedených v § 1837 zák. 89/2012 Sb. Prodávající je oprávněn, do doby převzetí zboží kupujícím, odstoupit od kupní smlouvy v případě okolností znemožňujících mu dodání objednaného zboží kupujícímu. Formulář pro odstoupení zboží naleznete zde: https://www.anvan.cz/reklamace_anvan.pdf
Reklamace
Reklamační podmínky 1. Kontrola dodávky Doporučujeme, aby kupující zkontroloval obsah dodávky při převzetí balíku od dopravce. Pokud obsah dodávky není kompletní, zboží je poškozeno nebo zboží neodpovídá uvedenému na přiložené faktuře, reklamuje kupující zásilku přímo u dopravce. Není-li možné z objektivních důvodů provést kontrolu dodávky hned při převzetí zásilky od dopravce, je kupující povinen tak učinit bez zbytečného odkladu do 24 hod a o zjištěných závadách neprodleně informovat prodávajícího. Je-li kupujícím spotřebitel, je výše uvedený způsob doporučen, tím však není dotčeno právo spotřebitele reklamovat zboží přímo u prodávajícího v zákonných lhůtách. 2. Vrácení zboží Zákazník má právo v případě jakékoli nespokojenosti se zaslaným zboží toto zboží vrátit a požadovat za něj peníze nebo jiné zboží. Toto právo má zákazník ve lhůtě 14 dnů po obdržení (převzetí) zboží. Vrácením se rozumí předání zboží přímo zasílateli (prodejci). Náklady na poštovné při vrácení zboží hradí prodejce. Peníze za zboží budou zákazníkovi vráceny převodem na jeho účet a to v zákonné lhůtě po fyzickém obdržení zboží. Zákazník má právo na vrácení zboží bez udání důvodu. Vrácené zboží musí být kompletní včetně veškerého příslušenství, nepoškozené, bez známek opotřebení a v originálním obalu. Pokud by došlo k poškození zboží, ze strany spotřebitele (kupujícím), pak mu bude naúčtována nevrácená hodnota zboží, které v této 14 denní lhůtě dodal. Tato částka bude započtena na vrácenou kupní cenu. Peníze vracíme dle zákona, jak na zboží, tak dle novely zákona i za poštovné a balné. Peníze za zboží budou kupujícímu vráceny převodem na jeho účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. 3. Doprava reklamovaného zboží Reklamované zboží musí zákazník zaslat (ne na dobírku!) na místo uplatnění reklamace (dodavateli). Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží. V případě zájmu může být po dohodě zboží zákazníkovi zasláno (poštou nebo jinou přepravní firmou). Zboží zasílejte pouze Českou poštou, vrácené zboží zasláno na dobírku nebude přijato! 4. Neoprávněná reklamace Při neoprávněné reklamaci (nebude-li zjištěna oznámená závada, nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky) může prodávající po kupujícím, který není spotřebitelem požadovat úhradu vzniklých nákladů za testování, opravu) podle aktuálního ceníku servisních výkonů. Formulář pro reklamaci zboží naleznete zde: https://www.anvan.cz/reklamace_anvan.pdf