camera_alt
bronzdekor
Datum registrace: 12. září 2010, 23:22:55 Naposledy přihlášen: 15. dubna 2024, 20:36:14
Kontakt
email: info@brokdecor.com
Reklamace
- Přišla Vám poškozená zásilka? Příjemce může zásilku s výhradou převzít. O rozsahu poškození je kurýr povinen na místě sepsat zápis, jehož kopii obdrží i příjemce. V případě poškozeného obsahu balíku, příjemce musí neprodleně/nejpozději však do jednoho pracovního dne obrátit se na nás e-mailem - Zvenčí nepoškozený balík, ale poškozený obsah balíku Příjemce se musí neprodleně obrátit na nás e-mailem. Zásilku (obsah, obal, výplňové materiály) nafoťte a nic nevyhazujte.
Ostatní informace
Vaši platbu očekáváme do 5 dnů. Poté bude Vaše objednávka automaticky stornována.