chulabazar
Kontakt
Lukáš Jadlovský Třída Vítězství 13/14 353 01 Mariánské Lázně Tel: +420 608 770 133 Email: bazar@chula.cz www.chula.cz
Údaje o prodejci
IČ: 03483932 DIČ: Není plátce DPH ČÚ: 2900679791 / 2010 (FIO banka)
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
- Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal. - Nejedná-li se o případ uvedený výše či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů od převzetí zboží. - Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. - Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího bazar@chula.cz - V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. - Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. - V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti 14 dnů od odstoupení a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal nebo dle dohody. - Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. - Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí. - Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. - Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
Reklamace
Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem a právním řádem platným v České republice. Zboží lze reklamovat u prodejce dle podmínek reklamačního řádu na emailové adrese bazar@chula.cz. Povinnosti kupujícího - Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. - Kupující může oprávněnou reklamaci podat poštou na adresu provozovatele. - Kupující je povinen doložit doklad o vlastnictví zboží (kopie faktury). Povinnosti prodávajícího - Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 5 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak. - Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Reklamace, uplatněná v záruční době - Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. - Ke každému zboží je přikládán doklad o koupi, který zároveň slouží jako záruční, pokud není přiložen originální záruční list (závislé na výrobci). - Převzetím zboží stvrzuje zákazník souhlas se záručními podmínkami. - Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá od dopravce. - Pokud odběratel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi dokladem a skutečně dodaným zbožím (v druhu nebo množství) nebo neobdržel se zásilkou správně vyplněný doklad, je povinen podat ihned (nejpozději do 72 hodin) písemně zprávu adresovanou na adresu podnikatele. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána. Záruční podmínky - Délka záruky je uvedena v aukci, eventuelně na dokladu o prodeji nebo záručním listu. - Tato doba začíná dnem vystavení dokladu a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravně. - V případě výměny se záruční doba neprodlužuje. - Zboží musí být v původním obalu v úplném stavu včetně příruček a ostatního příslušenství. - Ke každé položce musí být připojen dokladu o koupi a přesný popis závad a četnost výskytu. Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech - Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí, viz. doprava zboží). - Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou. - Neodbornou instalací, zacházením či obsluhou, použitím, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou. - Používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci. - Zboží bylo poškozeno živly. - Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci. - Zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN.
Ostatní informace
Elektronická evidence tržeb je zde prováděna v BĚŽNÉM REŽIMU Podle zákona o evidenci tržeb Je prodávají povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.