e362481
Kontakt
Martina Reichmannová náměstí Svobody 77 664 42 Modřice Česká republika tel. 739 623191 (8.00 - 20.00 hod.) IČ 17170184 DIČ CZ7907273968 Nejsem plátce DPH.
Údaje o prodejci
Martina Reichmannová náměstí Svobody 77 664 42 Modřice Česká republika tel. 739 623191 (8.00 - 20.00 hod.) IČ 17170184 DIČ CZ7907273968 Nejsem plátce DPH.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží. Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku. Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.
Reklamace
Zákazník je povinen si zásilku před převzetím od přepravní služby řádně zkontrolovat, obal i obsah zásilky. Pokud zákazník zjistí nějaké nesrovnalosti nebo poškození zboží, je povinen o tomto neodkladně informovat prodávajícího na tel. čísle +420 739 623191 a zboží od doručovatele nepřevzít. Na poškození vzniklá následkem přepravy od dodavatele ke kupujícímu se nevztahuje záruka od výrobce. Záruční doba prodávaného zboží je ze zákona 24 měsíců a začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění u takového zboží, kde to umožňuje zákon. Storno objednávky je možné provést emailem na adrese reichmanndusan@gmail.com kdykoliv, pokud již nebylo zboží odesláno na zákazníkovu adresu.
Ostatní informace
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Toto ustavení se týká jen plateb kartou nebo plateb v hotovosti při osobním předání zakoupeného zboží. Účtenku zašlu na email kupujícího. Případně přibalím vytištěnou účtenku do odesílaného balíčku, ale tuto žádost mi kupující musí předem oznámit. V případně ostatních platebních metod (platba bankovním převodem, rychlá online platba prostřednictvím přímého bankovnictví, platba na dobírku) vystavím klasický daňový doklady bez povinných EET náležitostí, a to pouze na vyžádání.