galholka
Kontakt
galholka@seznam.cz
Údaje o prodejci
Zboží prodejce odesílá do 5ti pracovních dnů od připsání platby na bankovní účet. Výjimku tvoří dovolená nebo nemoc. IČO 61979520 galholka@seznam.cz
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží 1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit, a to i bez udání důvodu. 2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží na jeho přání vyrobeno, upraveno nebo ojbednáno dle zákazníkovi velikosti. 3. Kupující je povinen před vrácením zboží o tomto prodejce písemně informovat (mailem nebo poštou). Zboží je nutné zaslat na zpáteční adresu skladu uvedenou na obálce. 4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez vad způsobených užíváním a bezpečně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Prodejce má právo nedostatečně zabalený či při přepravě poškozený balík nepřevzít. 5. Při vrácení zboží zpět prodejci, není možné ho zasílat na dobírku. 6. Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena do 14ti dnů od převzetí navrácené zásilky. 7. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující. 8. Pokud při vrácení části zboží přestane objednávka splňovat limit nákupu zboží pro poštovné zdarma, bude kupujícímu dodatečně účtováno poštovné dle našeho ceníku.
Reklamace
Reklamace 1. Ke každé objednávce je kupujícímu řádně vystavena elektronická faktura a slouží zároveň jako záruční list. Fakturu zasíláme mailem na vyžádání. 2. Záruka se nevztahuje na zboží, které je opotřebeno jeho používáním či poškozeno nevhodným zacházením. Zboží před odesláním prochází dvojí kontrolou. Obsah zásilky si prosím překontrolujte ihned po převzetí a případné reklamace na chybějící zboží v zásilce, záměnu za jiné zboží při balení či poškození během přepravy reklamujte do 3 dnů od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace tohoto druhu nebude brán zřetel. Na zboží poškozené během přepravy reklamované po této lhůtě bude nahlíženo jako na zboží s nevhodným zacházením a chybnou manipulací nakupujícího. Speciální kategorii tvoří zrcátka. Ta jsou všechny před odesláním kontrolována a odesílána naprosto vpořádku bez rozbitého vnitřního zrcátka. Zodpovědnost za rozbití zrcátka během přepravy nese buď zákazník, pokud zvolí jiné poštovné než "balík cenný", který připojišťujeme jako křehký. Pokud si zákazník objedná křehký cenný balík a při dodání jsou zrcátka rozbitá, je potřeba reklamaci uplatnit u České pošty. V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené, postupujte dle reklamačního řádu: Reklamační řád: Dejte nám tuto skutečnost vědět mailem. V případě reklamace nám zašlete výrobek zpět doporučeným dopisem nebo přes společnost Zásilkovna. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození. Pokud bude vaše reklamace uznána, vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena nebo Vám bude nabídnuta sleva. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů. O vyřízení reklamace budete informováni mailem. Pokud při vrácení části zboží přestane objednávka splňovat limit nákupu zboží pro poštovné zdarma, bude kupujícímu dodatečně účtováno poštovné dle našeho ceníku.
Ostatní informace
Doprava zdarma od 2500 Kč