hegen-svet
Kontakt
Napište nám prosím na email: info@hegen.cz Nebo zavolejte nám na tel.: 2 720 480 22.
Údaje o prodejci
O firmě Naše zkušenosti V odvětví fitness působéme už po mnoho let, proto jsme Vám schopni nabídnout spolehlivé zařízení k rehabilitačnímu cvičení, k zařízení domácích posiloven a fitness pomůcky. Námi nabyté zkušenosti a vědomosti nám umožňují profesionálně a kompetentně poradit zákazníkům a tím pádem splnit očekávání každého z Vás. Proč právě Hegen? K dnešnímu dni jsme získali důvěru tisíců zákazníků.V případě dotazů nebo pochybností Vám rádi pomůžeme. Dlouholeté zkušenosti v prodeji fitness nám umožňuje odpovědět na Vaše nejoriginálnější dotazy. Zákaznicý servis: 2 720 480 22 (8:00 – 16:00 pondělí až pátek.) Proč se u nás oplatí nakupovat? nejnižší ceny fitness stroje a zařízení vysoké kvality vlastní záruční i pozáruční servis široký sortiment blesková zásilka s možností sledování Vašeho balíčku Možnost výběru způsobu Vaší platby (bankovní převod, na dobírku, bankovní kartou) 2 720 480 22 info@hegen.cz (0) / 0,00 CZK Číslo účtu: 247886202/0300 SWIFT: CEKOCZPP Název banky: Banka ČSOB
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Záruka za jakost při převzetí, práva z vadného plnění a reklamační řád 6.1 Prodávající odpovídá kupujícímu-spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady (záruka za jakost při převzetí dle § 2161 ObčZ). Faktura za zboží slouží současně jako záruční list. 6.2 Nemá-li věc vlastnosti stanovené v § 2161 ObčZ, může kupující-spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Neodstoupí-li kupující-spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující-spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu-spotřebiteli působilo značné obtíže. 6.3 Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal: 6.3.1 má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné, 6.3.2 se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá, 6.3.3 zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy, 6.3.4 je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a 6.3.5 zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů. 6.4 Ustanovení uvedená v čl. 7 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. 6.5 Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. 6.6 Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží. Doba opravení reklamovaného zboží je 14 dnů. 6.7 Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího. 7. Ochrana osobních údajů 7.1 Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. 7.2 Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako"osobní údaje"). 7.3 Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy. 7.4 Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích. 7.5 Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám. 7.6 Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
Reklamace
Vrácení zboží Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku, má kupující (spotřebitel) dle ustanovení § 1829 89/2012 Sb. Občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta běží ode dne převzetí zboží a jde-li o smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Nárok vzniká i v případě, že je objednávka učiněna po Internetu. Zákazník má možnost objednávku zrušit písemnou formou emailem, telefonem či zprávou v chatu. Dle ustanovení § 1831 Občanského zákoníku odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel. V tomto případě náklady na přepravu zboží zpět hradí kupující podle § 1820 odst. 1 písm. g). Prosíme zboží dobře zabalit, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Zboží uveďte pokud možno do původního stavu a kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.). Kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek. Balíky nezasílejte na dobírku! Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů od dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naše reklamační oddělení (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Pokud vrácené zboží bude např. poškozeno, opotřebeno nebo nebude vráceno včetně veškerého příslušenství (původní balení, návod, atd.), vzniká prodávající má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy v zákonné 14 denní lhůtě naleznete zde LINK https://hegen.cz/info/vraceni-zbozi/