honzacha
Kontakt
email: HONZACHAT@email.cz tel: 608222069
Údaje o prodejci
Jan Chat Mánesova 111 České Velenice 37810 ičo: 60655348
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Kupující může odstoupit dle zákona od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. O odstoupení je nutné informovat prodejce emailem nebo na telefoním čísle uvedeném na faktuře.
Reklamace
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY PŘI POUŽITÍ PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU Zákazník, který jako spotřebitel uzavřel s prodávajícím kupní smlouvu na zboží použitím některého z prostředků komunikace na dálku (typicky zásilkový prodej), je oprávněn v souladu s § 53 občanského zákoníku od této odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. UPLATNĚNÍ REKLAMACE V ZÁRUČNÍ LHŮTĚ Všeobecná ustanovení Tento reklamační řád byl zpracován v souladu s Občanským zákoníkem a vztahuje se na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna v záruční době. Ke každému zboží je přikládán dodací list, který může sloužit i jako záruční list, pokud tento není přibalený a námi potvrzený u zboží již od výrobce. Souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem při převzetí zboží. Pokud si zboží neodebírá osobně, tak se rozumí převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá od dopravce. Záruční podmínky 1) Délka záruky je 24 měsíců a začíná běžet dnem skutečného převzetí zboží kupujícím. Záruka se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku bude zákazníkovi vystaven nový dodací list. Případná další reklamace se bude uplatňovat na základě tohoto nového dokladu. 2) Zakoupí-li zákazník od společnosti věc, která je již při prodeji označena jako použitá nebo u níž je zákazník seznámen se skutečností, že má vadu nebo vady, společnost neodpovídá za vady takové věci, odpovídající míře používání nebo opotřebení, které má věc při převzetí zákazníkem stejně jako za vady, na něž byl zákazník upozorněn. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. U věcí použitých společnost může záruční dobu po dohodě se zákazníkem zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců; tuto dobu uvede společnost v dokladu o prodeji věci. 3) Zákazník uplatňuje záruku zasláním na reklamační středisko. Za podmínek níže uvedených může zákazník uplatnit záruku též v síti našich firemních prodejen. Pokud uplatňuje záruku na prodejně bude mu opravené zboží doručeno zpět na tuto pro Pro usnadnění a urychlení reklamace je nutné informovat prodejce emailem nebo telefonem uvedeným na faktuře kde Vám zdělíme další informace
Ostatní informace
Do zahraničí zboží nezasíláme.