hpmobil
Kontakt
HP MOBIL KRNOV Mgr.Petr Janošík prodej mobilních telefonů a příslušenství Pod Kopcem 27,79401,Krnov e-mail: hpmobil@seznam.cz ičo: 46138234 neplátce DPH Raiffeisen bank: 777777150/5500 Na vaše dotazy vám zodpovíme e-mailem do 72 hodin. Mgr.Petr Janošík
Údaje o prodejci
HP MOBIL Krnov Prodej mobilních telefonů a příslušenství. Mobilní telefony a příslušenství prodáváme více jak 30.let.Prodávali jsme v síti kamenných prodejen a přes internet.V současné době se specializujeme pouze na prodej přes internet,web,e-shop a na portále Aukro.cz. Prodáváme zboží jak nové,tak bazarové,na náhradní díly,adaptované.Z naší široké nabídky si vybere každý.Specializujeme se na prodej klasických tlačítkových,luxusnějších telefonů a příslušenství k nim. Máte li dotazy ohledně zboží,tak nás prosím kontaktujte e-mailem,rádi vám vaše dotazy zodpovíme. Příjemné nakupování přeje tým Hpmobil a majitel Mgr.Petr Janošík
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Odstoupení od kupní smlouvy Na "odstoupení od kupní smlouvy má zákazník 14.dní.První den se počítá od přijetí zboží.Zboží vracejte nejlépe tak,jak jste jej přijali,včetně obalů,dárků,příslušenství,nepoužité,nestrhávejte ochranné folie,bezpečnostní plomby,vystavili by jste se riziku nákladů spojených s uvedením výrobku do původního stavu.Vyplňte nejlépe formulář pro Odstoupení od kupní smlouvy a vše odešlete ve lhůtě do 14.dní od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy zpět prodejci.Náklady na zabalení a odeslání prodejci je na vrubu spotřebitele. Všechny peněžité prostředky včetně nákladů a dodání zboží spotřebiteli tj.náklady na dopravu zboží od prodejce ke spotřebiteli,které prodávající od spotřebitele přijal vrátí prodávající bez odkladu,nejpozději do 14.dní tak jak je přijal.Pokud spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání ,vrací prodávající pouze částku odpovídající nejlevějšímu způsobu dodání.Odstoupit od kupní smlouvy může pouze kupující spotřebitel,nikoli kupující podnikatel,taktéž uvedením firmy ve vašem profilu.Odstoupit od smlouvy může pouze spotřebitel,se kterým byla uzavřena kupní smlouva,nikoli třetí osoby.Vystavením dokladu na firmu,jste automaticky bráni jako nakupující podnikatel.Zboží zasílejte výhradně na adresu: Hpmobil Krnov,P-O-BOX 149 ,Krnov,79401/uvedením jiné adresy,či jména neneseme zodpovědnost,že nám zásilka bude předána/.Zasílejte výhradně Českou poštou.Odstoupení od kupní smlouvy či reklamace nezasílejte na dobírku,nevyžádané dobírky nepřijímáme.Peníze vám budou vráceny bez odkladu,nejpozději do 14.dní od obdžení zboží zpět. Formulář na Odstoupení od kupní smlouvy: Jméno,Příjmení: Adresa: Nick na Aukru: Zboží: Datum zakoupení: číslo transakce na Aukru: cena za zboží: Cena za dopravu: číslo účtu k zaslání peněz: Peníze vám budou vráceny bez odkladu,nejpozději do 14.dní od obdržení zásilky.
Reklamace
Reklamace: I. Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen “reklamace“) musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem. Záležitosti tímto reklamační řádem neupravené se řídí Obchodními podmínkami prodávajícího a právním řádem České republiky. Prodávající seznámí kupujícího s tímto reklamačním řádem vhodným způsobem. Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami prodávajícího. Tento reklamační řád je v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele ve znění ke dni 1. 1. 2014. Spotřebitel je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání ani jménem nebo na účet podnikatele. Podnikatel je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele je považován mj. pro účely ochrany spotřebitele také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Kupující je buď Kupující spotřebitel anebo Kupující podnikatel, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činosti.Při nákupu jako podnikatel uveďte jméno firmy a ičo.Při tomto nákupu,případné reklamaci,či lhůt se prodej řídí Obchodním zákoníkem. Prodávající neodpovídá za vady v těchto případech: je-li vada je na věci v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny, jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí kupujícím, vada vznikla na věci opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to z povahy věci (např. uplynutím životnosti), je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či jiné osoby do přístroje, mechanickým poškozením, zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami, vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího. Pokud je zboží opatřeno ochrannými plombami,poškozením nebo stržením,záruka zaniká. II. Uplatnění reklamace: Kupující má právo uplatnit reklamaci u prodávajícího, zasláním reklamovaného zboží výhradně na adresu: Hpmobil,Krnov,79401,P.O.BOX 149,PSČ 79401 - Kupující je povinen prokázat, že mu náleží právo uplatnit reklamaci, zejména doložit datum koupě. Spotřebitel buď předložením prodejního dokladu, potvrzení o povinnostech prodávajícího z vadného plnění záručního listu, popř. jiným věrohodným způsobem. Kupující Podnikatel je vždy povinen předložit prodejní doklad. Kupující není oprávněn uplatnit reklamaci na vadu, která byla vytýkána již v minulosti, pokud na ni byla poskytnuta přiměřená sleva z kupní ceny. Pokud by uplatnění práva z vad mělo spotřebiteli činit značné obtíže, zejména proto, že věc není možné dopravit do místa uplatnění reklamace běžným způsobem či se jedná o zboží, které je zamontované či součástí nemovitosti, posoudí prodávající vadu po dohodě s kupujícím buď na místě, nebo jiným způsobem. Kupující je v takovém případě povinen poskytnout prodávajícímu potřebnou součinnost Zákonná záruční doba je 24 měsíců od převzetí zboží. U použitého zboží je lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění zkrácena na 12 měsíců, takové zkrácení lhůty vyznačí prodávající v potvrzení o povinnostech z vadného plnění nebo na prodejním dokladu. Po uplynutí lhůty nelze právo z vad u prodávajícího uplatnit, ledaže se smluvní strany dohodnou jinak nebo prodávající či výrobce poskytne zvláštní záruku za jakost nad rámec jeho zákonných povinností. Kupující svá práva z vadného plnění uplatní bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že na zboží je vada. Prodávající neodpovídá za zvětšení rozsahu poškození, pokud kupující zboží užívá, ačkoliv o vadě ví. Uplatní-li kupující vůči prodávajícímu vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění po dobu, po kterou je zboží v opravě a kupující je nemůže užívat. Kupující bere na vědomí, že v případě výměny zboží v rámci vyřízení reklamace neběží nová lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Lhůta skončí 24 měsíců od převzetí po koupi reklamovaného zboží. Lhůtu k uplatnění práv z vad nelze považovat za stanovení životnosti zboží, ta se liší s ohledem na vlastnosti výrobku, jeho údržbu a správnost a intenzitu užívání nebo dohodu mezi kupujícím a prodávajícím .K reklamacím napište průvodní dopis,nebo vyplňte reklamační protokol,uveďte jméno,adresu,telefon,kdy jste zakoupili,jakou vadu vytýkáte,jaký způsob řešení požadujete,kopie dokladu o koupi,číslo transakce na Aukru. III. Vyřízení reklamace: Prodávající je povinen o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitějších případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Prodávající je povinen vydat kupujícímu písemné potvrzení, ve kterém uvede datum a místo uplatnění reklamace, charakteristiku vytýkané vady a kupujícím požadovaný způsob vyřízení reklamace. Prodávající kupujícího informuje o vyřízení reklamace reklamačním protokolem zaslaným spolu s opraveným zbožím zpět spotřebiteli.Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě nebo pokud se nejedná o kupujícího podnikatele, který není spotřebitelem. V případě podnikatele vyřizuje prodávající reklamaci v přiměřené době. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Způsob vyřízení reklamace a dobu jejího trvání je prodávající povinen kupujícímu písemně potvrdit v reklamačním protokolu. Kupující není oprávněn bez souhlasu prodávajícího měnit jednou zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob řešení není možno vůbec nebo včas uskutečnit. Kupující je povinen převzít si reklamované zboží do 30 dnů ode dne, kdy měla být reklamace nejpozději vyřízena, po této době je prodávající oprávněn účtovat si přiměřené skladné či zboží svépomocně prodat na účet kupujícího. O tomto postupu musí prodávající kupujícího předem upozornit a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí zboží.Úložné je prvních 30.dní zdarma,po té je účtováno skladné,které činí 51kč/den IV. Odpovědnost prodávajícího za vadu, která je podstatným a nepodstatným porušením smlouvy Odpovědnost prodávajícího za vady, které jsou podstatným nebo nepodstatným porušením smlouvy, se použije na vady zboží vzniklé v době 24 měsíců od převzetí. Je-li vada podstatným porušením smlouvy, má kupující dle své volby právo na dodání nové věci bez vad, přiměřenou slevu nebo na odstoupení od smlouvy (s právem na vrácení kupní ceny v plné výši). Je-li vada nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na bezplatné odstranění vady,dodání nové věci bez vad nebo přiměřenou slevu. Z výše uvedeného vyplývá,že různým druhům vad a rovněž různým situacím odpovídají různě možné způsoby řešení,přičemž volba způsobu řešení situace sice náleží spotřebiteli,avšak spotřebitel je oprávněn volit pouze ten druh řešení,které odpovídá druhu vady a situaci. V. Náklady reklamace a řešení sporů Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má spotřebitel právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva.Toto své právo spotřebitel napíše,že požaduje v průvodním dopise zaslaném spolu s reklamací prodejci.Při Odstoupení od kupní smlouvy poštovné od spotřebitele k prodejci je na vrubu spotřebitele. V případě, že prodávající reklamaci zamítne jako neoprávněnou,nemá spotřebitel na vynaložené poštovné právo. Nedojde-li k dohodě mezi kupujícím a prodávajícím, může se spotřebitel obracet na existující systémy mimosoudních řešení spotřebitelských sporů, případně kupující na příslušný soud. . VI. Nevyzveduté reklamace: Pokud si spotřebitel nevyzvedne vyřízenou reklamaci,zboží bude uloženo na firmě Hpmobil.Spotřebitel bude upozorněn doporučeným dopisem,e-mailem.Úložné prvních 30.dní je zdarma,po té účtujeme skladné ve výši 51kč/den.Na požádání lze opětovně po zaplacení poštovného odeslat na adresu spotřebitele. VII. Zasílání reklamací výhradně na adresu: Hp mobil Krnov,P.O.BOX 149,79401,Krnov.Zasílejte nejlépe Českou poštou.Osobní předání není možné.Odeslání na jinou adresu či jméno nemusí být přijato. X. Při uplatnění záruční opravy je nedílnou součástí kopie dokladu o koupi,popř.vytisknutá aukce.Neposílejte originál dokladu.Zboží musí být při přepravě dostatečně zabaleno,chráněno na náklady zákazníka.Zboží nesmí být poškozeno mechanicky zákazníkem,či vyměněno za jiné.Pokusy zákazníka o opravu zboží je nepřípustné a může být na něj pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci. XII. Práva z odpovědnosti za vady zboží se nevztahují na mechanicky poškozené zboží,nedovolenými zásahy do přístroje,živelnou katastrofu,mechanickým poškozením,odstraněním či poškozením plomb.Elektrickým přepětím,nesprávným užíváním v rozporu s návodem,obecně známými pravidly.Používáním v podmínkách které neodpovídají svojí teplotou,prašností,vlhkostí,chemickými,mechanickými vlivy prostřrdí,které je přímo výrobcem určeno nebo které vyplývá z povahy věci.Neodbornou instalací,obsluhou.Pokud doklad o koupi,zár.list vykazuje známky provedených změn údajů,je-li na zboží odlišné výrobní číslo od toho jež je uvedeno na dokladu,nebo je strženo. IX. Poškození zásilky během přepravy: Zásilky zasíláme výhradně Českou poštou.Pokud zjistíte poškození zásilky,zásilku nepřebírejte a ihned reklamujte na přepážce ČP.
Ostatní informace
I. Veškeré zboží pochází jak z české distribuce,tak z distribuce EU.Zboží může být SW upraveno.Zasláním dotazu vám konkrétně odpovíme ke konkrétnímu zboží. Prodejce nezodpovídá za technické problémy komunikace přes internet./nedoručené e-maily/. Zboží vám po objednávce bude doručeno v co nejkratším termínu,prodejce si vyhrazuje právo dodat zboží do 20ti dnů. V aukcích prodáváme mobilní telefony pod označením nové -kdy se jedná o ADAPTOVANÉ TELEFONY.Toto označení nové je z toho důvodu.že v systému nelze nastavit stav zboží jako adaptované.Starší druhy mobilních telefonů se vyráběly před více jak 15.lety,můžou nést známky skladování.Dále prodáváme bazarové-použité telefony a na náhradní díly v sekci poškozené..Vždy si zkontrolujte,co objednáváte v jednotlivých sekcích zboží. Koupíte-li náhradní díly k mobilním telefonům,navštivte s případnou montáží,instalací specializovaný servis. Mobilní telefony,které byly vyrobeny před delším časem,retro telefony tlačítkové mohou nést známky skladování/může se objevit i ztmavnutí kovových částí,zaprášení,krabice mohu být barevně světlejší,mohou se lišit jednotlivá balení v obsahu příslušenství,na některých částech zboží může být patrno dlouhodobé skladování,které nelze nikterak ovlivnit,proto v aukcích s těmito retro mobilními telefony počítejte,že mohou být adaptované-upravené,toto bude vyznačeno na prodejním dokladu a to písmenem "A".Veškeré mobilní telefony v aukcích prodávané v sekci NOVÉ prodáváme jako telefony ADAPTOVANÉ.Zboží může být v ojedinělých případech dodáno v náhradním neoriginálním obalu/především z důvodu poškození původního obalu-krabičky/.Záruka na toto zboží je i tak 24.měsíců.Některé fotografie v aukcích na Aukru jsou pouze ilustrativní a mohou se proto některé výrobky lišit od reálného zboží/např.v odstínu barev ap./. Pokud při výběru neuvede spotřebitel barvu,zašleme barvu dle dostupnosti.U zboží,které bylo vyrobeno před delším časem,tj.zboží vyrobené před min 1.rokem nešlo zajistit a garantovat normativní skladování,proto upozorňujeme,že tzv.retro telefony tlačítkové můžou nést známky skladování,může se objevit zaprášení,či zašpinění,oxidace a můžou se jevit jako použité.Je nutné si uvědomit,že mohly být vyrobeny před i 10.lety a více,což zanechá stopu na všech součástkách jak kovových,tak plastových.Všechno toto zboží bylo zkontrolováno servisem na funkčnost a dáváme záruku na toto zboží 24.měsíců.Vyhrazujeme si právo dodat zakoupené zboží, v ojedinělých případech,v termínu do 30ti dnů. II. Ochrana osobních údajů: Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním.Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.Veškeré informace o kupujících jsou zabezpečeny,nepředáváme informace dalším osobám,nezasíláme obchodní sdělení,nabídky,nepoužíváme cookies.Informace používáme pouze pro odeslání zboží ke spotřebiteli. III. Mimosoudní řešení sporů 1. Českou obchodní inspekci,ústředí Praha,Štěpánská 567/15,tel: 296366360,www.coi.cz 2 odkaz na platformu online řešení sporů,online dispute resolution platform Odkaz na platformu ODR (Online Dispute Resolution): http://ec.europa.eu/odr. IV. Tipy jak nastavit,či opravit mobilní telefon,návody si můžete stáhnout ,či vytisknout zde: : https://najdinavod.cz/mobilni-telefon /http://www.mobilnidily.cz/navody-jak-opravit-moXIV. V. Od 1.3.2017 lze v našem Aukru platit pouze bezhotovostně,převodem na účet,nebo dobírkou.Doklady o nákupu vystavujeme na požádání zákazníka při prodeji. Osobní odběry zboží,osobní předávání reklamací není možné. Uvedené ceny jsou včetně DPH. Nejsme plátci DPH. Kupní smlouvy lze uzavřít pouze v jazyku českém. Kupní smlouvy lze uzavřít v aukcích na Aukru příhozem nebo nákupem na "kup teď".Prostředky komunikace na dálku hradí spotřebitel. Zálohy na zboží nepožadujeme. Objednáním zboží spotřebitel souhlasí s Obchodními podmínkami a se zpracováním osobních údajů.Do zahraničí odesíláme zásilky pouze po platbě předem na účet,cena poštovného nemusí být totožná s popisem v aukcích.Pokud chcete zaslat do zahraničí,tak jedině po dohodě,platbě předem a souhlasu s vyšším poštovným podle země doručení.