hulisak
Údaje o prodejci
Dobrý den, vítám Vás na své AUKRO stránce. Přečtěte si několik informací důležitých pro kupující. Dovolená – Volno = v současné době nic. 1. Vyhráli-li jste některou z mých aukcí a nechcete–li již dále dražit, vyberte si způsob dopravy. Jedná-li se o více aukcí zašlete mi Aukro-zprávu, případně zavolejte na číslo 602 133 145. Domluvíme si možné spojení více zásilek za jedno poštovné. Když si domluvíme poštovné mimo nabídku z Aukra, obdržíte číslo účtu, na který mi platbu za poštovné pošlete.To platí i pro zahraniční účastníky aukcí, cenu upřesním při dotazu. 2. Jestliže máte zájem o další moje aukce a chcete zboží zaslat později najednou, není pro mě problém vyčkat se zasláním zboží 2 až 3 týdny. Pokud vidím, že máte příhozy na dalších aukcích, beru to automaticky jako pokyn k vyčkání s odesláním. Když nemáte příhozy, ale přesto chcete počkat na další aukce, dejte mi, prosím, o tom vědět opět Aukro–zprávou nebo telefonicky. Až budete chtít ukončit nakupování, postupujte dle bodu 1. 3. Zásilku, která není placena přes Aukro, posílám až po připsání peněz na můj účet, většinou druhý den. Na dobírku neposílám !!!! Pouze ve velmi výjimečných případech. Vyhrané aukce odesílám v jedné zásilce a za jedno poštovné, které je buď nejvyšší z vyhraných aukcí nebo individuálně stanoveno podle váhy zásilky. Zboží musí být vhodné pro spojenou zásilku. Malé zásilky zasílám i za obyčejné poštovné, ovšem jen na přání a riziko zákazníka. Je také možné si vyhrané aukce osobně vyzvednout po písemné nebo telefonické domluvě. Tuto možnost preferuji pro zboží, které je křehké, skleněné nebo částečně ze skla. V případě přání kupujícího, aby bylo zboží přesto zasláno, jej pošlu, ale vždy jen na riziko kupujícího. 4. Po obdržení a zkontrolování předmětu aukce (aukcí) mi, prosím, udělte hodnocení a komentář. Tím jsem informován, že k Vám zboží dorazilo a je v pořádku. Poté udělím hodnocení s komentářem já Vám. Jestliže se vyskytne jakýkoliv problém, zašlete mi e-mailem informaci nebo zavolejte. Snažím se vždy případnou reklamaci zboží vyřešit k spokojenosti kupujícího. 5. Máte–li jakékoliv dotazy k probíhající aukci, ptejte se. Předejdeme tak případnému nedorozumění. Nejsem odborníkem na „všechno“ a může se stát, že můj popis předmětu není pro sběratele dostačující. Dohodou se dá vyřešit vše. Neváhejte si napsat nebo zavolat o doplňující informace, rád Vám vyhovím, doplním popis a případně zašlu i podrobnější fotografie. Doufám, že se mnou, ať už jako s prodejcem nebo kupujícím budete spokojeni. Přeji Vám příjemné dražby. hulisak