husch98
Kontakt
HUSCH, s.r.o. Dobřanská 137/104 320 12 Plzeň Česko IČO: 25226169, DIČ: CZ25226169 Obchodní rejstřík vedený Krajským soudem v Plzni, oddíl C, vložka 10494 tel./fax: +420 377 828 662 e-mail: husch@post.cz bankovní spojení: Československá obchodní banka, a. s. číslo účtu: 123107668 / 0300
Údaje o prodejci
Jsme česká společnost HUSCH, s.r.o. se sídlem v Plzni, která se zabývá výrobou a prodejem zboží, které má vztah k péči o naše zdraví. Naše společnost byla založena v roce 1998. V současné době jsme zaměřeni především na výrobu a prodej dentálních výrobků a přírodních léčivých prostředků. Dodáváme výrobkovou řadu OrHit, v níž zákazníci najdou mezizubní kartáčky, zubní nitě či dentální tyčinky. Nabídku dentálního zboží doplňují zajímavé výrobky dalších tuzemských specializovaných výrobců. Prostřednictvím portálu Aukro prodáváme převážně novinky, speciální nabídky, nestandarní balení, výrobní vzorky atd.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Pravidla pro odstoupení od smlouvy Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník) právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo několik částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. V případě, že si spotřebitel přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Pro odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího. V případě, že kupující dle předchozích odstavců odstoupí od smlouvy, prodávající vrátí peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupujícím zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud kupující neurčí jinak. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží. Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení části objednávky u zboží označeného pojmem „dočasně nedostupné“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit obdobným druhém výrobku nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto před samotným vznikem kupní smlouvy neodsouhlasí. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet. Vzorový formulář odstoupení od smlouvy: Oznámení o odstoupení od smlouvy - Adresát: HUSCH, s.r.o., sídlem Dobřanská 137/104, 320 12, IČO: 25226169, tel./fax: +420 377 828 662, e-mail: husch@post.cz - Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží (*)/o poskytnutí těchto služeb (*) - Datum objednání (*)/datum obdržení (*) - Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů: - Adresa spotřebitele/spotřebitelů: - Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě) - Datum (*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
Reklamace
Reklamace Reklamace se řídí dle občanského zákoníku. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Za vady vzniklé přepravcem neručíme, proto si zásilku vizuálně zkontrolujte při převzetí od dopravce a v případě poškození reklamujte u dopravce. Do záruky nespadají kromě dalších tyto případy: - zboží bylo reklamováno po záruční době - záruka se nevztahuje na běžné opotřebení způsobené užíváním zboží - zboží bylo spotřebováno - zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno - zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze - zboží bylo poškozeno přírodním živlem nebo elektrickým výbojem - došlo k neoprávněné změně údajů v záručním listu Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat. Reklamace mechanického poškození výrobku, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je nutné uplatnit neprodleně po jejich odhalení, tj. ihned po prvním použití výrobku. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat. Postup při reklamaci: Informujte nás nejlépe elektronicky na adresu husch@post.cz, následně obdržíte pokyny pro odeslání reklamovaného zboží. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu – dobírka nebude převzata! Do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu a přiložte doklad (potvrzení) o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě.
Ostatní informace
Při zakoupení více položek z jedné či různých našich aukcí/prodejů v Aukru je účtováno pouze jedno poštovné. Doručení zásilek probíhá dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího. Objednávky jsou odesílány v nejkratším možném termínu, a to obvykle v pracovní dny ve lhůtě do 48 hodin od objednání. Při osobních odběrech je nutné zboží uhradit předem, platby kartou ani v hotovosti nepřijímáme (EET). Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR) V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz