kancelar-skladem
Kontakt
tel.: +420 721 749 732 email: info@kancelar-skladem.cz
Údaje o prodejci
Dokan s.r.o. Široká 590/3 Havířov-Město 736 01 IČ:04933567 DIČ:CZ04933567 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném KS Ostrava , oddíl C , vložka 65646
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Pokud nejste podnikatel a nenakupujete na IČ, můžete zboží vrátit do 14 dní od doručení bez udání důvodu a my Vám vrátíme peníze. Pokud se rozhodnete zboží vrátit informujte nás na emailové adrese: info@kancelar-skladem.cz popř. telefonicky. Zásilku s vráceným zbožím odešlete na adresu: Dokan s.r.o. U Řeky 804 Ostrava-Hrabová 720 00 Zasílejte pouze běžnými typy zásilek.Zásilky odeslané na dobírku nebudou převzaty!! Vrácené zboží nesmí být použité, smontované, poškozené nebo jinak znehodnocené a musí být vráceno v původním obalu.
Reklamace
NA VEŠKERÉ NAŠE PRODÁVANÉ ZBOŽÍ POSKYTUJEME PRODLOUŽENOU ZÁRUKU 3 ROKY !! Níže naleznete kompletní návod jak postupovat při řešení reklamace V případě, že se vyskytne jakýkoliv problém s Vašim zbožím, nás neodkladně kontaktujte prostřednictvím e-mailu na adrese: info@kancelar-skladem.cz popř. na tel. 603 149 212 Adresa pro zaslání reklamovaného zboží (odlišná od fakturační): Dokan s.r.o. – kancelářský nábytek U Řeky 804 Ostrava-Hrabová 720 00 Veškeré reklamace se snažíme řešit v co nejkratší lhůtě! Pro urychlené vyřízení reklamace budeme od Vás potřebovat následující údaje: 1.Kontaktní údaje: Jméno a příjmení,firma,IČ,tel.číslo,email 2.Předmět reklamace Číslo aukce nebo faktury Uveďte také zda reklamujete celou objednávku nebo pouze její část Pokud reklamujete pouze část dodávky, uveďte prosím čísla zboží a počet reklamovaných kusů 3.Důvod reklamace Vyberte z následujících důvodů: Zboží je poškozené Zásilka je nekompletní Bylo dodáno jiné zboží než bylo objednáno Vada zboží Dále blíže popište závadu,poškození nebo důvod reklamace. Můžete také připojit jako přílohu emailu fotografie reklamovaného (poškozeného) zboží (max. 5 souborů .jpg, .gif, .bmp, .tif, .pdf): 4.Požadované řešení Vyberte z následujících možností výměna za nový kus(y) poskytnutí slevy oprava Po obdržení veškerých informací Vás budeme obratem informovat s postupem a řešením Vaší reklamace.