karlosss18
Kontakt
karlos.matys@gmail.com
Údaje o prodejci
Dobrý den, po vydražení čekám na platbu max. 3 dny!!! Prosím všechny kupující po úspěšném vyzvednutí balíku (skrz bezpečnou Aukro platbu), co nejdříve potvrdit v e-mailu přijetí zboží (skrz Aukro oznámení), dále všechny prosím, udělit komentář, je to slušnost, skoro žádný čas to nestojí a mně to pomůže. Kupující zpravidla uděluje vždy jako první, já udělám následně totéž. Moc Vám děkuji za projevenou důvěru při obchodování a za spolupráci. Pokud není uvedeno v popisku jinak, tak CD, či LP normálně hrají, fungují. Je-li kupující ze Slovenska, či jiného státu EU, tak IBAN k účtu pro zaplacení je následující: (CZK) CZ21 2250 0000 0001 0840 0858 (EU) CZ79 2250 0000 0001 0846 5192 Cena dopravy u Zásilkovny je vyšší díky pojištění, které neobsahuje služba "Zásilkovna přes Aukro". V další možnosti přepravy Českou poštou se jedná o Balíkovnu (proto prosím připište v kartě platby i pobočku, kam mám zásilku odeslat!) Důrazně doporučuji tuto službu (rychlost dodání, cena, spolehlivost). Děkuji. Při výběru v možnostech dopravy, při platbě při převzetí (tedy na dobírku) se doběrečná částka hradí předem na účet prodávajícího: CZK - 108400858/2250 (CZ21 2250 0000 0001 0840 0858) nebo EU - 108465192/2250 (CZ79 2250 0000 0001 0846 5192)
Reklamace
Vydražením a zaplacením zboží se kupující vzdává práva na reklamaci. Prodávající podle svého nejlepšího vědomí a svědomí nabízí předmět do aukce, jehož stav odpovídá popisku u zboží v probíhající aukci. S tímto stavem prodanou věc dobře zabalí a podáním u přepravní služby tímto krokem končí se svými závazky vůči kupujícímu. Následně je celá odpovědnost za dobrý stav zboží výhradně v rukou přepravní službě. Neberu tedy odpovědnost na svou osobu, pokud zboží přijde ke kupujícímu poškozené (zvlněné desky od horka, otlučené rohy obalu atp.). A kupující bere tyto doplňkové obchodní podmínky prodávajícího na vědomí a v momentě vydražení zboží (výhrou v aukci) s těmito podmínkami souhlasí.
Ostatní informace
Doporučuji kupujícímu si detailně ověřit stav prodávaného zboží, u kterého chtějí přihazovat (či zakoupit). Na pozdější reklamaci nebude brán zřetel, dle obchodních podmínek prodávajícího.