livornos
Kontakt
e-mail: probuying@seznam.cz Telefon: 704118859 (pro komunikaci používejte e-mail, bývám často mimo území ČR) Platba převodem po zakoupení zboží: ČÍSLO ÚČTU: 2000160046/2010 VARIABILNÍ SYMBOL: číslo nabídky
Údaje o prodejci
Mgr. Martin Pavlásek IČ: 74660713 ČÍSLO ÚČTU: 2000160046/2010 VARIABILNÍ SYMBOL: číslo nabídky
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Základní poučení: Odstoupení od smlouvy - V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. - V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy ve 14 denní lhůtě: - Na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží , které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání - Na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal (či pečetní fólie)!!! - Na dodávku sluchátek " špuntů " do uší a jiného zboží jehož další prodej může porušovat hygienické směrnice. Jak to probíhá? Prosím, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. V případě chybějících částí nebo bude-li viditelně používáno, je prodávající oprávněn snížit částku o náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu!!! Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet nebo složenkou co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naše reklamační oddělení (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. Cena poštovného není účtována za skutečné náklady, které jsou spojené s odesláním zásilky, ale za službu případného poskytování informací o pohybu zásilky, pokud si je zákazník vyžádá a za další administrativní úkony spojené s proclením zásilky nebo komunikaci s pobočkami pošty nebo jiného poskytovatele služeb.
Reklamace
Způsob vyřízení reklamace: a) Reklamace vad, které se vyskytnou u bazarových DVD, CD, nosičů her, se uplatňují ihned tedy do pěti pracovních dnů od převzetí zboží, zasláním vadného zboží přímo na adresu: Martin Pavlásek, Senovážná 10, 702 00 Ostrava. Pokud je lhůta pro reklamaci bazarových her delší, již zboží nelze reklamovat. b) V případě vad, které se vyskytnou v záruční době tedy do 2 let od uskutečnění nákupu, se ostatní zboží (mimo her a bazarového zboží) reklamují také na adrese: Martin Pavlásek, Senovážná 10, 702 00 Ostrava. d) Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu. e) V případě, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu, kupující zašle vadné zboží na adresu prodávajícího. Kupující ve vlastním zájmu si vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy zvláště u křehkého zboží, označí zásilku příslušnými symboly a náležitě pojistí proti ztrátě během přepravy. Zboží musí být v původním obalu nebo obalu, který zabrání poškození zboží při přepravě, v úplném stavu, včetně veškerého ostatního příslušenství dodaného k výrobku a pokud ke zboží byl přidán nějaký bonus za nákup např. dárek zdarma, tak musí být vrácen zároveň s reklamovaným zbožím. f) V případě zjištění neodstranitelné vady zboží, má kupující právo na výměnu zboží nebo má právo od smlouvy odstoupit. g) Pokud byla reklamace zboží neoprávněná, kdy závada vznikla např. špatným použitím nebo chybnou manipulací apod.), prodávající naúčtuje kupujícímu náklady na zjištění a opravu závady. Kupující je povinen tyto náklady uhradit ve stanoveném termínu, nejpozději však do 14 dnů od ukončení reklamačního řízení. h) Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. i) Záruka zaniká v následujících případech: - nedodržení podmínek pro odbornou montáž s instalací nebo byla-li provedena firmou, která pro tuto činnost není oprávněná, - porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na zboží jsou použity. - používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží, - nedovolená manipulace či falšování záručního listu a dokladů o koupi. j) Záruka se nevztahuje na: - škody způsobených živelnou katastrofou, povětrnostními vlivy, mechanickým poškozením, elektrostatickým nábojem, - vady způsobené neodbornou obsluhou, nedodržením návodu k obsluze a nedostatečnou údržbou, - poškození způsobená zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN. Záruka na prodávané zboží je 2 roky, tato záruka se netýká pouze výjimek uvedených v Obchodním zákoníku. V případě prodeje zboží osobám používajícím zboží za účelem podnikání v režimu obchodního zákoníku, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem a stanovuje se na základě dohody s kupujícím – podnikatelem, či záručním listem.
Ostatní informace
Detailní informace k dopravě a doručení při zakoupení zboží: Zboží bude odesláno ze smluvního skladu v zahraničí a doba dodání je 10-50 pracovních dní od přijetí platby (u zboží, kde je napsané 10 a více pracovních dní). Při zakoupení více předmětů najednou, nelze účtovat pouze jedno poštovné, jelikož je zboží odesíláno z různých skladů. Ve výjimečných případech může dojít k zadržení zboží celními orgány a jeho proclení nebo vyměření DPH. V tomto případě budou prodejcem proplaceny náklady spojené s proclením na základě daňového dokladu vystaveného Českou poštou, s.p. V případě, že Česká pošta, s.p., není nejvhodnějším dodavatelem pro některé zásilky, tak může být zvolena jiná forma dodání (Zásilkovna.cz, DPD, DHL, PPL apod.). Pokyn k odeslání zboží bude předán na sklad 2.pracovní den po připsání částky na účet, pokud nebude individuálně dohodnuto jinak. Kupující nebude informován o odeslání zboží, s výjimkou případu, kdy o to sám nepožádá. Faktura bude vystavena a zaslána e-mailem pouze na žádost kupujícího, jinak slouží jako doklad o zakoupení zboží potvrzovací e-mail o nákupu z Aukra. U zboží zakoupeného nebo zaplaceného v období od 2.2.2020 do 16.2.2020, může dojít k prodloužení dodací lhůty o 10 pracovních dní z důvodu čerpání dovolené. V případě, že zboží bude odesláno na adresu uvedenou ve formuláři přepravy a vinou kupujícího nebude možností České pošty, s.p. nebo jiného přepravce ho řádně doručit vinou příjemce (špatně uvedená adresa ve formuláři přepravy, neoznačení domovního zvonku, nevyzvednutí zásilky na poště apod.) a zboží bude vráceno zpět na sklad, bude kupujícímu za nové odeslání účtována znovu částka za poštovné. Tato částka bude kupujícímu odečtena v případě požadavku na vrácení platby, která bude zaviněna kupujícím a vyplývá z výše nedodržených podmínek pro bezproblémové doručení. Pokud kupující neoznámí nedodání zboží do 5 měsíců od zaplacení zboží, vrácení peněz není možné, z důvodu skončení lhůty pro reklamaci u dopravních společností. Nákup před Vánocemi, tzn. v období prosince, nelze garantovat dobu dodání dle uvedené doby dodání, zásilky se můžou opozdit. PODMÍNKY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ Základní informace Správce osobních údajů: Mgr. Martin Pavlásek, OSVČ, se sídlem Senovážná 1531/10, Ostrava, IČO 74660713, zapsán v obchodním rejstříku a jako správce zpracovávám vaše osobní údaje. Jaké osobní údaje zpracovávám: Osobní údaje, které mi poskytnete a osobní údaje, které mi sami poskytnete. Více informací: Pokud si u mě např. objednáte zboží či služby, potřebuji od vás údaje, které jsou v objednávkovém procesu označené jako povinné (jedná se především o vaše jméno a příjmení, doručovací adresu). Pokud bych tyto údaje neměl, nemohl bych vám zboží správně doručit. Dále pro účely prodeje zboží či služeb potřebuji vaši e-mailovou adresu, na kterou zasílám potvrzení objednávky, které zároveň slouží jako potvrzení uzavřené kupní smlouvy. Obchodní podmínky a reklamační řád jsou k dispozici elektronicky na mém účtu vedeném na www.Aukro.cz v sekci Můj účet - Informace od prodejce. Při objednání zboží či služeb můžete vyplnit i nepovinné údaje. Ty pomáhají k lepšímu a efektivnějšímu splnění uzavřené smlouvy. Např. při vyplnění vašeho telefonního čísla, kde můžu zaslat informaci o doručení zboží apod. Nepovinné údaje poskytujete dobrovolně. Pokud využijete ke komunikaci mé telefonní číslo, budu vaše osobní údaje uvedené v této komunikaci také zpracovávat. Vyplněním nepovinných údajů ve svém uživatelském profilu mi sdělíte i vaše jiné osobní údaje, jako jsou např. často používané doručovací adresy. V případě, že vaše osobní údaje budou předány jinému subjektu, budu vás o tom předem informovat včetně uvedení toho, komu osobní údaje předávám. Osobní údaje třetích osob, které mi poskytnete: Poskytujete-li osobní údaje třetích osob, je vaší povinností informovat o tom dotyčnou osobu a zajistit si její souhlas s těmito podmínkami ochrany osobních údajů. Více informací: Může se např. stát, že si u mě zboží zakoupíte vy, ale nechcete jej vyzvednout či reklamovat. Ve svém uživatelském profilu můžete vymezit pověřené osoby, které jsou za vás oprávněné např. přebírat zboží či zboží reklamovat. Tím mi poskytnete i jejich osobní údaje. Cookies: Automaticky nezpracovávám žádné cookies. Vaše osobní údaje zpracovávám z těchto důvodů: Nákup zboží a služeb: v prvé řadě zpracovávám vaše osobní údaje k tomu, abych řádně vybavil a doručil vaši objednávku. Pokud nastanou jakékoliv problémy, díky vašim osobním údajům vím, na koho se můžu obrátit. Péče o zákazníky: pokud se na mě obrátíte s nějakým dotazem/problémem, musím k jeho zodpovězení/vyřešení zpracovávat vaše údaje. V jiných případech mohou být osobní údaje předány i třetím subjektům (např. dodavatelům a dopravci zboží). Plnění a uzavření smlouvy: Velkou část vašich osobních údajů potřebuji k tomu, abych s vámi vůbec mohl uzavřít kupní či jinou smlouvu ohledně zboží či služeb, které si u mne chcete zakoupit. Jakmile je smlouva uzavřena, tak vaše osobní údaje zpracovávám k tomu, abych vám řádně doručil zakoupené zboží, popř. abych vám řádně poskytl zakoupené služby. Na základě tohoto právního důvodu tedy zpracovávám především údaje fakturační a doručovací. Ze stejného právního důvodu vám jako mým zákazníkům můžu zasílat e-mailové a SMS zprávy. Předávání osobních údajů třetím subjektům - V těchto případech předávám vaše osobní údaje třetím subjektům: Doručení zboží: vámi zvolený dopravce by vám nikdy nebyl schopen doručit objednané zboží, pokud bych mu mj. nepředal údaje, kam a komu konkrétně má zboží doručit. Tyto údaje dopravci předám podle toho, jak je vyplníte v objednávce. Takto předané údaje zahrnují především vaše jméno a příjmení, doručovací adresu, tel. číslo, na kterém vás může dopravce kontaktovat, a pokud nebylo zboží uhrazeno předem, tak i případně částku, kterou je třeba při převzetí zboží uhradit. Dopravce je ve vztahu k osobním údajům, které mu předám, oprávněn zpracovávat je pouze pro účely doručení zboží a poté osobní údaje bezodkladně smazat. Platební karty: Nemám údaje o platebních kartách, kterými u mne platíte. Údaji o vašich platebních kartách disponuje pouze zabezpečená platební brána a příslušná bankovní instituce. Více informací: Při platbě platební kartou z mobilního telefonu budete přesměrováni na zabezpečený server platební brány. Při platbě platební kartou z počítače se komunikace se serverem platební brány děje skrze tzv. iframe (tj. stránka platební brány je zobrazena přímo na našem webu bez nutnosti dalšího přesměrování). Údaje o vaší platební kartě mi tedy nejsou, ale jsou v rámci zabezpečeného přenosu odesílány přímo poskytovateli platební brány. Platební brána dále pro uskutečnění platby přenáší data příslušné bankovní instituci, a to opět v rámci zabezpečeného přenosu dat. Poskytovatelem platební brány je PayU S.A. se sídlem v Poznani, 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 186, domácí platební instituce pod dozorem Polského úřadu pro dohled nad finančním trhem, zaregistrovaná v Rejstříku platebních služeb pod číslem IP1/2012, zapsaná v rejstříku podnikatelů vedeném Okresním soudem v Poznani – Nowe Miasto i Wilda v Poznani, 8. obchodní oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0000274399, se základním kapitálem 4 944 000,00 PLN, splaceným v plné výši. Daňové identifikační číslo NIP: 779-23-08-495, číslo REGON 300523444. Jak dlouho vaše osobní údaje zpracovávám? V prvé řadě budu vaše údaje zpracovávat po celou dobu trvání smluvního vztahu mezi námi. V případě zpracovávání osobních údajů, ke kterému byl udělen souhlas, budou vaše osobní údaje obecně zpracovávány po dobu 7 let, nebo do odvolání takového souhlasu. Dále upozorňuji, že ty osobní údaje, které jsou nezbytné pro řádné poskytnutí služeb, resp. pro splnění všech mých povinností, ať již tyto povinnosti vyplývají ze smlouvy mezi námi či z obecně závazných právních předpisů, musím zpracovávat bez ohledu na vámi udělený souhlas po dobu stanovenou příslušnými právními předpisy či v souladu s nimi (např. u daňových dokladů je touto dobou doba nejméně 10 let). Zabezpečení osobních údajů Vaše osobní údaje jsou v bezpečí. Abych zamezil neoprávněnému přístupu a zneužití vašich osobních údajů, zavedl jsem přiměřená opatření jak technického, tak organizačního rázu. Snažím se používat taková bezpečností opatření, která s ohledem na aktuální stav technologií poskytují dostatečné zabezpečení. Přijatá bezpečnostní opatření jsou pak pravidelně aktualizována. Zabezpečení hesel: Vaše hesla v systému vůbec nemám, do databáze neukládám. Osobní údaje osob mladší 16-let: Můj účet na www.Aukro.cz není určen pro děti mladší 16-let. Osoba mladší 16-let může můj účet používat pouze, pokud k tomu udělí souhlas jeho zákonný zástupce (rodič, nebo poručník). Jaká máte práva v souvislosti s ochranou vašich osobních údajů: Ve vztahu k vašim osobním údajům máte zejména právo kdykoliv odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, právo opravit či doplnit své osobní údaje, právo požadovat omezení jejich zpracování, právo vznést námitku či stížnost proti zpracovávání vašich osobních údajů, právo na přístup k vašim osobním údajům, právo požadovat přenesení vašich osobních údajů, právo být informován o porušení zabezpečení vašich osobních údajů a za určitých podmínek také právo na výmaz některých osobních údajů, které v souvislosti s vámi zpracovávám (tzv. právo být „zapomenut“). Oprava: V případě, že se domníváte, že osobní údaje, které o vás zpracovávám, jsou chybné, mne můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu, který byl uveden v nabídce při nákupu zboží. Dle novely zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty nelze od 1. 1. 2013 měnit údaje v již vystavené faktuře. Údaje na faktuře je možné změnit jen pokud jste zboží ještě nepřijal/a a nezaplatil/a. Přístup (portabilita): Můžete mne požádat, abych vám zaslal přehled vašich osobních údajů. Současně máte právo na přístup k těmto informacím týkajících se vašich osobních údajů: Jaké jsou účely zpracování vašich osobních údajů Jaké jsou kategorie dotčených osobních údajů Kdo, kromě mé osoby, je příjemce vašich osobních údajů Plánovaná doba, po kterou budou vaše osobní údaje uloženy Zdali máte právo požadovat opravu nebo výmaz vašich osobních údajů nebo omezení jejich zpracování nebo vznést námitku proti tomuto zpracování Informace o zdroji osobních údajů, pokud jsem je nezískal od vás Výmaz: Dále můžete žádat, abych údaje o vás vymazal (výmaz se však nedotkne údajů na dokumentech, které musím podle zákona uchovávat (např. faktury či dobropisy). Pokud vaše osobní údaje budu potřebovat pro určení, výkon nebo obhajobu mých právních nároků, může být vaše žádost odmítnuta (např. pokud eviduji neuhrazenou pohledávku či v případě probíhajícího reklamačního řízení). Upozorňuji, že stěžejní informace o vaší platební kartě neukládám. Proto tato data nelze z mé strany vymazat a je třeba kontaktovat platební bránu, skrze kterou jste platbu prováděli. S výjimkou případů výše uvedených máte právo na výmaz v těchto případech: Osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly zpracovávány Odvolal/a jste svůj souhlas, na jehož základě byly údaje zpracovány a neexistuje žádný další právní důvod pro jejich zpracování Vznesl/a jste námitku proti zpracování os. údajů a máte za to, že při posouzení námitky vyjde najevo, že v konkrétní situaci převažuje váš zájem nad mým zájmem na zpracování těchto os. údajů Osobní údaje jsou zpracovány protiprávně Povinnost výmazu stanoví zvláštní právní předpis Jedná se os. údaje dětí mladších 16 let Jak právo na výmaz uplatnit? Kontaktujte mne přes e-mail, který byl uveden v nabídce v době objednávky zboží. Vznesení námitky Některé vaše osobní údaje zpracovávám na základě mého oprávněného zájmu. Pokud na vaší straně budou existovat konkrétní důvody, můžete vznést námitku proti zpracovávání těchto vašich osobních údajů. Tuto námitku můžete vznést přes e-mail, který byl v nabídce v době objednávky zboží. Omezení zpracování Pokud (a) popíráte přesnost vašich osobních údajů, (b) vaše osobní údaje jsou zpracovávány protiprávně, (c) již vaše osobní údaje nepotřebuji pro účely zpracování, ale vy je potřebujete pro určení, výkon nebo obhajobu vašich právních nároků, nebo pokud jste (d) vznesl/a námitku dle předchozího bodu, tak máte právo na to, abych omezil zpracování vašich osobních údajů. V takovém případě můžu vaše osobní údaje zpracovávat pouze s vaším souhlasem (s výjimkou uložení či zálohy předmětných osobních údajů). Podání stížnosti: Máte-li za to, že vaše osobní údaje zpracovávám protiprávně, máte rovněž právo podat stížnost Úřadu pro ochranu osobních údajů. Bude však lepší, když budete toto nejprve řešit přímo se mnou. Tyto Podmínky ochrany osobních údajů včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 14. 8. 2018, přičemž jsou k dispozici elektronicky na mém účtu vedeném na www.Aukro.cz v sekci Můj účet - Informace od prodejce - Ostatní informace. INFORMACE O MIMOSOUDNÍM ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ Vážení zákazníci, tímto si Vás dovoluji informovat o tom, že případné spory, které vzniknou mezi Vámi a mou osobou, resp. veškeré Vaše požadavky apod., se vždy snažím řádně projednat a vyřešit k oboustranné spokojenosti. Pokud by se však nepodařilo Vaše nároky uspokojit a vznikl tak mezi Vámi a mou osobou spor, máte právo na tzv. mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy o prodeji mého zboží nebo ze smlouvy o poskytování mých služeb (dále jen „spotřebitelský spor“). V případě spotřebitelského sporu týkajících se prodeje mého zboží či poskytování mých služeb je pro mimosoudní řešení spotřebitelského sporu příslušná Česká obchodní inspekce - www.coi.cz („ČOI“), na kterou se můžete obrátit ohledně jakéhokoliv spotřebitelského sporu. Mohou vznikat i další tzv. pověřené osoby/subjekty k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů, u kterých je možno také mimosoudní řešení zahájit – řešit. Postup při mimosoudním řešení spotřebitelského sporu je takový, že se zahajuje na návrh spotřebitele u ČOI (případně jiné pověřené osoby), který musí obsahovat: identifikační údaje stran sporu (Vaše a mé), úplné a srozumitelné vylíčení rozhodných skutečností (co je sporné), označení, čeho se navrhovatel (Vy) domáhá (např. vrácení kupní ceny, výměny zboží apod.), datum, kdy navrhovatel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé (např. první reklamace), prohlášení, že ve věci nerozhodl soud, nebyl vydán rozhodčí nález a nebyla uzavřena dohoda stran v rámci mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a ani nebylo zahájeno řízení před soudem, rozhodčí řízení nebo mimosoudní řešení spotřebitelského sporu podle tohoto zákona, datum a podpis navrhovatele (Váš).