login-24
Kontakt
Login Internationale s. r. o. Švabinského 1700/4 702 00 Ostrava - město DIČ: CZ29452678 IČ: 29452678
Údaje o prodejci
Vítejte na našich stránkách! Jsme samostatným českým oddělením, společností s. r. o., původní zahraniční firmy s dlouholetými zkušenostmi v oblasti obchodu s hračkami a dětskými potřebami založené v roce 1993. Snažíme se udržet všechny standardy, které se opírají na dlouholetých zkušenostech mateřské společnosti. Chceme Vám nabídnout různorodý sortiment zboží v té nejvyšší kvalitě. Zaručujeme Vám solidnost námi poskytovaných služeb a rychlou a pohodlnou asistenci při koupi našich produktů. Naše hračky a dětské potřeby jsou nejvyšší kvality – srdečně Vás zveme k návštěvě našich nabídek a doufáme, že naše zboží splní Vaše očekávání. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. E-mail: aukro@login24.cz Důležité věci řešíme výhradně emailem.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
adresa pro vrácení zboží: Login Internationale s. r. o. P. O. Box 121 737 01 Český Těšín 1 Česká republika Odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí: Dle Občanského zákoníku §53 odst. 7. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. odst. 8. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv: - na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění, - na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele, - na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,- na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal, - na dodávku novin, periodik a časopisů, spočívajících ve hře nebo loterii. Následkem odstoupení od smlouvy je podle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb. Občanského zákoníka povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle rušené smlouvy dostaly. Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené finanční částky. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení Občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích. Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží. Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám. Vracené zboží posílejte výhradně na adresu: Login Internationale s. r. o. P.O. Box 121 737 01 Český Těšín 1 http://www.login24.cz/OSWIADCZENIE.pdf Na adrese sídla firmy nepřebíráme žádné zásilky. Tyto zásilky budou automaticky vráceny odesílateli. Děkujeme za pochopení.
Reklamace
Reklamační podmínky: Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně včas a řádně odstraněna a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Kupující může požadovat výměnu věci nebo výměnu poškozené části. Není-li takový postup možný, může kupující od smlouvy odstoupit. Záruční lhůty: NOVÉ ZBOŽÍ: Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. U potravinářského zboží činí osm dnů. Jestliže je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní vyznačena v souladu se zákonem lhůta k použití věci, skončí záruční doba jejím uplynutím. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době. Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím. Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána. Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí. POUŽITÉ ZBOŽÍ: U věcí použitých nepřichází v úvahu odpovědnost za vady, které se vyskytnou dodatečně po převzetí věci. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, jež tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena prekluzivní lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady (§ 626 odst. 3 občanského zákoníku. U věcí použitých práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Prodávající může tuto dobu v dohodě s kupujícím zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců; tuto dobu uvede prodávající v dokladu o prodeji věci). Reklamační postup uvede prodávající ve druhé - vlastní části podmínek prodeje. Reklamované zboží zasílejte prosím na adresu: Login Internationale s. r. o. P. O. Box 121 737 01 Český Těšín 1 http://www.login24.cz/REKLAMACJA.pdf Na adrese sídla firmy nepřebíráme žádné zásilky. Tyto zásilky budou automaticky vráceny odesílateli. Děkujeme za pochopení. Prohlášení Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet. Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých vlastních podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.
Ostatní informace
Jsme firmou s dlouholetou tradicí, která se orientuje na prodej hraček a dětských potřeb. Společnost má vlastní sklady, takže odeslání zboží se realizuje vždy do 24 hodin od obdržení platby na účet. Pokud svou objednávku uskutečníte do 10:00 smožností na dobírku vysíláme zboží ve stejný den. Vaše objednávky a dotazy jsou vyřizovány vždy v pracovní dny od 8:00 do 16:00. Dotazy a objednávky zaslané během víkendu nebo svátků budou vyřízeny v průběhu několika pracovních dní. Děkujeme za pochopení. Údaje o společnosti: Login Internationale, s. r. o. IČ: 294 52 678 DIČ: CZ294 52 678 ul. Švabinského 1700/4 Moravská Ostrava 702 00 Ostrava 2 zodpovědná osoba: Ryszard Norenberg Spisová značka v Krajském soudu Ostrava C 54481 Základní kapitál byl splacen v plné výši: 200 000 Kč. Kontaktní adresa: Login Internationale s. r. o. P. O. Box 121 737 01 Český Těšín 1 Před nákupem zboží prostřednictvím internetu si přečtěte následující obchodní podmínky. Objednávkou zboží potvrzujete, že jste se seznámili s těmito obchodními podmínkami a souhlasíte s nimi. Obchodní podmínky Po nákupu, nás prosím kontaktujte e–mailem a upřesněte barvu vybraného výrobku, pokud tak neučiníte, výrobek bude poslán v náhodné barvě. Poštovné je uvedeno v popisu předmětu (týká se 1 ks zboží v jedné zásilce) a obsahuje poplatek za balné, poštovné i s DPH. Nadměrné předměty posíláme pouze kurýrní službou! Pří nákupu více předmětů, platíte za poštovné pouze jednou, je to ta nejvyšší částka za poštovné uvedena u daného předmětu (netýká se předmětů, které jsou doplněny o informace přímo v popisu, např. že toto zboží posíláme pouze 1 ks v jednom balíku z důvodu jeho rozměrů). Kupující si hradí sám náklady vzniklé při použití komunikačních prostředků na dálku, jako např. náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory apod. Termín realizace objednávky Zboží odesíláme během 24 hodin (v pracovní dny) od zaúčtování peněz na našem účtu. Zásilka na dobírku je navýšena o částku, kterou si účtuje kurýr nebo Česká Pošta. Odeslání zásilky potvrzujeme e-mailem. Kurýrní služba by měla zásilku předat do druhého dne. Za termín a doručení prostřednictvím České Pošty zodpovídá Česká Pošta. Pokud si objednáte zboží, které momentálně není na skladě nebo není dostupná konkrétní barva, budeme Vás ihned kontaktovat emailem nebo telefonicky. Vrácení nebo výměna, reklamace Zaručujeme Vám možnost vrácení zakoupeného zboží v termínu do 14 dní od data jeho obdržení bez udání důvodu. Pokud budete chtít zboží vrátit, kontaktujte nás e-mailem a my Vám zašleme informace týkající se vrácení zboží spolu s formulářem „Prohlášení o odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku”. Tento formulář vytiskněte a s originální dokumentem o zakoupení zboží nám pošlete se zbožím na naší doručovací adresu. Všechny tyto informace Vám pošleme e-mailem. Stejně postupujte při reklamaci. Vytiskněte a vyplňte tedy formulář „Reklamace”. Vrácení peněz za zakoupené zboží realizujeme do 14 dní od obdržení zásilky s vráceným zbožím pouze na bankovní účet, který klient uvedl. Všechny náklady spojené s vrácením zboží hradí kupující. Nepřijímáme zásilky na dobírku. Nepřijímáme zásilky, o kterých jsme nebyli předem informování prostřednictvím e – mailu, alespoň minimálně v den vyslání zásilky na naší adresu. Zboží, které chcete vrátit, posílejte výhradně na adresu: Login Internationale s. r. o., P. O. Box 121, 737 01, Český Těšín Všechno zboží, které se nachází v našich nabídkách je nové a máte na něj záruku na skryté výrobní vady 24 měsíců. Reklamace z tohoto důvodu budou posuzovány podle Občanského zákoníku v termínu do 30 dní od obdržení reklamovaného zboží. Pokud zjistíte ukrytou vadu nebo jiné nemechanické poškození zboží, ihned nás prosím kontaktujte a my Vás budeme informovat o dalším postupu správné reklamace. Důležité! Reklamace mechanického poškození vzniklého během převozu a předání zboží doručovatelem budou vyřizovány pouze s vyplněným reklamačním protokolem podepsaným doručovatelem v momentu předávání zboží. Bez tohoto dokumentu samozřejmě reklamaci zboží přijmeme, ale nemusí být kladně vyřízena! V případě, že k zásilce nebyl přibalen dokument o zakoupení zboží, klient má povinnost ihned a bez prodlení informovat prodávajícího o této situaci. Všechno vrácení zboží nebo reklamace jsou vyřizovány pouze na základě originálu dokumentu o zakoupení zboží. Bez tohoto dokumentu nebudou reklamace a vrácení zboží kladně vyřízeny. Každá doručená zásilka na naši doručovací adresu je před doručovatelem otevřena a zkontrolována. Náklady na telefonní hovory a Internetové připojení si zákazník hradí sám. Zákazník má možnost telefonicky stornovat objednávku do 24 hodin od učinění objednávky. Transport – doprava zboží Zboží je odesíláno prostřednictvím České Pošty nebo Kurýrní službou. Cena za poštovné se vždy nachází u popisu nabídky. Zaručujeme odeslání nového a nepoužívaného zboží podle Vašeho očekávání a popisu v naší nabídce. Zboží, které bylo odesláno z našeho skladu na adresu klienta, musíte vždy zkontrolovat za účasti doručovatele, ať je to kurýr nebo poštovní doručovatel, jestli nebylo během přepravy poškozeno. Předměty obsažené v zásilce mohou být poškozeny přepravou, za což neodpovídáme. Klient má povinnost vždy zkontrolovat obsah balíčku, i když jeho obal vypadá nepoškozeně. Pokud si všimnete, že zboží není v pořádku, poproste doručovatele o sepsání protokolu „O poškození zboží během přepravy”. Pokud budete chtít reklamovat zboží poškozené přepravou, budeme po Vás vyžadovat tento protokol podepsaný doručovatelem. Bez tohoto dokumentu nemusí být reklamace poškozeného zboží během transportu kladně vyřízena. Ztracené zásilky, které nebyly klientům doručeny, vždy reklamujeme jako odesílatel po uplynutí 14 pracovních dní od data vyslání zásilky. Poté čekáme na vyjádření doručovatele. V případě viny ze strany doručovatele vždy vyřizujeme vzniklou situaci kladně pro klienta. Upozorňujeme, že doba čekání na odpověď doručovatele může trvat i více než 30 dní, podle jeho vnitřních předpisů. Pokud si koupíte zboží z našich nabídek, čekáme na úhradu na uvedený bankovní účet 7 dní. Pokud do této časové lhůty nedostaneme zaplaceno, nastává anulace objednávky. Číslo účtu: 2600307902/2010 Fio banka Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná. Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu. Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany. Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu. Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem. Ochrana osobních údajů S osobními údaji nakládáme v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a informací. Veškerá osobní data, která jsou součástí objednávky, jsou považována za diskrétní jsou chráněna před zveřejněním a použitím třetí osobou. Vyjímku tvoří osoby nebo firmy dopravující zboží a firma, které předáváme pohledávky vůči naší firmě za nepřevzaté dobírky. Související právní předpisy: Zákony a předpisy: - zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání - zák. č. 101/ 2000 sb., o ochraně osobních údajů - Občanský zákoník v platném znění - Obchodní zákoník v platném znění Závěrečná ustanovení Upozornění! Fotografie všech nabízených předmětů jsou majetkem firmy Login Internationale s. r. o. a jsou chráněny autorským právem. Používání těchto fotografií bez souhlasu majitele firmy je přestupkem a firma podnikne právní kroky proti tomuto zneužití. Zboží na uvedených fotografiích se může mírně barevně lišit od skutečnosti z důvodu světelných podmínek nebo kvalitě rozlišení Vašeho monitoru. Malé koloristické odchylky nejsou důvodem k reklamaci a reklamace tohoto typu nebudou kladně vyřízeny. Upozornění! Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy v případě, že si kupující objednané zboží nepřevezme. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky budou vymáhány prostřednictvím společnosti pro vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených. Všechny smluvní vztahy jsou uzavřeny s právním řádem České Republiky. Tyto obchodní podmínky jsou platné pro koncového zákazníka (nepodnikatele) a řídí se občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Pokud není koncovou stranou spotřebitel, ale podnikatel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami Obchodním zákoníkem, z. č. 513/ 1991 Sb., vše ve znění pozdějších právních předpisů.